-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мука, перловка, ячмінка, рис, пшоно, гречка, вівсянка
Завершена
323 930.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 619.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 619.65 UAH
Номер:
7290e55b63f84816933b9e2b23f4100f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-24-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2024 00:00
Період моніторингу:
24.06.2024 16:04 - 16.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.06.2024 № 36-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 24.06.2024 № 36-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-01-29-014062-a від 29.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Климчук Л.І., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 06.02.2024 №2203-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.), повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024 року, договір купівлі–продажу товару від 16.02.2024 за №26, пояснення Замовника від 27.06.2024 та від 03.07.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Аналізом відповідності пропозиції ФОП Климчук Л.І. вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до вимог підпунктів 4 та 8 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати:
- документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі, окрім іншого: - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника;
- учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 №143-22 на підприємстві Виробника або Учасника.
Аналізом поданої пропозиції ФОП Климчук Л.І. не виявлено перелічених вище документів, виданих саме учаснику закупівлі.
У відповіді від 27.06.2024, Замовник з даного питання вказав: «… У складі тендерної пропозиції Учасник надав:
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), однак уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити плутанини при розгляді і не було виявлено що сертифікат на ФОП Маник Н.І.
- Рішення про державну реєстрацію потужності Учасника, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Акт Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 06.12.2023 № 517-п (далі – Акт), складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на ФОП Маник Н.І. щодо потужностей за адресою: м.Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Договір суборенди приміщення від 02.02.2023 № 1, укладений між Учасником та ФОП Маник Н.І., за яким Учаснику передано в строкове користування приміщення за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47.
Виходячи з інформації наведеної в наданих документах, згаданих вище, згідно Акту здійснено заходи державного контролю для цілей вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації за адресою м.Тернопіль, вул. Бродівська, 47, тобто за адресою потужностей Учасника (за адресою підприємства Учасника)».
При цьому Замовником не враховано, що згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію.
Тобто, учасником процедури закупівлі є ФОП Климчук Л.І. та відповідно до умов тендерної документації ці документи необхідно було подати саме від учасника закупівлі або виробника.
Також, відповідно до вимог підпунктів 4 та 5 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати:
- документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі, окрім іншого:
- декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року;
- експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року;
- спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника.
ФОП Климчук Л.І., у cкладі пропозиції, подано файл «Поясн. зап.опис товару.pdf», у якому зазначено, що товаровиробником запропонованого товару є ПП ВТП «Харчовик». Також, у складі пропозиції подано (файл «авторизація харчовик.pdf») лист авторизації від виробника, від 01.02.2024 за №4, у якому ПП ВТП «Харчовик» підтверджує спроможність ФОП Климчук Л.І. поставити товар замовнику.
Однак, у файлі «пшоно якість.pdf» міститься протокол випробування на крупу пшоно шліфоване, виданий виробнику ТОВ «Артагротрейд», у файлі «якісні крупи.pdf», міститься сертифікат якості на рис крупнозернистий білий, вантажоотримувачем якого є підприємство «Індраяні Оверсіз» та посвідчення якості на крупу пшоно, виробником якої є ТОВ «Артагротрейд», у файлі «гречка якість.pdf» міститься посвідчення про якість крупи гречаної, виробником якої є ТОВ «Хмельницький зернопродукт», у файлі «протоколи і якість крупи.pdf» міститься якісне посвідчення на крупу перлову, виробник якої є ТОВ «Агроприват» та протоколи випробування харчової продукції (на рис круглий та крупу ячну), замовник яких ТОВ «Артагротрейд», у файлі «протокол вівсяні.pdf» міститься протокол випробувань на пластівці вівсяні, виробником яких є ТОВ «Компанія «Укрбакалія», у файлі «якість ячмінна перлова.pdf» міститься протокол випробувань на крупу ячмінну перлову, виробником якої є ТОВ «Агроприват».
Однак, листів авторизації від виробників вищевказаної продукції, а саме: ТОВ «Артагротрейд», підприємства «Індраяні Оверсіз», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» та ТОВ «Агроприват», в складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. - не виявлено.
Отже, ФОП Климчук Л.І. подано у складі пропозиції документи, що підтверджують якість та безпечність запропонованих товарів, видані та виробником яких не є ПП ВТП «Харчовик».
У відповіді від 03.07.2024, Замовник з даного питання вказав: «…У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Климчук Л.І. надав: - лист авторизації від виробника від 01.02.2024 за №4-(файл «авторизація харчовик.pdf»), - посвідчення якості та протоколи випробувань на крупи з відтиском печатки ПП ВТП «Харчовик», уповноваженою особою було розцінена як виконання вимоги, оскільки ТОВ «Артагротрейд», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» ТОВ «Компанія «Укрбакалія» ТОВ «Агроприват» підприємство «Індраяні Оверсіз» можуть бути постачальниками круп для ПП ВТП «Харчовик»…».
Зважаючи на зазначене, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ФОП Климчук Л.І., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
08.07.2024 09:42 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2024 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
22500b27303b4017a1122e056a1a6bf0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Мука, перловка, ячмінка, рис, пшоно, гречка, вівсянка, ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-29-014062-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати, відповідно до пунктів:
4) Документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі: - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника;
8) Учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Климчук Л.І. вимогам тендерної документації та чи на наявні у складі пропозиції:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника;
- скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
867b68da266f445396ed69299ad1095f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-24-000008 закупівлі UA-2024-01-29-014062-a
Дата опублікування:
27.06.2024 15:16
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 24.06.2024р. № 36-з) процедури закупівлі (ДК 021:2015: 15610000-7Продукція борошномельно-круп'яної промисловості ) з очікуваною вартістю 323 930,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-29-014062-а, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації на 2024 рік. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 323 930 ,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, має власний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням https://mppb.internat.org.ua/.
2. Щодо відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.) вимогам тендерної документації підпункту 4 та 8 пункту 3.8. Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 4 та 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника.
та
- скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав:
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD),однак уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити плутанини при розгляді і не було виявлено що сертифікат на ФОП Маник Н.І.
- Рішення про державну реєстрацію потужності Учасника, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Акт Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 06.12.2023 № 517-п (далі – Акт), складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на ФОП Маник Н.І. щодо потужностей за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Договір суборенди приміщення від 02.02.2023 № 1, укладений між Учасником та ФОП Маник Н.І., за яким Учаснику передано в строкове користування приміщення за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47.
Виходячи з інформації наведеної в наданих документах, згаданих вище, згідно Акту здійснено заходи державного контролю для цілей вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації за адресою м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47, тобто за адресою потужностей Учасника (за адресою підприємства Учасника).
Тим самим Учасник виконав вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі. Окремих вимог, які б забороняли надати пропозицію таким чином чи виконати вимогу таким чином, тендерною документацією не встановлені.
Враховуючи викладене уповноваженою особою замовника здійснено розгляд Учасника належним чином в межах вимог пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону.
Номер:
bf0e0413deda4ff7aeee57e72214b8c1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2024 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Мука, перловка, ячмінка, рис, пшоно, гречка, вівсянка, ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-29-014062-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
2. Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні подати, відповідно до пунктів:
4) Документи, що засвідчують якість та безпеку кожного виду товару, що є предметом закупівлі:
- декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року;
- експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року.
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника.
5) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника.
ФОП Климчук Л.І. у cкладі пропозиції подано файл «Поясн. зап.опис товару.pdf» у якому заначено, що товаровиробником запропонованого товару є ПП ВТП «Харчовик». Також у складі пропозиції подано (файл «авторизація харчовик.pdf») лист авторизації від виробника від 01.02.2024 за №4, у якому ПП ВТП «Харчовик» підтверджує спроможність ФОП Климчук Л.І. поставити товар замовнику.
Однак, у файлі «пшоно якість.pdf» міститься протокол випробування на крупу пшоно шліфоване, виданий виробнику ТОВ «Артагротрейд», у файлі «якісні крупи.pdf», міститься сертифікат якості на рис крупнозернистий білий вантажоотримувачем якого є підприємство «Індраяні Оверсіз» та посвідчення якості на крупу пшоно виробником якої є ТОВ «Артагротрейд», у файлі «гречка якість.pdf» міститься посвідчення про якість крупи гречаної виробником якої є ТОВ «Хмельницький зернопродукт», у файлі «протоколи і якість крупи.pdf» міститься якісне посвідчення на крупу перлову виробник якої є ТОВ «Агроприват» та протоколи випробування харчової продукції (на рис круглий та крупу ячну) замовник яких ТОВ «Артагротрейд», у файлі «протокол вівсяні.pdf» міститься протокол випробувань на пластівці вівсяні виробником яких є ТОВ «Компанія «Укрбакалія», у файлі «якість ячмінна перлова.pdf» міститься протокол випробувань на крупу ячмінну перлову виробником якої є ТОВ «Агроприват».
Однак, листів авторизації від виробників вищевказаної продукції, а саме ТОВ «Артагротрейд» , підприємства «Індраяні Оверсіз», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» та ТОВ «Агроприват» в складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. не виявлено.
Отже, ФОП Климчук Л.І. подано у складі пропозиції документи що підтверджують якість та безпечність запропонованих товарів видані та виробником яких не є ПП ВТП «Харчовик»
У зв’язку з вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Климчук Л.І. вимогам тендерної документації, а саме у поданій пропозиції вказано, що товаровиробником запропонованого товару є ПП ВТП «Харчовик», однак, документи що підтверджують якість та безпечність запропонованих товарів видані та виробником яких не є ПП ВТП «Харчовик».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
45ced7f51feb46a9bb82d0a311537900
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-24-000008 закупівлі UA-2024-01-29-014062-a
Дата опублікування:
03.07.2024 11:04
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 01 липня 2024 року оприлюдненого щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-01-29-014062-a уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату надає пояснення.
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Климчук Лариса Іванівна , якого обрано переможцем, зазначаємо наступне.
Щодо питання вимогу розділу 3 пункту 3.8. тендерної документації, зокрема, щодо надання у складі пропозиції - декларація виробника/ або сертифікат якості/ або посвідчення про якість (якісне посвідчення), видані не раніше 2023 року; - експертний висновок та протокол випробування, видані не раніше 2023 року. - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та/або Учасника, та оригіналом листа авторизації від виробника.
У складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Климчук Л.І. надав:
- лист авторизації від виробника від 01.02.2024 за №4-(файл «авторизація харчовик.pdf»),
-посвідчення якості та протоколи випробувань на крупи з відтиском печатки ПП ВТП «Харчовик», уповноваженою особою було розцінена як виконання вимоги , оскільки ТОВ «Артагротрейд», ТОВ «Хмельницький зернопродукт» ТОВ «Компанія «Укрбакалія» ТОВ «Агроприват» підприємство «Індраяні Оверсіз» можуть бути постачальниками круп для ПП ВТП «Харчовик».
Проте замовник не є тим органом, який визначає чи допущено описки в документах тендерної пропозиції учасників чи надано документи підроблені.
Водночас уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити до невірного тлумачення та плутанини при розгляді. Проте це не спростовує факт наявності в Учасника посвідчень якості та протоколів випробувань Тим самим учасник в будь-якому випадку відповідає згаданому кваліфікаційному критерію в цій частині.
Тим самим Учасник виконав вимоги пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі. Окремих вимог, які б забороняли надати пропозицію таким чином чи виконати вимогу таким чином, тендерною документацією не встановлені.
Враховуючи викладене уповноваженою особою замовника здійснено розгляд Учасника належним чином в межах вимог пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону.
Номер:
ff992c0a1c574d389c5d162508c3e70e
Назва:
Інформація про усунення порушення згідно висновку UA-M-2024-06-24-000008 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08 липня 2024 року до процедури закупівлі UA-2024-01-29-014062-a
Дата опублікування:
10.07.2024 13:47
Опис:
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-03-14-000011 процедури закупівлі Постачання Муки та крупи Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 26 від 16.02.2024 року. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано лист-звернення №190 від 08.07.2024 р. про розірвання договору за згодою сторін з фізичною особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна та укладено додаткову угоду № 1 від « 09 » липня 2024 року до Договору № 26 від 16.02.2024 року, на підставі висновку UA-M-2024-06-24-000008 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати проведення моніторингу закупівлі Постачання муки та крупи , Сторони домовилися розірвати Договір № 26 від 16.02.2024 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Мельнице-Подільським психоневрологічним будинком-інтернатом та фізична особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна «09» липня 2024 року було розірвано
Договір № 26 від 16.02.2024 року із дотриманням норм чинного законодавства