-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тепловізор iRay Xeye 2 E6 Pro V3
Завершена
1 215 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 078.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 078.50 UAH
Номер:
94c1e37dcf2c45f083ae7836220b89ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-16-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
16.04.2024 12:29 - 08.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 19-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 15.04.2024 № 19-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-02-07-002784-aвід 07.02.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2024 б/н; тендерні пропозиції ТОВ «МЕТОБЕЗПЕКА», ФОП «ШАПОВАЛ ОЛЕНА ОЛЕКСІЇВНА» ТОВ «Харків Спецприлад»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.02.2024 б/н, 20.02.2024 б/н, 11.03.2023 б/н, 18.03.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2024; договір про закупівлю від 25.03.2024 № 56 на суму 1 209 000,00 грн, укладений з ТОВ «Харків Спецприлад», Рішення № 4132-р/пк-пз від 05.03.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, надані від 22.04.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.04.2024.
Моніторинг процедури закупівлі UA-2024-02-07-002784-a проведено в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
23.04.2024 15:46 - 27.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.04.2024 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
f1b56383172a48b3a43b477162d14dda
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Тепловізор iRay Xeye 2 E6 Pro V3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-07-002784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b554f524da0846a3907410b5cc16ca91
Назва:
На виконання запиту про надання інформації (пояснень) Західному офісу держаудитслужби у Волинській області від 17.04.2024р.
Дата опублікування:
22.04.2024 14:12
Опис:
Замовником розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 17.04.2024 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1 Камінь-Каширською міською радою здійснювалась закупівля товару згідно з запитом командування військової частини. У Такому запиті командування посилається на необхідність закупівлі такого виду товару, як: Тепловізор iRay Xeye 2 E6 Pro V3. Проаналізувавши загальнодоступну інформацію в мережі Інтернет, Замовник визначив необхідні технічні та якісні характеристики, характерні для предмета закупівлі. Таким чином технічні та якісні характеристики відповідають вимогам, на які посилається військове командування у запиті. ( Запит військової частини додається, однак номер та місцезнаходження військовоїї частини та ПІБ підписанта запиту з мотивів безпеки буде приховано).
2 В оголошені про проведення відкритих торгів ID: UA-2024-02-07-002784-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-002784-a) Замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 1 215 700 грн. з ПДВ. 1. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 . Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товари, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі ( моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни додається). 2. Сторінка офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kmk-gromada.gov.ua/news/1707382013/