• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мука, перловка, ячмінка, рис, пшоно, гречка, вівсянка

Завершена

323 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 619.65 UAH
Номер: 7290e55b63f84816933b9e2b23f4100f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-24-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 24.06.2024 16:04 - 16.07.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.06.2024 № 36-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 24.06.2024 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-01-29-014062-a від 29.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Климчук Л.І., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 06.02.2024 №2203-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.), повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024 року, договір купівлі–продажу товару від 16.02.2024 за №26, пояснення Замовника від 27.06.2024 та від 03.07.2024, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Аналізом відповідності пропозиції ФОП Климчук Л.І. вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до вимог підпунктів 4 та 8 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати: - документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі, окрім іншого: - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника; - учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 №143-22 на підприємстві Виробника або Учасника. Аналізом поданої пропозиції ФОП Климчук Л.І. не виявлено перелічених вище документів, виданих саме учаснику закупівлі. У відповіді від 27.06.2024, Замовник з даного питання вказав: «… У складі тендерної пропозиції Учасник надав: - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), однак уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити плутанини при розгляді і не було виявлено що сертифікат на ФОП Маник Н.І. - Рішення про державну реєстрацію потужності Учасника, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47; - Акт Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 06.12.2023 № 517-п (далі – Акт), складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на ФОП Маник Н.І. щодо потужностей за адресою: м.Тернопіль, вул. Бродівська, 47; - Договір суборенди приміщення від 02.02.2023 № 1, укладений між Учасником та ФОП Маник Н.І., за яким Учаснику передано в строкове користування приміщення за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47. Виходячи з інформації наведеної в наданих документах, згаданих вище, згідно Акту здійснено заходи державного контролю для цілей вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації за адресою м.Тернопіль, вул. Бродівська, 47, тобто за адресою потужностей Учасника (за адресою підприємства Учасника)». При цьому Замовником не враховано, що згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Тобто, учасником процедури закупівлі є ФОП Климчук Л.І. та відповідно до умов тендерної документації ці документи необхідно було подати саме від учасника закупівлі або виробника. Також, відповідно до вимог підпунктів 4 та 5 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати: - документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі, окрім іншого: - декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року; - експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року; - спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника. ФОП Климчук Л.І., у cкладі пропозиції, подано файл «Поясн. зап.опис товару.pdf», у якому зазначено, що товаровиробником запропонованого товару є ПП ВТП «Харчовик». Також, у складі пропозиції подано (файл «авторизація харчовик.pdf») лист авторизації від виробника, від 01.02.2024 за №4, у якому ПП ВТП «Харчовик» підтверджує спроможність ФОП Климчук Л.І. поставити товар замовнику. Однак, у файлі «пшоно якість.pdf» міститься протокол випробування на крупу пшоно шліфоване, виданий виробнику ТОВ «Артагротрейд», у файлі «якісні крупи.pdf», міститься сертифікат якості на рис крупнозернистий білий, вантажоотримувачем якого є підприємство «Індраяні Оверсіз» та посвідчення якості на крупу пшоно, виробником якої є ТОВ «Артагротрейд», у файлі «гречка якість.pdf» міститься посвідчення про якість крупи гречаної, виробником якої є ТОВ «Хмельницький зернопродукт», у файлі «протоколи і якість крупи.pdf» міститься якісне посвідчення на крупу перлову, виробник якої є ТОВ «Агроприват» та протоколи випробування харчової продукції (на рис круглий та крупу ячну), замовник яких ТОВ «Артагротрейд», у файлі «протокол вівсяні.pdf» міститься протокол випробувань на пластівці вівсяні, виробником яких є ТОВ «Компанія «Укрбакалія», у файлі «якість ячмінна перлова.pdf» міститься протокол випробувань на крупу ячмінну перлову, виробником якої є ТОВ «Агроприват». Однак, листів авторизації від виробників вищевказаної продукції, а саме: ТОВ «Артагротрейд», підприємства «Індраяні Оверсіз», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» та ТОВ «Агроприват», в складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. - не виявлено. Отже, ФОП Климчук Л.І. подано у складі пропозиції документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованих товарів, видані та виробником яких не є ПП ВТП «Харчовик». У відповіді від 03.07.2024, Замовник з даного питання вказав: «…У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Климчук Л.І. надав: - лист авторизації від виробника від 01.02.2024 за №4-(файл «авторизація харчовик.pdf»), - посвідчення якості та протоколи випробувань на крупи з відтиском печатки ПП ВТП «Харчовик», уповноваженою особою було розцінена як виконання вимоги, оскільки ТОВ «Артагротрейд», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» ТОВ «Компанія «Укрбакалія» ТОВ «Агроприват» підприємство «Індраяні Оверсіз» можуть бути постачальниками круп для ПП ВТП «Харчовик»…». Зважаючи на зазначене, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Климчук Л.І., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 08.07.2024 09:42 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2024 09:42

Запити/Пояснення