• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

3 115 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 576.30 UAH
Номер: b905d2e8929a449a9aba2a90a8a37ecf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.06.2024 10:30 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2024 № 143 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-02-09-012457-a 09.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII, в частині недотримання Замовником вимог статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668, у зв’язку із зазначення гарантійного строку на виконані роботи, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 № 3 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.02.2024, тендерну пропозицію ТОВ «КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ» та тендерну пропозицію ТОВ «РБК РОСТ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення учасника від 18.03.2024 № 14, вимогу про усунення невідповідностей, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 19.03.2024 № 15, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 13.03.2024 №4637-р/пк-пз та від 06.03.2024 №4218-р/пк-пз, договір від 02.04.2024 №02/04/2024, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.06.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ» з остаточною ціновою пропозицією - 2 745 000,00 грн, ТОВ «РБК РОСТ» з остаточною ціновою пропозицією - 2 760 000,00 грн, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціновою пропозицією - 2 775 000,00 грн та ТОВ «АРІНА ЛТД» з остаточною ціновою пропозицією - 3 077 818,55 грн. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «РБК РОСТ» з остаточною ціновою пропозицією 2 760 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 05.06.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби надано вищевказані пояснення 12.06.2024, а отже з порушенням триденного строку, чим недотримано вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей. Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Однак, моніторингом встановлено, що у пункті 6.3.11 розділу 6 Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 8 до ТД) зазначено: «Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 24 місяців, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку». Таким чином, складена Замовником тендерна документація, не відповідає вимогам статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668, в частині зазначення гарантійного строку на виконані роботи, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством.
Період усунення порушень: 20.06.2024 17:14 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку моніторингу Північного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено в електронній системі PROZORRO під номером UA-M-2024-06-04-000016 повідомляємо наступне. В договорі, який укладений за результатами проведення торгів на закупівлю за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2» та оприлюднений в електронній системі PROZORRO під номером UA-2024-02-09-012457-a встановлено гарантійні строки, а саме у пункті 6.3.11: «Підрядник зобов'язаний гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 10 років, з дати підписання акту прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку», що в свою чергу дотримано норми статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668. Разом з тим, Замовником здійснено заходи, шляхом проведення роз’яснювальної роботи уповноваженій особі, які направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме в частині дотриманням статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 № 668 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 11:47

Запити/Пояснення