-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово по талонах/скретч-картках, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС «Постачальника». АЗС Учасника в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади). Закупівля проводиться на підставі планової потреби на 2024 рік.
Завершена
1 406 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 064.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 064.00 UAH
Номер:
74bbb75114d048af8a70f1f709948d0d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 17:49 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 18-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.03.2024 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-02-05-000882-a, 05.02.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради (далі – замовник) UA-P-2024-02-05-000299-c на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоком рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 35; протокол про внесення змін до тендерної документації від 05.02.2024 № 37; вимогу про усунення порушень від 15.02.2024 № UA-2024-02-05-000882-a.a1 та рішення замовника від 16.02.2023; вимогу про усунення порушень від 16.02.2024 № UA-2024-02-05-000882-a.a2 та рішення замовника від 20.02.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ»; тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; протокольне рішення від 14.02.2024 № 58; протокольне рішення від 16.02.2024 № 62; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024; договір поставки від 22.02.2024 № 2202-3 на суму 1209795,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05.03.2024, 15.03.2024 та 19.03.2023 в електронній системі закупівель; сайт замовника https://skorohodivska-gromada.gov.ua/news/1707229180/.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так згідно вимог тендерної документації замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) на підтвердження якості дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару, визначеного чинним законодавством.
Учасник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції надає:
- сертифікат відповідності UA.056.П.00156-21 та паспорт якості № 59 від 11.11.2023 на Паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-ВО;
- сертифікат відповідності UA.56.П.00055-23 та паспорт якості від 19.09.2023 № 242 на Паливо дизельне Energy ДП-Л-Євро5-ВО.
Натомість згідно протокольного рішення від 14.02.2024 № 58 замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» з наступних причин: учасником не надано жодного підтвердження якості на «Паливо дизельне-ДП-Арк-Євро 5-ВО».
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.03.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 19.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що кожна АЗС здійснює свою діяльність на підставі дозвільних документів та ліцензії, а отже відповідає за якість, температуру на інші умови відпуску товару, який ним пропонується. Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, і дизельного палива в тому числі, згідно кліматичних періодів визначені нормативними документами та чітко зазначені в таблиці технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації і є обов’язковими для виконання учасниками для відпуску дизельного палива на АЗС з врахуванням температури повітря та сезону. Також звертаємо увагу, що станом на момент оголошення закупівлі Замовник не може передбачити погодні умови та температурний режим повітря, який буде на момент отримання товару. Кількість палива, що відповідатиме температурному режиму встановити також неможливо. Технічним регламентом та іншими нормативними документами встановлені вимоги щодо екологічних показників на території України, а отже кожен учасник відповідає за якість товару який ним пропонується. Виходячи з наведеного, учасниками закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» на підтвердження якості предмету закупівлі, а саме дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5, необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару визначеного чинним законодавством на кожен вид палива, який зазначено в таблиці технічної специфікації: «Вимоги до дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5» Додатку 3 до тендерної документації.
Натомість вимога тендерної документації замовника про надання сертифікату відповідності та / або паспорту якості та / або іншого документу, який підтверджує якість товару, не містить чіткого розділу дизельного палива на літнє, зимове та арктичне, а тільки зазначається підтвердження якості дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 в цілому.
Отже, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника.
Слід зазначити, що замовником розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», яка також не містить жодного підтвердження якості на «Паливо дизельне-ДП-Арк-Євро 5-ВО», однак замовником обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі.
Моніторингом даного питання також встановлено, що згідно вимог тендерної документації замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- довідка в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади).
- Копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 07.02.2024 №16 в якій зазначено, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» підтверджує наявність партнерської АЗС в межах Скороходівської територіальної громади. Натомість копії договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС в тендерній пропозиції учасника відсутні.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.03.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику.
Відповідь замовника від 13.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що в ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронній системі закупівель було розглянуто довідку в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності партнерської АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади). Копію договору партнерських відносин учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронну систему закупівель завантажено не було. Але, при перегляді публічної інформації про учасника у формі відкритих даних, а саме офіційного веб-сайту учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»: https://fuel-fusion.com було розглянуто партнерський Договір № 0111/23/5 від 01 листопада 2023 року між ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та ТОВ «ПЕТРОЛЬ ПРО» (див. https://drive.google.com/file/d/1emJpn3inVQPjpl3lyp_taLD44e1eRKp2/view), де додатком № 1 до Договору є перелік автозаправних станцій, серед яких під №2 є АЗС, зазначена в довідці в довільній формі щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів. Тож, враховуючи те, що документ, який учасник повинен надати згідно вимог тендерної документації, а саме: копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника міститься у формі відкритих даних, у вільному доступі, Замовник не вимагав документального підтвердження від учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» цієї вимоги тендерної документації. Отже, на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не встановлено.
Так відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 22 Закону № 922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Разом з цим згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником чітко визначено, що: «тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації». Таким чином тендерною документацією замовника передбачено надання вищевказаних документів.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень:
26.03.2024 17:05 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2024 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з Постачальником: ТОВ "ФУЛ ФЬЮЖН". Договір достроковово розірвано згідно статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України та пункту 12.4 Договору, за взаємною згодою Сторін. Таким чином, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунуто.
Додатки: 1.Звіт про виконання договору на 2 арк.,
2. Додаткова угода № 1 від 01.04.2024 про розірвання договору на 1 арк.
3. Лист-відповідь щодо усунення порушень на 1 арк.
Дата публікації звіту:
01.04.2024 16:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації:
05.04.2024 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
ea1f22b5a3314f2593e16fa124a17e74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2024 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-000882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
43d79897fce449cba280dfdce2e9e060
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a)
Дата опублікування:
05.03.2024 16:04
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a), повідомляємо наступне:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради здійснює публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Оскільки, Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради не має власного вебсайту, тому оприлюднення обгрунтування закупівель здійснюється на офіційному вебсайті Скороходівської громади: https://skorohodivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-09-25-54-17-08-2023/. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a) було опубліковано 06.02.2024 року (див. за посиланням: https://skorohodivska-gromada.gov.ua/news/1707229180/ ).
До пояснення додаємо протокольне рішення уповноваженої особи: № 35 від 05.02.2024 та Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Бензин А-95, газ скраплений, дизельне паливо» від 05.02.2024 року в pdf. форматі.
Номер:
c0450543b6d64013a8d2b57c8d159ac5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2024 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1406400,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-000882-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) учасник надає:
- довідку в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади).
- Копію свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади, натомість копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника відсутні.
Яким чином замовником перевірено тендерну про пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність тендерній документації?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c1d641fd977c499a9d51b514fca9bcf2
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.03.2024 р. стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a)
Дата опублікування:
15.03.2024 13:31
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 13.03.2024 р. стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a), повідомляємо наступне:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради здійснює публічні закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підстав 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей ( крім підстав 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації про проведення закупівлі тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) учасник надає:
- довідку в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади);
- копію свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника.
В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронній системі закупівель було розглянуто довідку в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності партнерської АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади)
Копію договору партнерських відносин учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронну систему закупівель завантажено не було. Але, при перегляді публічної інформації про учасника у формі відкритих даних, а саме офіційного веб-сайту учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»: https://fuel-fusion.com було розглянуто партнерський Договір № 0111/23/5 від 01 листопада 2023 року між ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та ТОВ «ПЕТРОЛЬ ПРО» (див. https://drive.google.com/file/d/1emJpn3inVQPjpl3lyp_taLD44e1eRKp2/view), де додатком № 1 до Договору є перелік автозаправних станцій, серед яких під №2 є АЗС, зазначена в довідці в довільній формі щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів.
Тож, враховуючи те, що документ, який учасник повинен надати згідно вимог тендерної документації, а саме: копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника міститься у формі відкритих даних, у вільному доступі, Замовник не вимагав документального підтвердження від учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» цієї вимоги тендерної документації.
Отже, на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не встановлено.
До пояснення додаємо партнерський договір учасника та протокольне рішення № 59 уповноваженої особи від 14.02.2024 р. про визначення учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі в pdf. форматі .
Номер:
28b145c75bba4dbc9ed285cc215f91dc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1406400,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-05-000882-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що згідно протокольного рішення від 14.02.2024 № 58 замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А саме: учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» не надано жодного підтвердження якості (сертифікат відповідності/паспорт якості/інший документ) в складі тендерної пропозиції стосовно ««Паливо дизельне ДП-АРК-Євро 5-ВО».
Разом з цим моніторингом установлено, що в тендерній документації (Додаток № 3) замовник вказав: «На підтвердження якості дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару визначеного чинним законодавством». Тобто тендерна документація не містить вимог щодо надання учасниками сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару визначеного чинним законодавством на всі види Дизельного палива.
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fe26d96f21f645d1b080e88af31d4676
Назва:
відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.03.2024 р. стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a)
Дата опублікування:
19.03.2024 11:04
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.03.2024 р. стосовно закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти», очікуваною вартістю 1406400,00 гривень (ID закупівлі: UA-2024-02-05-000882-a), повідомляємо наступне: пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно частини 1 статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Вимоги до дизельного палива визначені в національному стандарті ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (далі – ДСТУ), який набув чинності у відповідності до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» та який прийнятий з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
В ДСТУ за кліматичними умовами використання встановлено наступні марки дизельного палива:
• Л — літнє, що використовують за температури повітря не нижче ніж 5 °С;
• З — зимове, що використовують за температури повітря від 5 °С до мінус 20 °С;
• Арк — арктичне, що використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 °С.
Окрім цього, ДСТУ передбачено, що умовна познака дизельного палива має містити:
• літерне позначення марки (Л, 3, Арк);
Також розділом 4 ДСТУ визначено, що дизельне паливо має відповідати вимогам цього стандарту і його потрібно виготовляти за технологічною документацією, затвердженою в установленому порядку. Дизельне паливо за своїми фізико-хімічними показниками має відповідати вимогам та нормам, які наведені в даному ДСТУ.
Тож, з огляду на вимоги Закону та ДСТУ, замовником було складено технічну специфікацію (Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»), що містить необхідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В тому числі замовником передбачено, що відпуск товару здійснюється на АЗС учасника з моменту підписання договору, протягом 2024 року (до 31.12.2024 р. включно).
Кожна АЗС здійснює свою діяльність на підставі дозвільних документів та ліцензії, а отже відповідає за якість, температуру на інші умови відпуску товару, який ним пропонується. Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, і дизельного палива в тому числі, згідно кліматичних періодів визначені нормативними документами та чітко зазначені в таблиці технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації і є обов’язковими для виконання учасниками для відпуску дизельного палива на АЗС з врахуванням температури повітря та сезону.
Також звертаємо увагу, що станом на момент оголошення закупівлі Замовник не може передбачити погодні умови та температурний режим повітря, який буде на момент отримання товару. Кількість палива, що відповідатиме температурному режиму встановити також неможливо. Технічним регламентом та іншими нормативними документами встановлені вимоги щодо екологічних показників на території України, а отже кожен учасник відповідає за якість товару який ним пропонується.
Виходячи з наведеного, учасниками закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» на підтвердження якості предмету закупівлі, а саме дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5, необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару визначеного чинним законодавством на кожен вид палива, який зазначено в таблиці технічної специфікації: «Вимоги до дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5» Додатку 3 до тендерної документації.