-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти ( сир твердий, сир кисломолочний)
Завершена
3 126 655.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 633.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 633.28 UAH
Період оскарження:
05.02.2024 17:13 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
4ff895773cde4004be23a28304c8d247
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-05-014588-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
№ 1 від 23.02.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА
РНОКПП: 0035310900
Адреса: Україна, Закарпатська область, Нижній Коропець, вулиця Горького, будинок 25
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
код ЄДРПОУ: 02143413
Адреса: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-014588-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-05-014588-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - код ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Інші документи, які подає учасник: Наявність власної вимірювальної лабораторії виробника запропонованого товару або Учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що підтверджується відповідним свідоцтвом (сертифікатом), яке учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Свідоцтво (сертифікат) має бути чинне до закінчення терміну поставки товару. У випадку коли учасник не є виробником запропонованого товару, для підтвердження даної вимоги він повинен надати свідоцтво видане на виробника, та договір про співпрацю.
У складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про технічну компетентність №ІФ 370 від 17.12.2021 року (файл: 5. Свідоцтво про технічну компетентність ІМЗ.pdf), яке дійсне до 16.12.2024 року.
Відповідно до п. 6 додатку 1 до тендерної документації: Наявність власної вимірювальної лабораторії виробника запропонованого товару або Учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що підтверджується відповідним свідоцтвом (сертифікатом), яке учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Свідоцтво (сертифікат) має бути чинне до закінчення терміну поставки товару. У випадку коли учасник не є виробником запропонованого товару, для підтвердження даної вимоги він повинен надати свідоцтво видане на виробника, та договір про співпрацю.
Вказана вимога тендерної документації відноситься до кваліфікаційного критерію, яку замовник навмисно розмістив у додатку 3 до тендерної документації, при цьому аналогічна вимога міститься у додатку 1 до тендерної документації, де зазначаються кваліфікаційні критерії.
Відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, стверджую, що замовник мав висунути вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте замовник цього не зробив чим порушив п.43 Постанови.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія (Комісія) АМКУ у рішеннях № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року та № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
2. Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
3. Рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ДАНКАНИЧ КАТЕРИНИ МИХАЙЛІВНИ та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протоколу №б/н від 19.02.2024 року на 3 арк.
2. Копія рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року на 17 арк.
3. Копія рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року на 8 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
ДАНКАНИЧ КАТЕРИНА МИХАЙЛІВНА __________________________
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 16.02.2022 №3299.pdf 24.02.2024 09:51
- dok_0376.pdf 24.02.2024 09:51
- Скарга ред 2.doc 24.02.2024 09:51
- Скарга ред 2.pdf 24.02.2024 09:51
- Рішення від 26.01.2024 № 1654.pdf 24.02.2024 09:51
- sign.p7s 24.02.2024 09:53
- рішення від 27.02.2024 № 3596.pdf 27.02.2024 18:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2024 № 4098.pdf 06.03.2024 13:44
- рішення від 05.03.2024 № 4098.pdf 08.03.2024 12:38
- Пояснення по суті скарги 28.02.2024 16:55
- Пояснення по суті скарги 28.02.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2024 09:57
Дата розгляду скарги:
05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2024 18:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.03.2024 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 4098-р/пк-пз від 05.03.2024 рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ДАНКАНИЧ КАТЕРИНИ МИХАЙЛІВНИ за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти ( сир твердий, сир кисломолочний)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05- 014588-a скасоване.
Пункт скарги
Номер:
2b1e85fc170f499b97ebf6f14799c38b
Заголовок пункту скарги:
Рішення про дискваліфікацію
Опис заперечення:
Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: Інші документи, які подає учасник: Наявність власної вимірювальної лабораторії виробника запропонованого товару або Учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що підтверджується відповідним свідоцтвом (сертифікатом), яке учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Свідоцтво (сертифікат) має бути чинне до закінчення терміну поставки товару. У випадку коли учасник не є виробником запропонованого товару, для підтвердження даної вимоги він повинен надати свідоцтво видане на виробника, та договір про співпрацю.
У складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про технічну компетентність №ІФ 370 від 17.12.2021 року (файл: 5. Свідоцтво про технічну компетентність ІМЗ.pdf), яке дійсне до 16.12.2024 року.
Відповідно до п. 6 додатку 1 до тендерної документації: Наявність власної вимірювальної лабораторії виробника запропонованого товару або Учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що підтверджується відповідним свідоцтвом (сертифікатом), яке учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Свідоцтво (сертифікат) має бути чинне до закінчення терміну поставки товару. У випадку коли учасник не є виробником запропонованого товару, для підтвердження даної вимоги він повинен надати свідоцтво видане на виробника, та договір про співпрацю.
Вказана вимога тендерної документації відноситься до кваліфікаційного критерію, яку замовник навмисно розмістив у додатку 3 до тендерної документації, при цьому аналогічна вимога міститься у додатку 1 до тендерної документації, де зазначаються кваліфікаційні критерії.
Відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, стверджую, що замовник мав висунути вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте замовник цього не зробив чим порушив п.43 Постанови.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія (Комісія) АМКУ у рішеннях № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року та № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
2. Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
3. Рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
У складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про технічну компетентність №ІФ 370 від 17.12.2021 року (файл: 5. Свідоцтво про технічну компетентність ІМЗ.pdf), яке дійсне до 16.12.2024 року.
Відповідно до п. 6 додатку 1 до тендерної документації: Наявність власної вимірювальної лабораторії виробника запропонованого товару або Учасника, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що підтверджується відповідним свідоцтвом (сертифікатом), яке учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Свідоцтво (сертифікат) має бути чинне до закінчення терміну поставки товару. У випадку коли учасник не є виробником запропонованого товару, для підтвердження даної вимоги він повинен надати свідоцтво видане на виробника, та договір про співпрацю.
Вказана вимога тендерної документації відноситься до кваліфікаційного критерію, яку замовник навмисно розмістив у додатку 3 до тендерної документації, при цьому аналогічна вимога міститься у додатку 1 до тендерної документації, де зазначаються кваліфікаційні критерії.
Відповідно до п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, стверджую, що замовник мав висунути вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, проте замовник цього не зробив чим порушив п.43 Постанови.
Отже, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Аналогічної позиції дотримується Колегія (Комісія) АМКУ у рішеннях № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року та № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
2. Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
3. Рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року.
-
Опис доказу:
Рішення № 3299-р/пк-пз від 16.02.2022 року.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 16.02.2022 №3299.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
-
Опис доказу:
Рішення № 1654-р/пк-пз від 26.01.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 26.01.2024 № 1654.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
-
Опис доказу:
Протокол №б/н від 19.02.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
dok_0376.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника