-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти ( сир твердий, сир кисломолочний)
Завершена
3 126 655.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 633.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 633.28 UAH
Номер:
16a7d3d7067e4ebd97b0a67b1f47f732
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 13:39 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 56-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.10.2024 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-05-014588-a 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення органу оскарження від 05.03.2024 № 4098-р/пк-пз – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, абзацу першого пункту 43 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 05.03.2024 № 4098-р/пк – пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 лютого 2024 року №7-вто зі змінами, внесеними 08 та 09 лютого 2024 року; рішення органу оскарження від 05.03.2024 № 4098-р/пк – пз; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» (далі – ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» від 19.02.2024 №б/н; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» від 18 березня 2024 №б/н; повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2024 року; договір про закупівлю від 27 березня 2024 року № 115.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Замовником у пункті 1 додатку 1 тендерної документації визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема, на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у підпункті 1 вимагається наступне: «результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції оформлені у вигляді протоколу випробувань (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого в поточному році) на складські приміщення та спеціалізовані автотранспортні засоби, які вказані в довідці, наданій на вимогу цього пункту тендерної документації».
В ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» всупереч вищеописаних вимог відсутній зазначений протокол випробувань на складські приміщення та спеціалізовані автотранспортні засоби.
Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі невідповідності у поданих учасником ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» документах підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель 12.03.2024 року повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не враховано вищеописані невідповідності, які були виявлені під час здійснення моніторингу та, відповідно, не надано можливість учаснику усунути такі невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо відповідності учасника ФОП «ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА» вимогам тендерної документації, а також з інших питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, відповідно, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 15 та 18 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель Замовнику було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII відповіді (пояснення) на поставлені питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
25.10.2024 15:11 - 08.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2024 15:11
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-02-0089/2024
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
780e0f4a04054b828d9c0bfca5631b53
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти ( сир твердий, сир кисломолочний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-014588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
109b6ca36d7d4cc8965b8048e398de17
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.10.2024 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти ( сир твердий, сир кисломолочний)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-014588-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином Уповноважена особа Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА кваліфікаційним критеріям щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якщо в складі тендерної пропозиції учасника всупереч вимозі підпункту 1 пункту 1 додатку 1 тендерної документації не надано результатів бактеріологічного контролю якості дезінфекції, які оформлюються у вигляді протоколу випробувань (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого в поточному році) на складські приміщення та спеціалізовані автотранспортні засоби?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.