• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина

Завершена

1 757 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 785.00 UAH
Номер: 16cb5ce7eb6748239e0514b1c8604ca4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 04.03.2024 17:51 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.03.2024 № 24-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-01-31-009760-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 105-95-93, artem4uk.angel@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції переможця ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель щодо внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Миропільської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2024 № 30, тендерна пропозиція учасника ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі - Переможець), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.02.2024 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024 року, договір про закупівлю від 26.02.2024 № 22, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 08.03.2024 та 18.03.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://myropilska-gromada.gov.ua/news/1706780799/. За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону. Пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про місце поставки товару. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту в якому буде здійснюватися поставка товару.
Період усунення порушень: 21.03.2024 09:32 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2024 09:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-009760-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами моніторингу щодо повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону. Пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про місце поставки товару. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту в якому буде здійснюватися поставка товару. За результатами аналізу питання: дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції переможця ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при поведенні публічних закупівель зобов'язуюся не порушувати норми пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а саме: зазначати інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту, в якому буде здійснюватися поставка товару. Також я, уповноважена особа Миропільської селищної ради, зобов’язуюсь посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі. Окрім цього, до мене було застосовано матеріальне стягнення в розмірі 10% від заробітної плати.
Дата публікації звіту: 22.03.2024 14:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом застосування матеріального стягнення.
Дата публікації: 01.04.2024 11:17

Запити/Пояснення