• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Завершена

1 751 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 755.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 14:46 - 19.02.2024 09:30
Вимога
Вирішена

Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Боярчук В.Й. Тендерній Документації

Номер: 1082940ef8794d34b63639e2275abe2d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-009245-a.c1
Назва: Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Боярчук В.Й. Тендерній Документації
Вимога:
1. Замовником у Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних вимог повинен надати: - скан-копію з оригіналу дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - копію дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю, який посвідчує, що система управління якістю відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно КВЕДу 46.39/47.11; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - копію дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату про те, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» стосовно КВЕДу 46.39/47.11; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - оригінал дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - Учасник повинен використовувати систему екологічного менеджменту стосовно КВЕДу 46.39/47.11. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал дійного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015, що підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. Повідомляємо, що усі вищезазначені документи Учасником були надані на ПП "Сузір'я", яке є самостійним оператором ринку та впровадження систем менеджменту у ПП "Сузір'я" не є підтвердженням впровадження згаданих систем менеджменту у ФОП Боярчук В.Й., оскільки ФОП Боярчук В.Й. є зареєстрованим самостійним оператором ринку з окремою реєстрацією потужності – r- UA-13-16-1536 (документ наданий у тендерній пропозиції ФОП Боярчук В.Й.). 2. Окрім того Учасником надано Договір №16/09-23 надання послуг доставки продуктів харчування (далі - Договір) та відповідно до п. 1.1.3. послуги надаються наступним транспортним засобом - Mercedes-BENZ, модель Sprinter 313 СDI, реєстраційний номер ВС 1979 ІО, спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, 2015 р.в.. Відповідно до пп. 25.2.4. п. 25.2. розділу 25 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363, перевізники повинні надавати для перевезення хліба та хлібобулочних виробів автомобілі-фургони, обладнані напрямними для установки лотків, чи автомобілі пристосовані для перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі обладнанні. Таким чином Учасником не виконано вимогу п. 12 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимога полягає у визнанні тендерної пропозиції ФОП Боярчук В.Й. такою, що не відповідає вимогам Тендерної Документації, у зв'язку з чим підлягає дискваліфікації. У разі невиконання Замовником вимоги будемо змушені звернутися із позовом до суду та зверненнями/заявами до державних органів для захисту своїх прав та інтересів, а також економії державного бюджету та недопущення дискримінації та корупційних проявів у публічних закупівлях.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно вимог додатку 1 до оголошення про спрощену процедуру «Для підтвердження відповідності технічним умовам Учасник подає: 1) Довідка в довільній формі про можливість Учасника здійснювати поставку товару згідно заявок Замовника. 2) документи, що підтверджують державну реєстрацію потужності оператора ринку, видані на ім’я учасника з вказанням особистого реєстраційного номера потужності (обов’язково має бути зареєстроване транспортування товару, так як доставка товару має бути включена в ціну товару). Дані документи повинні бути видані управлінням Держпродспоживслужби. 3) скан-копію з оригіналу сертифікату на представника Учасника щодо підвищення кваліфікації за напрямом «Підготовка фахівців згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 4) скан-копія з оригіналу дійсного на момент подання пропозицій сертифікату на представника Учасника щодо підвищення кваліфікації за напрямом «Внутрішній аудитор згідно вимог стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 разом із додатками до даного сертифікату. Також для підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник надає: - скан-копію з оригіналу дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - копію дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю, який посвідчує, що система управління якістю відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно КВЕДу 46.39/47.11; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - копію дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату про те, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» стосовно КВЕДу 46.39/47.11; Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - оригінал дійсного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату, що підтверджує, що система менеджменту безпеки ланцюга постачань перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 28000:2007 «Технічні умови для системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. - Учасник повинен використовувати систему екологічного менеджменту стосовно КВЕДу 46.39/47.11. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції оригінал дійного на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату ISO 14001:2015, що підтверджує, що система екологічного менеджменту учасника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. У випадку коли вищезазначений сертифікат виданий більше року від дати подання, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, проведений не більше 12 місяців до дати подання. Вище перелічені документи (сертифікати) повинні бути видані на ім’я учасника, або у разі якщо такий учасник орендує приміщення та використовує матеріально-технічну базу орендодавця (суборендовдавця) чи надавача послуг — на орендодавця (суборендодавця, надавача послуг).» У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Боярчук В.Й. надав Лист-пояснення щодо наданих у складі пропозиції сертифікатів №234 від 16 лютого 2024 року, яким пояснив надання документів, виданих на ім’я ФОП «Сузірр'я», що відповідає вимогам Замовника. Відповідно до пп. 25.2.2. п. 25.2. розділу 25 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, (далі – Правила) для забезпечення цілості хліба та хлібобулочних виробів вантажовідправник під час вантаження зобов'язаний дотримувати таких вимог: - заповнювати лотки стандартною кількістю хліба та хлібобулочних виробів; - укладати формовий хліб в один ряд заввишки на бокову чи нижню скорину; - укладати спечений на черені хліб та хлібобулочні вироби (батони, хали, булки тощо) в один ряд заввишки на нижню чи бокову скорину з ухилом до бокової чи задньої стінки лотка; - укладати дрібноштучні хлібобулочні вироби масою до 200 г включно на нижню скоринку в один-два ряди заввишки, а вироби з оздобленням по верхній скоринці - в один ряд. Згідно з пп. 25.2.4. п. 25.2. розділу 25 Правил перевізники повинні надавати для перевезення хліба та хлібобулочних виробів автомобілі-фургони, обладнані напрямними для установки лотків, чи автомобілі, пристосовані для перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі-обладнанні. Відповідно до вимог пп. 25.2.5. п. 25.2. розділу 25 Правил приймання для перевезення від вантажовідправника і здача вантажоодержувачу хліба та хлібобулочних виробів здійснюються Перевізником за найменуванням та кількістю стандартно заповнених лотків з перевіркою кількості виробів, що містяться в кожному лотку. З наведеного вище вбачається, що перевезення хлібобулочних виробів здійснюється автомобілями-фургонами, обладнаними для установки лотків, чи автомобілями, пристосованими для перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі-обладнанні. Тара-обладнання являє собою виріб, призначений для укладання, транспортування, тимчасового зберігання та продажу з нього товарів (наприклад, лоток, порційна віддільна тара тощо). Залежно від кратності використання вирізняють разову, поворотну і багатооборотну тару. Учасником спрощеної процедури закупівлі ФОП Боярчук В.Й. у тендерній пропозиції було надано копії договору надання послуг з доставки продуктів №16/09 – 23 від 1 вересня 2023 року та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яка підтверджує наявність у ФОП Боярчук В.Й. спеціалізованого вантажного фургону-рефрижератора, реєстраційний номер ВС1979ІО, який забезпечує перевезення хліба та хлібобулочних виробів у тарі-обладнанні. У додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю Замовник виклав вимоги щодо транспортування та тари і пакування товару: «Транспортування: Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення даних продуктів. Термін придатності товару Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у ГОСТ та/або ДСТУ/ТУ на цей вид товару і становити не менше 90% від терміну зберігання даного виду товару з дня поставки його на склад Замовника. Тара та упаковка товару: Товар повинен бути запаковано матеріалами вітчизняного виробництва згідно з чинною нормативною документацією або імпортовані, дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України на використання і контакт з харчовими продуктами. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху, з відповідним маркуванням.» Вимоги щодо транспортування хліба та хлібобулочних виробів автомобілем-фургоном, обладнаним напрямними для установки лотків відсутня. З огляду на зазначене учасником спрощеної закупівлі ФОП Боярчук В.Й. на вимогу Замовника було надано вичерпну інформацію про транспортний засіб, який на думку Замовника відповідає вимогам додатку 1 до Технічних вимог спрощеної закупівлі. З огляду на вказане вище підстави для визнання тендерної пропозиції ФОП Боярчук В.Й. такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні