• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові)

Завершена

2 071 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 359.93 UAH
Номер: 6d8de13cadf64be882f40f4881c3f016
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-19-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 19.08.2024 15:30 - 10.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2024 № 137 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.08.2024 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 № 137 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2024-02-13-007574-a 13.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " та відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВСПЕЦБУД" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 07-01-24 від 13 лютого 2024 року, перелік змін до тендерної документації, затверджений Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 07-02-24 від 16 лютого 2024 року, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол № 07-02-24 від 16 лютого 2024 року, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 14 лютого 2024 року, від 15 лютого 2024 року, від 16 лютого 2024 року, від 17 лютого 2024 року та відповідь Замовника від 14 лютого 2024 року, від 16 лютого 2024 року, від 19 лютого 2024 року, вимоги про усунення порушення від 16 лютого 2024 року, від 02 березня 2024 року, 11 травня 2024 року та відповідь Замовника від 16 лютого 2024 року, від 05 березня 2024 року, від 14 травня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" (далі – ТОВ "ГЛОРІЯ-В"), тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" (далі – ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ"), вимога про усунення невідповідностей до 23 березня 2024 року, вимога про усунення невідповідностей до 11 червня 2024 року, вимога про усунення невідповідностей до 20 липня 2024 року, рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 4622-р/пк-пз від 13.03.2024 року, №6984-р/пк-пз від 18.04.2024, № 9801-р/пк-пз від 04.06.2024 та №11235 -р/пк-пз від 27.06.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21 лютого 2024 року, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 26.02.2024 № 07-02-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 26.02.2024 № 07-03-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В" , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 27.03.2024 № 07-04-24 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В" , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 04.04.2024 № 07-04-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В" , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 10.05.2024 № 07-06-24 про визначення ТОВ "ГЛОРІЯ-В" переможцем процедури закупівлі, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 10.05.2024 № 07-05-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Протокольне рішення Уповноваженої особи від 10 червня 2024 № 07.07.2024р. про скасування рішення від 10.05.2024 № 07-06-24 про визначення ТОВ "ГЛОРІЯ-В" переможцем процедури закупівлі, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 12.06.2024 № 07-09-24 про визначення ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" переможцем процедури закупівлі, Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 16.07.2024 № 07-10-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" , Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 16.07.2024 № 07-11-24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 07-12-24 про визначення ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 22 липня 2024 року, договір від 05.08.2024 року № Р 0508/1-24 (далі – Договір), додаткова угода від 06.08.2024 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26 серпня 2024 року (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, не здійснювався. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " та відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено, що відповідно до пункту 3 «Проєкт договору про закупівлю» VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації : «..Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій та довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" оприлюднено 20 лютого 2024 року : - Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах ФОРМА №П10 (додаток 11 до Порядку подання повідомлень про відкриття /закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (пункт 4 розділу VI) з датою формування витягу 19.02.2024 (файл Витяг про відк рахунку.pdf). - ДОВІДКА про відкриття рахунку АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" № 240219SU18125800 від 19.02.2024р. (файл Родюков С довідка про відк рахунку.pdf). У складі тендерної пропозиції вказаного Учасника довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій не оприлюднено. З приводу вищевказаного в електронній системі закупівель наявне рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11235 -р/пк-пз від 27.06.2024 де, зокрема, вказано : «…Слід зазначити, що Документація містить вимогу щодо надання довідки саме з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка саме з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. ….. Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Замовник оприлюднив до Учасника повідомленням «Вимога про усунення невідповідностей до 20 липня 2024 21:04», що містить, зокрема, наступне: «..Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункту 3 розділу VI тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 20 липня 2024 року Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" оприлюднено файл Витяг про відк рахунку.pdf , який містить Витяг з журналу реєєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах (форма № П10) від 19.02.2024 року та файл Лист-пояснення.pdf , який містить лист-пояснення від 20.07.2024 року. У листі-поясненні зокрема вказано : «..Виходячи з вищезазначеного, надавши Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року шляхом взаємодії через електронний кабінет платника податків з контролюючим органом засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" в повному обсязі виконав вимогу Замовника». Слід зазначити, що ВИТЯГ з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей (Форма № П10) передбачений Порядком подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, який затверджений Наказом Міністерства фінансів України 18.08.2015 № 721 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09 липня 2019 року № 292). Згідно з пунктом 1 вказаного Порядку визначено: цей Порядок розроблено відповідно до Податкового кодексу України з метою визначення основних організаційно-правових засад обміну інформацією щодо відкриття/закриття рахунків / електронних гаманців платників податків в електронну форму між ДПС та банками, іншими фінансовими установами, небанківськими надавачами платіжних послуг / емітентами електронних грошей. Довідка з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасником - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" не оприлюднено. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 22.08.2024 чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ ", тому як Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, отримано відповідь від 26.08.2024 року, в якій Замовник зазначив: «..На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей стосовно надання довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " завантажив лист пояснення та Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року, який був отриманий шляхом формування запиту через інформаційно - комунікаційну систему ДПС «Електронний кабінет» про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах щодо зареєстрованих рахунків учасника. Замовник вважає що Учасник ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " усунув виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом надання Витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах сформований 19.02.2024 року з огляду на наступне. Відповідно до пункту 4 розділу VI Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків/електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг/емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 платник податків може надіслати до ДПС в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 421 глави 1 розділу II Кодексу, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 до цього Порядку. У запиті зазначається, про які рахунки запитується інформація - ті, про які не надходили повідомлення про їх закриття (відкриті рахунки) та/або ті, про які надійшли повідомлення щодо їх закриття (закриті рахунки), із зазначенням періоду закриття. ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначаються інформація про платника податків та всі його рахунки / електронні гаманці, які взято на облік в контролюючих органах, згідно із критеріями, що вказані у запиті платником податків (закриті та/або відкриті). Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до журналу. Крім того, тендерною документацією не визначалась ні форма, ні зміст довідки з податкової інспекції про наявність поточних рахунків. Враховуючи вищенаведене, правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " в цій частині у Замовника відсутні». Надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки Відповідно до статті 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У складі тендерної препозиції ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ" відсутня довідка саме з податкової інспекції про наявність поточних рахунків, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надання якої вимагалось Замовником пунктом 3 «Проєкт договору про закупівлю» VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації, у повідомлені «Вимога про усунення невідповідностей до 20 липня 2024» та вказано у Рішенні КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №11235 -р/пк-пз від 27.06.2024 року. Зважаючи на вищевикладене, в порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ ", тому як Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, натомість уклав з ним Договір від 05.08.24 № Р 0508/1-24.
Період усунення порушень: 09.09.2024 23:09 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2024 23:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами Висновку моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-13-007574-a щодо закупівлі код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (вікна металопластикові) 10.09.2024 року Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ХАРКІВСПЕЦБУД" направлено Постачальнику - ФОП "РОДЮКОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ " (ІПН 2756015932) лист та додаткову угоду про розірвання договору (письмове підтвердження додається). Враховуючи те, що умовами укладеного договору Р0508/1-24 від 05.08.2024 року не передбачено дострокового та/або одностороннього розірвання договору, керуючись ст. 188 Господарського кодексу додаткова угода про розірвання буде підписана та оприлюднена у строки, встановлені діючим законодавством.
Дата публікації звіту: 16.09.2024 17:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Додатковою угодою від 27 вересня 2024 року №2 до договору № Р 0508/1-24 від 05 серпня 2024 року розірвано Договір № Р 0508/1-24 від 05 серпня 2024 року з 27 вересня 2024 року.
Дата публікації: 02.10.2024 08:04

Запити/Пояснення