• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

М’ясо свинини, філе куряче, гомілка куряча, печінка свинна, яловичина код згідно ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо

Завершена

1 775 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 875.35 UAH
Номер: 5bbf6a0e57344163af8a90d535e30c83
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-15-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.04.2024 17:50 - 07.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.04.2024 № 87 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-05-008738-a 05.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ФОП Гороховська Анна Віталіївна встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.02.2024 № 24 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «М'ЯСНИЧОК» та ФОП Гороховська Анна Віталіївна (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей від 16.02.2024, протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19.02.2024 № 49 та від 21.02.2024 № 57, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2024, договір поставки від 27.02.2024 № 23, додаткові угоди до договору від 05.04.2024 № 1 та від 22.04.2024 № 2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.04.2024 та від 23.04.2024. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «М'ЯСНИЧОК» з остаточною ціновою пропозицією 1 458 000,00 грн з ПДВ, ФОП Гороховська Анна Віталіївна з остаточною ціновою пропозицією 1 466 000,00 грн без ПДВ та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПЕРША М'ЯСНА КОМПАНІЯ»» з остаточною ціновою пропозицією 1 604 280,00 грн з ПДВ. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «М'ЯСНИЧОК» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 19.02.2024 № 49) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник в повному обсязі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «М'ЯСНИЧОК» зазначених в протоколі від 19.02.2024 № 49, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ФОП Гороховська Анна Віталіївна з остаточною ціновою пропозицією 1 466 000,00 грн без ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ФОП Гороховська Анна Віталіївна вимогам тендерної документації Замовника. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1.1 Додатку 3 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, автотранспортного засобу (-іб) з холодильним обладнанням (рефрижератора (-ів)) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання товарів визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він надає договір оренди, чинний(і) на весь період постачання, а також скановані копії оригіналів свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про наявність холодильного обладнання. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На виконання зазначеної вище вимоги, Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано договір оренди автомобіля від 01.12.2023 № 1 з ФОП Васільченко Олександр Володимирович терміном дії 5 років. Проте, договір найму (оренди) транспортного засобу від 01.12.2023 № 1 між ФОП Гороховська Анна Віталіївна та ФОП Васільченко Олександр Володимирович не засвідчено нотаріально. Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним (частина 1 стаття 220 Цивільного кодексу України). Однак, у складі Переможця надано договір оренди транспортного засобу від 01.12.2023 № 1 укладеного між ФОП Гороховська Анна Віталіївна та ФОП Васільченко Олександр Володимирович без нотаріального посвідчення, чим недотримано вимоги пункту 1.1 Додатку 3 до ТД встановлених Замовником. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гороховська Анна Віталіївна як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір на суму 1 466 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 29.04.2024 18:01 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 18:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку У висновку від 29.04.2024 року зазначено «Відповідно до статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним (частина 1 стаття 220 Цивільного кодексу України)». Замовником проаналізовано частину другу статті 799 Цивільного кодексу України, де зазначено, що договір найму транспортного засобу за участю ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ підлягає нотаріальному посвідченню. Проте, такого посвідчення НЕ потребує договір, укладений за участю громадянина, який набув статус суб’єкта підприємницької діяльності, яким і являється ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Васільченко Олександр Володимирович. Слід додати, що ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Васільченко Олександр Володимирович має вид діяльності за КВЕД : 49.41 Вантажний автомобільний транспорт. Згідно наданого ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ – ПІДПРИЄМЦЕМ Гороховською Анною Віталіївною договору оренди автомобіля від 01.12.2023 № 1 ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Васільченко Олександр Володимирович передає транспортний засіб (MERSEDENS-BENS, модель SPRINTER 313 CDI, рік випуску 2011, колір Білий, кузов WDB9061332N486490, державний реєстраційний N АІЗ158РА згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу транспортний засіб являється спеціалізованим вантажним фургоном ізотермічний з холодильним обладнанням) в оренду ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ – ПІДПРИЄМЦЮ Гороховській Анні Віталіївні. Оскільки сторонами договору оренди транспортного засобу є ФІЗИЧНІ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦІ, а не фізична особа – підприємець і ФІЗИЧНА ОСОБА, тому тендерна пропозиція ФОП Гороховської Анни Віталіївни повністю відповідала вимогам Замовника.
Дата публікації звіту: 08.05.2024 08:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 08.05.2024 14:30

Запити/Пояснення