• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) – 13500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг

Завершена

1 770 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 850.00 UAH
Номер: a355f4b98e2541fb92a39441b912a66e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000168
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2024 14:56 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 № 122 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-02-10-000238-a 10.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 № 9-02/ВТ-2 (зі змінами), тендерні пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», ТОВ «ПОНТЕМ.УА», ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» (далі – Переможець), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.02.2024 № 3511-р/пк-пз, від 27.02.2024 № 3667-р/пк-пз, від 26.03.2024 № 5449-р/пк-пз, від 29.04.2024 № 7540-р/пк-пз, від 29.04.2024 № 7534-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2024 № 11-03/ВТ-Р, від 14.03.2024 № 14-03/ВТ-Р, від 08.04.2024 № 08-04/В, від 12.04.2024 № 12-04/ВТ-Р, від 06.05.2024 № 06/05-Р, від 10.05.2024 № 6-т, повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2024, договір від 16.05.2024 № 122, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.05.2024, оприлюднений через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на участь у торгах подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» з ціною пропозиції – 1 508 000,00 гривень, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» з ціною пропозиції – 1 509 000,00 гривень, ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» з ціною пропозиції – 1 710 000,00 гривень. Тендерну пропозицію ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», зазначених в протоколі від 08.04.2024 № 08-04/В, порушень не встановлено. Тендерну пропозицію ТОВ «ПОНТЕМ.УА» відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА», зазначених в протоколі від 12.04.2024 № 12-04/ВТ-Р, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» з ціною пропозиції – 1 710 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до частини 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановив вимогу про те, що учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та в якій зазначають інформацію про ПІБ, посаду, форму трудових відносин. Для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, учасники надають копії документів, зокрема: скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть залучатись до постачання товару та які зазначені в довідці. На виконання вимоги частини 2 Розділу «Кваліфікаційні критерії» Додатку № 1 до ТД у складі пропозиції Переможця надано довідку б/н б/д, в якій зазначена інформація щодо наявності в ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» працівників відповідної кваліфікації, зокрема, Пацкана Миколи Миколайовича – технолога, який працює на підприємстві у порядку суміщення посад на підставі наказу від 09.01.2023 № 1-к. Однак, Переможцем у складі пропозиції 06.03.2024 надано медичну книжку 2 Серія ААВ № 882667 Пацкана М.М., яка втратила чинність з 14.02.2024. Поруч з тим, Замовником 06.05.2024 оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей відповідно до якої зазначено наступне, зокрема: «Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та вимагаємо надати скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників на працівників Бігун Ганна Михайлівна та Лозенко Іванна Михайлівна.». На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» надано документи, зокрема медичні книжки на працівників Бігун Ганна Михайлівна та Лозенко Іванна Михайлівна (файл «Медкнижки +.pdf»). Однак, Переможцем також завантажено медичну книжку 2 Серія ААГ № 093241 на працівника Пацкана М.М. (технолога) (файл «медкнижка Пацкан.pdf») (після кінцевого строку подання Пропозицій). Враховуючи викладене, наведений вище документ (файл «медкнижка Пацкан.pdf»), поданий після кінцевого строку подання Пропозиції, не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону № 922-VIII. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей № 1178 та частини дев'ятої статті 26 Закону № 922-VIII. Крім того, відповідно до пункту 17 Додатку № 3 до ТД учасник у складі пропозиції повинен надати копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення/оброблення/знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг. Відповідно до Закону України від 05.03.1998 № 187/98-ВР «Про відходи» (зі змінами та доповненнями) утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; знешкодження відходів – зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. На виконання вимоги пункту 17 Додатку № 3 до ТД у складі пропозиції Переможця надано договір від 29.09.2022 № 073/22 (файл: «3_13_Договір_на_утилізацію_відходів_з_пролонгацією.pdf»), однак у наданому договорі не передбачені послуги з утилізації відходів, чим не дотримано вимоги пункту 17 Додатку № 3 до ТД. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Однак, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», а уклав з ним договір на суму 1 710 000,00 гривень. Крім того, відповідно до пункту 51 Особливостей № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 14.06.2024 11:00 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2024 11:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Припинення зобов’язань за договором
Дата публікації звіту: 29.10.2024 15:31

Запити/Пояснення