-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт
Торги не відбулися
1 326 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 634.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 634.00 UAH
Номер:
3af61bb05ca94a04b8fb2595c8dba713
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2024 00:00
Період моніторингу:
07.05.2024 10:37 - 29.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
06.05.2024 № 53
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9
UA-2024-02-09-012259-a
09.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2024-02-09-003979-c на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.02.2024, протокол (рішення) уповноваженої особи про відміну закупівлі від 27.02.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 №4614-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), пояснення замовника надані 10.05.2024, 14.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.05.2024.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні від 13.03.2024 №4614-р/пк-пз, не здійснювався.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом установлено невідповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: на порушення пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено обов’язкову інформацію про прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
За нормами пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі «Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт» та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура.
Відповідно до пункту 4.2 розділу «І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації Замовник визначив назву предмета закупівлі - Світильники зовнішнього освітлення.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступну номенклатурну позицію щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 31521000-4 Світильники; 31527000-6 Точкові світильники; 31527200-8 Світильники зовнішнього освітлення.
Тут https://dk21.dovidnyk.info/index.php?rozd=241119 про ℹ ДК 021:2015 ℹ
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.
Аналізом установлено, що станом на дату початку моніторингу 08.05.2024 в електронній системі закупівель процедура закупівлі має статус "Кваліфікація переможця". Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, статус пропозиції ТОВ "Сола - Р" - "очікує рішення", опубліковано 20 лютого 2024 14:12.
Згідно з протоколом (рішенням) уповноваженої особи про відміну закупівлі від 27.02.2024 Замовником прийнято рішення про скасування закупівлі, причина скасування закупівлі: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
В ході проведення відкритих торгів по закупівлі товару «Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт за кодом ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012259-a), учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" 29.02.2024 до Органу оскарження подано скаргу щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, в якій просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
13.03.2024 №4614-р/пк-пз АМКУ прийнято рішення №4614-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" від 29 лютого 2024 № UA-2024-02-09-012259-a.b1, Зобов'язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-09- 012259-a.
Проте, станом на дату початку моніторингу 08.05.2024 в електронній системі закупівель відсутня інформація та документи, що свідчать про виконання рішення АМКУ від 13.03.2024 № 4614-р/пк-пз, його оскарження до суду, або інша інформація.
Відповідно до припису частини двадцять другої статті 18 Закону № 922 якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Згідно з наданим в ході моніторингу 10.05.2024 поясненням Замовника та доданими до нього документами, Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 № 4614 р/пк-пз Замовником оскаржено в судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду, Єдиний унікальний номер судової справи замовнику невідомий з незалежних від підприємства причин. Після отримання ухвали про відкриття провадження в справі відповідна інформація буде розміщена в системі закупівель. На підтвердження оскарження надано скановані копії адміністративного позову від 18.03.2024, платіжної інструкції №334 від 18.03.2024 про сплату судового збору, квитанції Укрпошти про направлення рекомендованої кореспонденції (адміністративного позову) до суду від 20.03.2024, витяг з протоколу оперативної наради від 18.03.2024.
Моніторингом інформації, розміщеної на офіційному сайті Єдиного державного реєстру судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua/) та на сайті Судової влади України (https://court.gov.ua/), Єдиний унікальний номер судової справи - 320/16122/24, що підтверджує оскарження замовником до Київського окружного адміністративного суду рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 № 4614 р/пк-пз.
Період усунення порушень:
29.05.2024 17:36 - 13.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2024-02-09-012259-a, згідно з яким встановлено порушення у вигляді:
- порушення вимог пункту 28 Особливостей (невідповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: на порушення пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено обов’язкову інформацію про прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.)
- порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей (під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.)
Повідомляємо наступне.
По порушенню вимог пункту 28 Особливостей пояснюємо, що висновки про дане порушення ймовірно є помилковими, оскільки вивченням тендерної документації встановлено, що в пункті 3 розділу V тендерної документації містить інформація про те, що «Пропозиції подані з перевищенням очікуваної вартості до розгляду не приймаються.», тобто замовником зазначено обов’язкову інформацію про прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
По порушенню вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей повідомляємо, що перевіркою наведених у висновку обставин порушення підтвердилось, за допущене порушення уповноважену особу, яка проводила дану закупівлю, притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Копію наказу додаємо.
Дата публікації звіту:
04.06.2024 10:45
Запити/Пояснення
Номер:
4ab3c86053c7491189cc43a10d26cd78
Назва:
Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт
Дата опублікування:
10.05.2024 13:06
Опис:
В межах проведення моніторингу по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-09-012259-a, предмет закупівлі «Світильники світлодіодні споживаною потужністю не більше 30 Вт» надаємо пояснення з власної ініціативи.
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2024 № 4614 р/пк-пз оскаржено в судовому порядку до Київського окружного адміністративного суду, Єдиний унікальний номер судової справи замовнику невідомий з незалежних від підприємства причин. Після отримання ухвали про відкриття провадження в справі відповідна інформація буде розміщена в системі закупівель.
На підтвердження оскарження надаємо скановані копії адміністративного позову від 18.03.2024, платіжної інструкції №334 від 18.03.2024 про сплату судового збору, квитанції Укрпошти про направлення рекомендованої кореспонденції (адміністративного позову) до суду від 20.03.2024, витяг з протоколу оперативної наради від 18.03.2024.
Додатки:
- Адміністративний позов від 18.03.2024р.
- Копія платіжної інструкції №334 від 18.03.2024 про сплату судового збору,
- Копія квитанції Укрпошти про направлення рекомендованої кореспонденції (адміністративного позову)
- Копія Витягу з протоколу від 18.03.2024р.
Номер:
87b4c2f3e7644ba4921bbc02763485ba
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.05.2024 14:55
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012259-a), проведеної КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2fa9aafac7a749bbaaf81b9e551c26db
Назва:
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012259-a)
Дата опублікування:
14.05.2024 13:54
Опис:
На запит у межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-02-09-012259-a), з наступного питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості проведено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 методом порівняння ринкових цін на відповідний товар з відповідними умовами поставки і оплати.
Так, уповноваженою особою підприємства було проведено ринкові консультації, за результатами яких отримано пропозиції на поставку за цінами:
№
з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Ціна за од., запропонована учасниками ринку, грн. з ПДВ Середня ціна товару за одиницю/ очікувана вартість на весь обсяг, грн.
Учасник 1 Учасник 2 Учасник 3
1 Світильник світлодіодний потужністю 30Вт шт. 300 4300,50 4512,85 4454,04 4422,46/1326739,00
УСЬОГО 1 326 739,00
При наданні цінових пропозицій учасниками ринку - суб’єктами господарювання враховано обсяги запланованих поставок, а також очікувану періодичність поставок - партіями протягом року, відстрочку оплати від 30 до 90 днів з моменту поставки.
Очікувана вартість закупівлі в цілому отримана шляхом множення очікуваної вартості окремої одиниці на її кількість, заокруглена до сотень грн. та визначена в розмірі 1 326 800,00 грн.
Технічні та якісні характеристики товару визначені відповідно до службової записки виробничої служби та з урахуванням потреби придбання світильників для встановлення/заміни на діючих мережах (повністю аналогічні раніше встановленим для унеможливлення неоднорідності освітлення на окремих ділянках одного об’єкта лінійної інфраструктури).
Надання шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель документів, отриманих при проведенні ринкових консультацій, неможливо, оскільки зміст наданих комерційних пропозиції становить комерційну таємницю третіх осіб, водночас відповідні учасники ринку не надавали своєї згоди на оприлюднення такої інформації.
У разі виникнення у органу контролю потреби в отриманні копій вказаних документів повідомляємо про готовність їх надати поза межами системи закупівель та з забезпеченням з боку ДАСУ дотримання умов щодо збереження отриманої комерційної таємниці третіх осіб.