-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби насосно-компресорні в асортименті)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 542 дні назад
299 749 378.07
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 498 746.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 498 746.89 UAH
Номер:
a89a2896a09549feb8dac2497696b5a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-22-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 12:45 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-06-015540-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.02.2024 № 01/01/13/10-01/01-19-ЯУ/1, тендерні пропозиції КИЇВСЬКОГО ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «НМУ «ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ» (далі – КДП «НМУ «ЕПМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА»), протокольне рішення від 20.02.2024 № 01/01/13/10/10-01/01-19-ЯУ/3, протокольне рішення від 23.02.2024 № 01/01/13/10/10-01/01-19-ЯУ/6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.02.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 05.03.2024 № 4100-р/пк-пз, від 19.04.2024 № 7028-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 02.04.2024 та 04.04.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.05.2024 17:38 - 08.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2024 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
6278cbcab1444e1a8604cb3e67e0cea5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2024 07:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби насосно-компресорні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-015540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88ad284b43c84116b1488dfedeca05d0
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
02.04.2024 15:41
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.03.2024р. щодо надання пояснень (інформації та документів), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), пропонується надати наступні пояснення:
Річна потреба ПАТ «Укрнафта» в нових насосно-компресорних трубах (далі – труби НКТ) складає близько 6 000 т. Це орієнтовно 10 % від загальної кількості труб НКТ, які наразі експлуатуються в товаристві. Труби НКТ це основний засіб зануреного обладнання, без якого експлуатація нафтогазових свердловин неможлива. Із труб НКТ складається «ліфтова» колона видобувної, водозабірної, шурфової свердловини, по якій нафта, газ, пластова вода піднімається від вибою до гирла свердловин. Ліфтові колони, які складаються із труб НКТ, призначені також для подачі води систем підтримання пластового тиску від гирла до вибою нагнітальних свердловин. З метою заміни відпрацьованих труб НКТ в ПАТ «УКРНАФТА» було оголошено дану Закупівлю.
Технічні вимоги на труби НКТ сформовані на основі стандарту АPI 5СТ Американського Інституту Нафти. Відповідно до стандарту АPI 5СТ встановлено вимоги до рівня специфікації виробництва PSL-2. Виробник повинен бути сертифікований американським нафтовим інститутом у сфері виробництва безшовних обсадних або насосно-компресорних труб (з різьбленням та з муфтою) груп міцності N80, L80, P110 за рівнем специфікації не нижче PSL-2, що є підтвердженням виготовлення труб у відповідності до вимог стандарту.
В залежності від продуктивності свердловини, внутрішнього діаметру обсадної колони, типорозміру глибинонасосного обладнання, у ПАТ «Укрнафта» для експлуатації свердловин використовуються різні діаметри труб НКТ, а саме: 60, 73, 89 мм. Найрозповсюджений діаметр труб НКТ, який використовується у ПАТ Укрнафта – 73 мм, парк яких складає близько 87%.
В залежності від внутрішнього діаметру експлуатаційної колони, глибини спуску та фізико-хімічних властивостей пластової рідини/газу використовуються труби НКТ із гладкими та висадженими кінцями.
В залежності від продуктивності свердловин, осьових навантажень на ліфтову колону, властивостей пластових рідини/газів, вмісту асфальтеносмолопарафінових відкладів обумовлена товщина стінки НКТ для кожного діаметру.
ПАТ «Укрнафта» використовує труби НКТ груп міцності: N80, L80, Р110.
Труби групи міцності N80 експлуатуються в середньо-глибинних свердловинах із середніми навантаженнями. Труби групи міцності L80 експлуатуються в середньо-глибинних свердловинах із середніми навантаженнями в більш корозійному середовищі. Труби групи міцності Р110 експлуатуються в глибоких свердловинах із високими навантаженнями та використовуються при технологічних операціях на свердловинах.
Довжина труб НКТ обумовлена, в основному, двома факторами: можливою довжиною підвіски на крюці підйомного агрегату та зменшення кількості операцій згвинчування-розгвинчування при спуско-підіймальних операціях. Вміст сірки, фосфору обумовлений збільшенням корозійної стійкості труб НКТ та вимогами стандарту АРІ 5СТ. Термообробка труб НКТ обумовлена досягненням міцнісних характеристик та вимогами стандарту АРІ 5СТ.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №22803300) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції у вигляді комерційних пропозицій від п’яти потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найнижчою ціною:
- ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА»,
- ТОВ «НАФТОСЕРВІС»,
- ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД»,
- ILJIN Steel Corporation, Корея
- Linzhou Fengbao Pipe Industry CO. Ltd, Китай
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Номер:
4ff5555898744a358f65c6c4f10c2238
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2024 18:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби насосно-компресорні в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-015540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Зважаючи на відхилення тендерної пропозиції учасника КДП «НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ, зокрема з підстав, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: не виконання зазначеним учасником зобов’язань за договором від 14.11.2023 № 23/2712-МТР в частині дотримання терміну поставки товару та дострокового розірвання договору (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.03.2024 № 01/01/13/10-01/01-19ЯУ/8), просимо надати інформацію та документи, що підтверджують факт розірвання договору від 14.11.2023 № 23/2712-МТР (з відповідним посиланням на номер закупівлі в електронній системі закупівель).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
783417ede38f4fe9b2b697a2bb98b123
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
04.04.2024 20:32
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 01.04.2024р. щодо надання пояснень (інформації та документів), стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника КДП «НМУ ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ, зокрема з підстав, визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: не виконання зазначеним учасником зобов’язань за договором від 14.11.2023 № 23/2712-МТР в частині дотримання терміну поставки товару та дострокового розірвання договору (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.03.2024 № 01/01/13/10-01/01-19ЯУ/8), надати інформацію та документи, що підтверджують факт розірвання договору від 14.11.2023 № 23/2712-МТР (з відповідним посиланням на номер закупівлі в електронній системі закупівель), пропонується надати наступні пояснення:
Відповідно до абзацу 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості): «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
Під час повторного розгляду тендерної пропозиції Скаржника настали обставини, визначені абзацом 14 пункту 47 Особливостей: Скаржник не виконав свої зобов’язання в частині дотримання терміну поставки товару за Договором 23/2712-МТР від 14.11.2023.
Даний Договір 23/2712-МТР від 14.11.2023 був укладений з учасником-переможцем закупівлі: «42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Трубопровідна арматура) Лот №1 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапана СППК) Лот №2 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапана зворотні) Лот №3 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Клапана зворотні) Лот №4 - 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки)», а саме за окремою частиною предмета закупівлі (лотом): «Лот № 4 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки)».
Ідентифікатор закупівлі в ЦБД ID: № UA-2023-09-06-014359-a.
Відповідно до пункту 7.5 Договору 23/2712-МТР від 14.11.2023 передбачено:
«7.5. У випадку, якщо невиконання умов цього Договору сталося з вини Постачальника, Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку, встановленому в підпункті 11.2.1. пункті 11.2. цього Договору.»
Відповідно до пункту 7.6 Договору 23/2712-МТР від 14.11.2023 передбачено:
«7.6. Сторони дійшли згоди, що, в разі порушення Постачальником зобов’язань за цим Договором, Покупець може в односторонньому порядку застосувати до Постачальника оперативно-господарську санкцію, передбачену п. 4 ч. 1 ст. 236 Господарського кодексу України, а саме: відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Постачальником, про що Покупець надсилає Постачальнику відповідне повідомлення (лист). Санкція вважається застосованою з моменту, визначеного у такому повідомленні (листі). При цьому, дана оперативно-господарська санкція згідно з ч. 3 ст. 235 Господарського кодексу України застосовується незалежно від вини Постачальника, а також не є жодною дискримінацією Постачальника та/або дискримінаційною умовою по відношенню до нього у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Строк, на який застосовується така оперативно-господарська санкція, встановлюється Покупцем на власний розсуд».
Відповідно до пункту 11.2.1 Договору 23/2712-МТР від 14.11.2023 передбачено:
«11.2.1. У випадку невиконання або неналежного виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором, Покупець має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку шляхом направлення Постачальнику повідомлення про таку відмову. В такому випадку Договір вважається розірваним на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання такого повідомлення Постачальником.»
Ураховуючи викладене, за невиконання Скаржником зобов’язань за Договором 23/2712-МТР від 14.11.2023 цей договір був розірваний в односторонньому порядку та до Скаржника застосовано санкцію у вигляді штрафу. Розірвання договору та застосування санкції у вигляді штрафу підтверджується надсиланням на адресу Скаржника відповідного листа від 15.03.2024. №01/01/13/10/20/02-02/01/21.
Згідно документу АТ «Укрпошта» РЕКОМЕНДОВАНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВРУЧЕННЯ ПОШТОВОГО ВІДПРАВЛЕННЯ, ВИПЛАТУ ПОШТОВОГО ПЕРЕКАЗУ Скаржник отримав даний лист - 27.03.2024р.
Таким чином, наявні всі підстави, передбачені абзацом 14 пункту 47 Особливостей для відмови учаснику в участі в торгах, а саме:
- учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання;
- було застосовано санкції у вигляді штрафів.
Номер:
5b6e65eaefed4e95b660dfa18cb63c92
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
04.04.2024 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.04.2024 № 71
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-02-06-015540-a.a5,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-02-06-015540-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 21 березня 2024 року № 50 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 04 квітня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ