• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Відпуск нафтопродуктів Покупцю здійснюється цілодобово по талонах/скретч-картках, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС «Постачальника». АЗС Учасника в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади). Закупівля проводиться на підставі планової потреби на 2024 рік.

Завершена

1 406 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 064.00 UAH
Номер: 74bbb75114d048af8a70f1f709948d0d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.03.2024 17:49 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 18-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 04.03.2024 № 18-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-02-05-000882-a, 05.02.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради (далі – замовник) UA-P-2024-02-05-000299-c на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоком рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 № 35; протокол про внесення змін до тендерної документації від 05.02.2024 № 37; вимогу про усунення порушень від 15.02.2024 № UA-2024-02-05-000882-a.a1 та рішення замовника від 16.02.2023; вимогу про усунення порушень від 16.02.2024 № UA-2024-02-05-000882-a.a2 та рішення замовника від 20.02.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ»; тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; протокольне рішення від 14.02.2024 № 58; протокольне рішення від 16.02.2024 № 62; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024; договір поставки від 22.02.2024 № 2202-3 на суму 1209795,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05.03.2024, 15.03.2024 та 19.03.2023 в електронній системі закупівель; сайт замовника https://skorohodivska-gromada.gov.ua/news/1707229180/. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так згідно вимог тендерної документації замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) на підтвердження якості дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару, визначеного чинним законодавством. Учасник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» в складі своєї тендерної пропозиції надає: - сертифікат відповідності UA.056.П.00156-21 та паспорт якості № 59 від 11.11.2023 на Паливо дизельне Energy ДП-З-Євро5-ВО; - сертифікат відповідності UA.56.П.00055-23 та паспорт якості від 19.09.2023 № 242 на Паливо дизельне Energy ДП-Л-Євро5-ВО. Натомість згідно протокольного рішення від 14.02.2024 № 58 замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС – ОЙЛ» з наступних причин: учасником не надано жодного підтвердження якості на «Паливо дизельне-ДП-Арк-Євро 5-ВО». З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.03.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Відповідь замовника від 19.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що кожна АЗС здійснює свою діяльність на підставі дозвільних документів та ліцензії, а отже відповідає за якість, температуру на інші умови відпуску товару, який ним пропонується. Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, і дизельного палива в тому числі, згідно кліматичних періодів визначені нормативними документами та чітко зазначені в таблиці технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації і є обов’язковими для виконання учасниками для відпуску дизельного палива на АЗС з врахуванням температури повітря та сезону. Також звертаємо увагу, що станом на момент оголошення закупівлі Замовник не може передбачити погодні умови та температурний режим повітря, який буде на момент отримання товару. Кількість палива, що відповідатиме температурному режиму встановити також неможливо. Технічним регламентом та іншими нормативними документами встановлені вимоги щодо екологічних показників на території України, а отже кожен учасник відповідає за якість товару який ним пропонується. Виходячи з наведеного, учасниками закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» на підтвердження якості предмету закупівлі, а саме дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5, необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та / або паспорт якості та / або інший документ, який підтверджує якість товару визначеного чинним законодавством на кожен вид палива, який зазначено в таблиці технічної специфікації: «Вимоги до дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5» Додатку 3 до тендерної документації. Натомість вимога тендерної документації замовника про надання сертифікату відповідності та / або паспорту якості та / або іншого документу, який підтверджує якість товару, не містить чіткого розділу дизельного палива на літнє, зимове та арктичне, а тільки зазначається підтвердження якості дизельного палива з рівнем екологічної безпеки Євро 5 в цілому. Отже, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника. Слід зазначити, що замовником розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», яка також не містить жодного підтвердження якості на «Паливо дизельне-ДП-Арк-Євро 5-ВО», однак замовником обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» переможцем процедури закупівлі. Моніторингом даного питання також встановлено, що згідно вимог тендерної документації замовника (Додаток № 3 до тендерної документації) учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - довідка в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади). - Копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 07.02.2024 №16 в якій зазначено, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» підтверджує наявність партнерської АЗС в межах Скороходівської територіальної громади. Натомість копії договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС в тендерній пропозиції учасника відсутні. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.03.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Відповідь замовника від 13.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив, що в ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронній системі закупівель було розглянуто довідку в довільній формі за підписом керівника, щодо наявності партнерської АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів, з вказанням назви та адреси їх знаходження в межах Скороходівської територіальної громади (або в радіусі не більше 12 км від меж відповідної громади). Копію договору партнерських відносин учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в електронну систему закупівель завантажено не було. Але, при перегляді публічної інформації про учасника у формі відкритих даних, а саме офіційного веб-сайту учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»: https://fuel-fusion.com було розглянуто партнерський Договір № 0111/23/5 від 01 листопада 2023 року між ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та ТОВ «ПЕТРОЛЬ ПРО» (див. https://drive.google.com/file/d/1emJpn3inVQPjpl3lyp_taLD44e1eRKp2/view), де додатком № 1 до Договору є перелік автозаправних станцій, серед яких під №2 є АЗС, зазначена в довідці в довільній формі щодо наявності власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС учасника, які здійснюють відпуск нафтопродуктів. Тож, враховуючи те, що документ, який учасник повинен надати згідно вимог тендерної документації, а саме: копія свідоцтва на право власності АЗС, або копія договору оренди/ користування, партнерських відносин АЗС учасника міститься у формі відкритих даних, у вільному доступі, Замовник не вимагав документального підтвердження від учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» цієї вимоги тендерної документації. Отже, на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не встановлено. Так відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини першої статті 22 Закону № 922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Разом з цим згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, замовником чітко визначено, що: «тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації». Таким чином тендерною документацією замовника передбачено надання вищевказаних документів. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень: 26.03.2024 17:05 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Скороходівської селищної ради вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з Постачальником: ТОВ "ФУЛ ФЬЮЖН". Договір достроковово розірвано згідно статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України та пункту 12.4 Договору, за взаємною згодою Сторін. Таким чином, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунуто. Додатки: 1.Звіт про виконання договору на 2 арк., 2. Додаткова угода № 1 від 01.04.2024 про розірвання договору на 1 арк. 3. Лист-відповідь щодо усунення порушень на 1 арк.
Дата публікації звіту: 01.04.2024 16:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель
Дата публікації: 05.04.2024 14:59

Запити/Пояснення