-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо в асортименті ДК 021:2015: 15110000-2- М’ясо
Завершена
698 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 493.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 493.50 UAH
Номер:
6588088e8da7481b9fa488effb116e46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 15:27 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 16. UA-2024-02-09-013582-a, 09.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішення Органу оскарження, надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Журавненський управненський будинок підтриманого ппроживання присхоневрологічного типу» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-09-005440-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.02.2024, від 26.02.2024, від 26.03.2024 та від 27.03.2024, опублікований звіт про результати проведення процедури; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження фізичною особою – підприємцем Поронюком Богданом Юрійовичем (далі – ФОП Поронюк Б.Ю.) порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга UA-2024-02-09-013582-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз); тендерні пропозиції ФОП Поронюка Б.Ю. та фізичної особи – підприємця Кирика Тараса Ярославовича (далі – ФОП Кирик Т.Я.), опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях ФОП Поронюка Б.Ю. та ФОП Кирика Т.Я., а також опубліковані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Кириком Т.Я. як переможцем тендеру документи; договір від 02.04.2024 №4; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Поронюка Б.Ю. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час моніторингу, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), Замовником надано відповідь, у якій, зокрема, зазначено, що він не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів, відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови КМУ № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Замовника.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-02-09-013582-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (джерело інформації https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Разом з тим, проведеним під час моніторингу аналізом наявної в мережі Інтернет інформації офіційного веб-сайту Замовника не виявлено. Крім того, на офіційному вебсайті засновника Замовника (Львівська обласна рада, https://lvivoblrada.gov.ua/) та головного розпорядника бюджетних коштів (Департамент соціального захисту населення Львівської ОДА, https://loda.gov.ua/) наявності інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення за процедурою закупівлі UA-2024-02-09-013582-a не встановлено.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета UA-2024-02-09-013582-a 1- шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Період усунення порушень:
10.06.2024 17:48 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2024 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформуємо про виконання Висновку Західного офісу ДАСУ від 10.06.2024р.
Дата публікації звіту:
17.06.2024 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
ddb772f4a37442b1b1c10c657dceb30e
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.05.2024 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-09-013582-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами розгляду скарги ФОП Поронюк Б.Ю. до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, Органом оскарження винесено рішення від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі — «М’ясо в асортименті ДК 021:2015: 15110000-2- М’ясо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-02-09-013582-a.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати документальне підтвердження виконання Замовником рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз про скасування рішення Замовника щодо визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі за ID:UA-2024-02-09-013582-a.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a8f0a4a95768490a844eb04057f6f56c
Назва:
Пояснення на запит замовнику від Західного офісу Держаудитслужби (обл.)
Дата опублікування:
28.05.2024 17:10
Опис:
Пояснення на запит замовнику від Західного офісу Держаудитслужби (обл.) в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-09-013582-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник)
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178). За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду скарги ФОП Поронюк Б.Ю. до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо порушення Замовником порядку проведення закупівлі, Органом оскарження винесено рішення від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі — «М’ясо в асортименті ДК 021:2015: 15110000-2- М’ясо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-02-09-013582-a. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. 3. Надати документальне підтвердження виконання Замовником рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз про скасування рішення Замовника щодо визначення фізичної особи-підприємця Кирика Тараса Ярославовича переможцем процедури закупівлі за ID:UA-2024-02-09-013582-a.
Пояснення надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень долучаються їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути фасований в пластмасову, поліетиленову або іншу тару (ящики, пакети тощо), на кожній одиниці фасування повинна бути інформація (етикетка, бірка, ярлик) і (або) напис на пакуванні з інформацією, що містить назву та адресу підприємства-виробника, вагу нетто, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відповідність стандартам, які діють на території України. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтувано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/105/10-24 від 23.01.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 698 700 грн з ПДВ (Шістсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk).
Щодо запитання № 2
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ».
Щодо запитання № 3
Надаємо рішення уповноваженої особи Про скасування рішення про визначення переможцем ФОП Кирика Тараса Ярославовича від 26.03.2024р., разом з тим повідомляємо, в даній процедурі закупівлі учасником, пропозицію якого було відхилено, було подано скаргу до Органу оскарження (АМКУ) щодо на його думку неправомірного відхилення його пропозиції, та неправомірного обрання переможця закупівлі, за результатом якої було винесено рішення Органу оскарження від 20.03.2024 №5105-р/пк-пз, згідно з яким:
1) В частині неправомірного відхилення скаржника, Орган оскарження не погодився зі скаржником, та підтвердив правомірність відхилення його пропозиції;
2) Через наявні невідповідності в пропозиції переможця, Орган оскарження зобов’язав скасувати рішення про визначення переможця, для усунення даних невідповідностей згідно з п. 43 Особливостей затверджених Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року, та ст. 26 Закону. Виходячи з вищенаведеного, ми як Замовник процедури закупівлі, повинні були залишити пропозицію скаржника без змін, та скасувати рішення про обрання переможця. Однак через функціонал майданчика ЗКУПІВЛІ.ПРО, немає такої технічної можливості прийняти рішення по окремих учасниках, наявна функція «повторити кваліфікацію», яка в свою чергу не дає прикріпити рішення/протоколи. Відповідно до функціоналу затвердженого ДП Прозоро. Замовником дотримано процедуру виконання рішення Органу оскарження. Замовником 28.05.2024р. було направлено запит до майданчика ЗАКУПІВЛІ.ПРО, щодо функціонування майданчика в даній частині, відповіді не надходило.