-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область. Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів. Строк дії Договору до 31 грудня 2024 року.
Завершена
1 510 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 551.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 551.69 UAH
Номер:
955f24d154544fe8b92ce4a24d4fea3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 12:23 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 29-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.06.2024 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-13-007760-a від 13.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Волинський національний університет імені Лесі Українки (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП», ФОП Тараймович Богдан Олександрович, ТОВ «КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.02.2024 № 26-26/02/24, від 19.03.2024 № 34-19/03/24, від 25.03.2024 № 41-25/03/24, від 01.04.2024 № 45-01/04/2024; повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2024; договір про закупівлю від 12.04.2024 № 122-17В на суму 1 123 650,00 грн укладений з ТОВ «КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4618-р/пк-пз від 13.03.2024; надані від 07.06.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.06.2024.
Моніторинг процедури закупівлі проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону.
Однак, Замовником розроблено та затверджено пункти 2 і 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131 до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, зокрема: Замовником в тендерній документації не затверджено випадки відхилення тендерної пропозиції у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран.
Також, Замовником розроблено пункт 14 Розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 5 до тендерної документації, який містить вимогу надання Учасником інформації та документів, встановленого переліку, виключно коли учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах.
Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених Постановою КМУ від 09.02.2024 № 131.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
14.06.2024 16:16 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходів щодо недопущення порушень у подальшому процесі підготовки тендерних документацій.
Дата публікації звіту:
18.06.2024 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
27b87ce55f284996943925ac67a6c992
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2024 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг поточного ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область. Код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-13-007760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a4be6266474048f99dc7dbc571038817
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.06.2024 15:43
Опис:
Задля забезпечення ефективного функціонування Факультету «Педагогічної освіти та соціальної роботи» Волинського національного університету імені Лесі Українки, якісної підготовки спеціалістів, створення належних умов для навчання здобувачів вищої освіти була і є необхідність виконання поточного ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області. Необхідність проведення ремонту обумовлена фізичним зносом підлоги та дверей, пошкодженням оздоблення стін та стелі, недостатності потужності внутрішньої мережі електропостачання та її зношенням .
З метою реалізації проведення ремонтних робіт, Волинський національний університет імені Лесі України у план використання бюджетних коштів на 2024 рік заклав видатки в т.ч. і на ці потреби.
14.11.2023р. були оголошені відкриті торги з особливостями на «Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на об'єкт: «Поточний ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області»
В результаті проведення відкритих торгів з особливостями на «Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на об'єкт: «Поточний ремонт аудиторій (404,408,207,коридор 4-го поверху) учбового корпусу №1 по вул. Вінниченка, 30 м.Луцьк, Волинської області» 01.12.2023 року було укладено відповідний договір на розробку кошторисної документації № 590-18В із Фізичною особою-підприємцем Авраменко Сергієм Олександровичем.
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектних актах, які складені під час розроблення кошторисної документації по об’єкту поточний ремонт аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область та отримана позитивна експертна оцінка від 15.12.2023 року №24-0738/03-23. На підставі вказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 1 510 338,00 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк, Волинська область, підготовленого Фізичною особою-підприємцем Авраменко Сергієм Олександровичем у складі кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості вищевказаних послуг (ремонту аудиторій (404, 408, 207, коридор 4-го поверху) учбового корпусу № 1 по вулиці Винниченка, 30, місто Луцьк) та з урахуванням плану використання бюджетних коштів на 2024 рік, що був попередньо закладений Волинським національним університетом імені Лесі Українки та затверджений Міністерством освіти і науки України.
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostyamy-na-potochnyy-remont-audytoriy-404-408-207-korydor-4