-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Завершена
1 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
Номер:
1847b1fc96ab4d88841296e38a81bfed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 13:40 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 56-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.10.2024 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-02-06-004974-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, виконання рішення органу оскарження від 29.02.2024 № 3868-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 01.01.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), дотримання строку надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 29.02.2024 № 3868-р/пк-пз, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Чопської міської ради «Водоканал Чоп» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою; тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «СПЕЦХІМЛО¬ГІСТИК» та «ЄВРОХЛОР» (далі – ТОВ «СПЕЦХІМЛО¬ГІСТИК» та ТОВ «ЄВРОХЛОР»); протокол уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦХІМЛО¬ГІСТИК» та ТОВ «ЄВРОХЛОР», рішення про скасування відхилення ТОВ «СПЕЦХІМЛО¬ГІСТИК», рішення органу оскарження від 29.02.2024 № 3868-р/пк-пз, рішення про визначення переможця ТОВ «СПЕЦХІМЛО¬ГІСТИК» від 08.03.2024 № 86; повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2024 року; договір про закупівлю від 26.03.2024 № 2603/2024;
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.10.2024 15:16 - 30.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2024 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
223987e0bd714b7ebaffb9b575a07578
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-004974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
33abe919e9274cf0bb3e3f3a8913a72f
Назва:
Відповідь на Запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 (14:57).
Дата опублікування:
18.10.2024 12:06
Опис:
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі предмета закупівлі визначено на підставі наявності потреби у такого виду товарах, які за своїми якісними властивостями та характеристиками можуть використовуватися замовником для належного виконання покладених на підприємство функцій.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі визначені відповідно до ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (пункт 2 Розділу 3 Методики), а саме: 01.03.2023 замовником оголошено відкриті торги на закупівлю: «Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» (UA-2023-03-01-012249-a) за результатами якого ціна за одиницю (тонну) товару склала 56 400,00 гривень. Водночас з огляду на збільшення обсягу закупівлі товару, обмеження фінансування та з метою економії коштів замовником при оголошенні закупівлі: «Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» (UA-2024-02-06-004974-a) встановлено очікувану вартість за одиницю (тонну) товару в розмірі 56 481,48 гривня. При цьому така очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує очікуваної вартості, встановленої з врахуванням інфляції.
Номер:
e63c929d0d594674b89cc640c146eb7d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-06-004974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. В ході проведення моніторингу встановлено, що договір укладений між КНП Чопської міської ради «Водоканал Чоп» та ТОВ «СПЕЦХІМЛОГІСТИК» на 17 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Враховуючи зазначене, просимо надати підтверджуючі документи щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
92ad9d5d088e4efd8d5151412ae3595f
Назва:
Відповідь на Запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 21.10.2024 (10:13).
Дата опублікування:
24.10.2024 16:29
Опис:
1. Щодо надання підтверджуючих документів щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору, повідомляємо наступне.
Протокольним рішення від 21.03.2024 №86/2 прийнято рішення про продовження строку укладення договору по закупівлі: «Сода каустична рідка 50% за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» (Згідно оголошення UA-2024-02-06-004974-a) з Учасником ТОВ «СПЕЦХІМЛОГІСТИК», Код ЄДРПОУ 41385107, до 60 днів, з зв’язку з наявністю наступних підстав: з врахуванням періоду оскарження та територіальної віддаленості Учасника ТОВ «СПЕЦХІМЛОГІСТИК» (51914, Дніпропетровська область, м. Каменське, вул. Дніпробудівська, буд. 16), процес підписання договору про закупівлю між сторонами потребує додаткового часу через необхідність обміну документами засобами поштового зв’язку.