• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

3 115 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 576.30 UAH
Період оскарження: 09.02.2024 16:20 - 14.02.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 5a25509c9a4d4517a774e6355d072957
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-09-012457-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 16:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.03.2024 17:37
Автор: ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", Максим Трищук +380953411976 clarity.actions20@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 3681d2cd6de14ab9a137446c3023b00f
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: рішення, що оскаржується оформлено у формі Протоколу № 6 уповноваженої особи (ПРО РОЗГЛЯД ПРОПОЗИЦІЙ НА ЗАКУПІВЛЮ ДК021:2015 КОД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт підвального приміщення під найпростіше укриття опорного закладу освіти «Жукинський ліцей» Пірнівської сільської ради за адресою: Київська обл., Вишгородський район, с. Жукин, вул. Чубінідзе, 4. Коригування 2) від 19 лютого 2024 року є незаконном, оскільки пропозицію скаржника було відхилено з підстав,які на нього не поширюються
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: По-перше, пропозицію скаржника було відхилено з підстави,яка на нього не поширюється (пп.3.п.44 Особливотстей). Пропозиція скаржника була визнана найбільш економічно вигідною. Однак, учасник не набуває статусу переможця автоматично за результатами аукціону, оскільки відповідно до п.18 ч.1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Скаржнику не було повідомлено про намір укласти договір, а отже він не відповідав статусу «Переможця». Саме тому відхилення з підстави, яка не поширюється на нього є незаконним.

По- третє, Скаржник звертає увагу Органу оскарження на те, що чинне законодавство встановлює порядок встановлення достовірності або недостовірності інформації, а саме п. 42 Особливостей надає Замовнику право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З наведеного вбачається, що застосування права на звернення згідно п. 42 Особливостей має бути реалізовано Замовником шляхом направлення запиту до осіб відповідно до їх компетенції, а отримана від них інформація має бути достовірною.
Більш того, наголошуємо, що замовник не є компетентним органом, який може визначати достовірність чи недостовірність інформації. Наведена в рішенні аргументація ґрунтується виключно на суб’єктивних судження та припущеннях, які не відповідають дійсності. Також, в Оскаржуваному рішенні відсутня інформація про направлення запиту щодо підтвердження достовірності інформації, а тому висновок про недостовірність зазначеної Скаржником інформації є хибним та протиправним, а Оскаржуване рішення має бути скасоване. Підсумовуючи вважаємо, що Замовником порушено принцип недискримінації та рівного ставлення до учасників та принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця.

По-друге, твердження замовника про наявність в пропозиції учасника недостовірної інформації не відповідають дійсності. Скаржник виконує роботи на підставі Декларації проп провадження господарської діяльності, відповідно до чинного на період воєнного стану положень законодавства ліцензія не вимагається. Така декларація у Скаржника наявна, однак не була завантажена у складі пропозиції, оскільки її подання не передбачено вимогами тендерної документації ( така декларація не є дозвільним документом). Більш того, неподання такої декларації у складі пропозиції є невідповідністю, яка може бути усунена в порядку п.43 Особливостей шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Наголошуємо, що розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей є обовязком, а не правом замовника. Ненадання права на виправлення є грубим порушення п.43 Особливостей, що дає підстави стверджувати про неправомірність рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 249835ee64f54cb58d1bbc2db9b1172a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-09-012457-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Уважно вивчивши Протокол Замовника, Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника, оскільки таке рішення є неправомірним та порушує наші права, як Учасника Процедури закупівлі, а також законодавство в сфері регулювання порядку здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства, а саме основні принципи здійснення публічних закупівель: максимальної економії, добросовісної конкуренції, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (частина 1 статті 5 Закону) та пункту 3 Особливостей, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним.
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.03.2024 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 4218-р/пк-пз від 06.03.2024. виконано шляхом скасування протоколу відхилення Уповноваженої особи
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РБК РОСТ», Олег МАКАРЕНКО 380635880669 rbk.rost@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 3c3d0882471844f5b3fe1632732837f8
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням викладеним у Протоколі №7 від 19.02.2024
Опис заперечення: Тендерна документація Замовника, зокрема Додаток 4, не містила чіткого переліку документів, які потрібно надавати учасникам для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі.
Також, документація не містила чіткої вимоги надавати у складі пропозиції підписаний Додаток 4. Крім того, він не був оформлений, як такий, що подається учасником в складі пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника.
На думку Скаржника, якщо Замовник вважав, що надані документи не відповідають вимогам тендерної документації, то він мав право, відповідно до п. 43 Особливостей, дати Скаржнику їх виправити, оскільки виправлення даних зауважень не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник в складі своєї пропозиції надав інформацію про відповідність поданої тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі та Додатку 4, у вигляді довідки № 4 від 16.02.2024 (файл «7. Довідка про відповідність пропозиції характеристикам.pdf») та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі у вигляді кошторисної документації, яка виконана у повній відповідності до технічного завдання у Додатку 4 (файл «8. Кошторисна документація.pdf»).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника