-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина
Завершена
1 757 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 785.00 UAH
Номер:
16cb5ce7eb6748239e0514b1c8604ca4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 17:51 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2024
№ 24-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 04.03.2024 № 24-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-01-31-009760-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції переможця ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель щодо внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Миропільської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.01.2024 № 30, тендерна пропозиція учасника ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі - Переможець), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.02.2024 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024 року, договір про закупівлю від 26.02.2024 № 22, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 08.03.2024 та 18.03.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://myropilska-gromada.gov.ua/news/1706780799/.
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону.
Пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про місце поставки товару.
Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту в якому буде здійснюватися поставка товару.
Період усунення порушень:
21.03.2024 09:32 - 05.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2024 09:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником.
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-009760-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами моніторингу щодо повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону. Пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про місце поставки товару. Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту в якому буде здійснюватися поставка товару.
За результатами аналізу питання: дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції переможця ДП "РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Для запобігання в подальшому порушень при поведенні публічних закупівель зобов'язуюся не порушувати норми пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а саме: зазначати інформацію про місце поставки товарів або інформацію про назву населеного пункту, в якому буде здійснюватися поставка товару. Також я, уповноважена особа Миропільської селищної ради, зобов’язуюсь посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі. Окрім цього, до мене було застосовано матеріальне стягнення в розмірі 10% від заробітної плати.
Дата публікації звіту:
22.03.2024 14:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом застосування матеріального стягнення.
Дата публікації:
01.04.2024 11:17
Запити/Пояснення
Номер:
0e84f3f830f940f5b28e74e0c8050f6d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.03.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-009760-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Миропільська селищна рада (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГОПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНЛЇ РАДИ на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd3a857e7c6b4a6d99336fbe320276b5
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-03-04-000065)
Дата опублікування:
08.03.2024 11:04
Опис:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-04-000065) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина».
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону україни «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення такого змісту:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін. Розраховано середню вартість на підставі трьох пропозицій учасників ринку (додаємо 3 цінові пропозиції):
- Філія «Шепетівське лісове господарство» - 1051,80 грн за 1 м3;
- ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради – 1402,80 грн за 1 м3;
- Філія «Бердичівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» - 1310,00 грн за 1 м3.
Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік та грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Розмір бюджетного призначення: 1 757 000,00 грн. з ПДВ (Один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч гривень 00 копійок). Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік. Протокол додається.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2024 рік. Рішення 39 сесії 8 скликання №2 від 21.12.2023 року Миропільської селищної ради «Про бюджет Миропільської територіальної громади на 2024 рік».
Розрахунок потреби у 2024 році проведений головним бухгалтером Миропільської селищної ради, виходячи з основних виробничих показників:
— фактичних видатків у 2023 році ;
— забезпечення безперебiйного опалення приміщень в закладах освiти;
— забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків з бюджету протягом бюджетного періоду.
Обсяг закупівлі товару : 1400 м. куб,
Технічні та якісні характеристики заявленої кількості дров паливних визначені з урахуванням реальних потреб закладів загальної середньої та дошкільної освiти, територіального центру соціального обслуговування, закладів культури та ДЮСШа, якi пiдпорядкованi Миропільській селищній раді та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина»:
- Деревина дров’яна непромислового використання 1,2,3 групи в такому процентному співвідношенні:
- береза, бук, ясен, граб, в’яз, клен, дуб, листвениця – 40%.
- сосна, вільха – 30%.
- ялина, тополя, осина – 30%.
- Допустима вологість: природна вологість.
- Деревина повинна бути очищена від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилися, не повинна перевищувати 30 мм.
- Деревина повинна бути без гнилі та трухляви.
- Дрова можуть бути як в корі, так і без кори.
Розмір дров по довжині - від 50 см до 200 см (Допустиме відхилення по довжині + 2 см).
Розмір дров по товщині (в діаметрі) - від 5,0 см і більше.
Строк поставки товару: до 31.10.2024 року.
Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУУ 16.1-00994207-005:2018.
Постачання товару буде здійснено транспортом переможця на склад замовника в робочі дні та години спеціально обладнаним автотранспортом переможця для перевезення вищезазначеного Товару. Поставка товару здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначений у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Асортимент та кількість товарів, що поставляються за заявкою Замовника, зазначається у відповідній накладній (товарно-транспортній накладній) на товар. При поставці товару учасник має дотримуватися заходів із захисту довкілля. Оплата отриманого товару здійснюється протягом 10 календарних днів з моменту отримання видаткової накладної, що засвідчує отримання товару ПОКУПЦЕМ та/або акту приймання-передачі товару. Вид розрахунків: безготівковий, фоорма розрахунків: платіжна інструкція.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Миропільська селищна рада є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) Миропільська селищна рада забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням https://myropilska-gromada.gov.ua/news/1706780799/.
3. Надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «РОМАНІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у складі тендерної пропозиції, містить формальні (несуттєві) помилки у частині:
- Уживання великої літері – у довідці щодо застосування заходів із захисту довкілля – слово «закон»;
- Уживання розділових знаків – гарантійний лист, що підтверджує походження деревини, якість, відповідність державним стандартам – стоїть кома на початку речення, а також орфографічна помилка в слові «щодо» та машинальна помилка, де зазначено поряд із числовим значенням товщини (діаметру) та одиницею виміру сантиметри буквосполучення «мм».
- Невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації – документ «ПДВ» замість «Витяг із реєстру платників ПДВ».
- Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа - Витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
- Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду - Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf».
- Подання документів учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ накладено її кваліфікований електронний підпис - довідка про відсутність підстав, визначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей та довідка з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Вказані вище помилки вважаються несуттєвими помилками, та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, не дискримінують учасника з найнижчою ціновою пропозицією. Протокол Уповноваженої особи додається.
Номер:
f8c5637d7ec24ce9b24ad67c66e80d91
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.03.2024 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-31-009760-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1.Відповідно до п. 5 Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником встановлено імперативну вимогу:
*Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати сертифікат якості/відповідності на товар або інші документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам.
В розумінні Закону України «Про стандартизацію», технічні умови (ТУ) – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. В тендерній документації щодо вимог якості товару, Замовник посилається на ТУУ-00994207-005:2018, Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги, які набрали чинності з 01.01.2019 року, що передбачено постановою Уряду «Про затвердження Програми діяльності Кабінету Міністрів України» від 09.12.2014 року №695 та у відповідності до наказу ДП “УкрНДНЦ” від 14.12.2015 р. №184. Надайте пояснення, якими саме документами на думку Замовника Переможець (Учасник) підтвердив якість товару та відповідність державним стандартам.
Крім того надайте обґрунтоване пояснення щодо необхідності встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
bfb2bbe9203d4dc89a057064cfce538c
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-03-04-000065)
Дата опублікування:
18.03.2024 15:17
Опис:
Пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо моніторингу (UA-M-2024-03-04-000065) закупівлі по предмету: «Дрова паливні» код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина».
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен був надати сертифікат якості/відповідності на товар або інші документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам.
При розгляді та оцінці найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника «ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради« було встановлено, що учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги надано гарантійний лист, в якому учасник гарантує, що товар відповідає технічним, якісним, функціональним та кількісним характеристикам предмету закупівлі «Дрова паливні код ДК 021:2015: 03410000-7- Деревина» та іншим вимогам, що визначені Замовником у Технічній Специфікації, якість яких відповідає ТУ У 16.1-00994207- 0225:2018 – Деревина дров’яна.
Оскільки відповідно до чинного законодавства, а саме: "Наказу Державного комітету України регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018р, на даний момент відмінена обов’язкова сертифікація продукції, тому Замовник вважає надану інформацію достатньою для прийняття рішення про відповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу на те, що Учасник «ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради» серед всіх Учасників надав пропозицію з найнижчою ціною, що призвело до значної економії бюджетних коштів в ході закупівлі. Замовник при прийнятті рішення про визначення учасника Переможцем також керувався одним із найважливіших принципів здійснення публічних закупівель. Пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначені принципи, за якими здійснюються закупівлі, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність. Максимальна економія визначається як ощадне витрачання бюджетних коштів.
Оскільки 01.10.2023 року згідно Закону України «Про внесення змін до розділу VI Бюджетного кодексу України щодо забезпечення підтримки обороноздатності держави та розвитку оборонно-промислового комплексу України №3428-IX від 08.11.2023 року з місцевого бюджету в державний було вилучено податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами. Це становило майже 50% надходжень до місцевого бюджету Миропільської територіальної громади. Тому економія бюджетних коштів за результатами аукціону в даній закупівлі в сумі
522 200 гривень 00 копійок є вкрай важливою.
Також, повідомляємо, що «ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради» під час співпраці зарекомендував себе добросовісним, надійним Постачальником. Поставки здійснювалися своєчасно, у повній відповідності до технічних параметрів проведених електронних торгів та укладеного договору. Жодних нарікань до якісних або кількісних характеристик, запропонованого ним товару у нас немає. Свої зобов’язання згідно укладеного договору № 31 від 23.01.2023 року виконав в повному обсязі.
Разом з тим повідомляємо, що з метою опалення приміщень закладів загальної середньої та дошкільної освiти, територіального центру соціального обслуговування, закладів культури та ДЮСШа, якi пiдпорядкованi Миропільській селищній раді, вчасна закупівля паливної деревини є вкрай необхідною. Адже кінцевим споживачем тепла, одержаного від опалення дровами, є діти та жителі ОТГ, які потребують особливого ставлення.
Замовник бажає придбавати товари виключно належної якості, а якщо не догледить і прийме придбане неналежної якості, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Тому це одна із найвагоміших причин встановлення вимоги про надання підтверджуючих документів про якість. Необхідні характеристики дров паливних (довжина, товщина і т. д. ) визначені відповідно ТУ У 16.1-00994207- 0225:2018 – Деревина дров’яна. Учасник повинен забезпечити постачання товару, якість якого відповідає вимогам даних ТУ. встановленим чинним законодавством для товару даного виду.