-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
2 940 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 406.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 406.00 UAH
Номер:
228d4e5b0001419099d8f3165e2809b8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:41 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-01-29-005127-a 29.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № 45 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № 56, від 14.02.2024 № 57 та від 05.03.2024 № 67, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3777-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2024, договір від 15.03.2024 № 43, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.03.2024 року.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП Омельченко Олександр Олександрович з ціною пропозиції 2 548 960,00 грн (без ПДВ), Філія «Чернівецьке лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» з ціною пропозиції 2 551 752,00 грн (з ПДВ). Тендерну пропозицію ФОП Омельченко Олександр Олександрович протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.02.2024 № 56 відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - Філія «Чернівецьке лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» з ціною пропозиції 2 551 752,00 грн (з ПДВ).
ФОП Омельченко Олександр Олександрович подано скаргу від 17.02.2024 № 1 до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на неправомірні дії Замовника. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.02.2024 № 3777-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Омельченко Олександр Олександрович та рішення про визначення Філію «Чернівецьке лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» переможцем процедури закупівлі – «Деревина». На виконання вимог АМКУ Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Омельченко Олександр Олександрович та рішення про визначення переможцем закупівлі Філію «Чернівецьке лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» були скасовані. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ФОП Омельченко Олександр Олександрович з ціною пропозиції 2 548 960,00 грн (без ПДВ). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.04.2024 16:21 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
726142c6de554889b3808947b10632c1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-29-005127-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3ba463d11cef4dd48a1d75466c60696d
Назва:
Пояснення щодо закупівлі
Дата опублікування:
25.03.2024 11:27
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень з приводу моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-29-005127-a) повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Видатки передбачені Кошторисом на 2024 рік затвердженим Рішенням сесії № 249-28/2023 від 15 грудня 2023 року „Про бюджет Чудейської територіальної громади на 2024 рік” Чудейської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, за бюджетними програмами:
КПКВК 0110150 „ Організаційне, інформаційно- аналітичне та матеріально технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, району у місті ради (у разі її сворення), міської, селищної, сільської ради”, КПКВК 0111010 „ Надання дошкільної освіти”, КПКВК 0111021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету, КПКВК 0111080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами”, КПКВК 0114060 „Забезпечення діяльності палаців та будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів”, КПКВК 0118130 „ Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони”.
Очікувана вартість предмету закупівлі: - 2940600,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару(тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель „Прозоро”, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробника, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та / або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг формується очікувана вартість предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого проведення процедур закупівлі, укладання договорів. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена методом отримання комерційної (цінової) пропозиції від постачальника, та враховуючи ціни попередніх закупівель з урахуванням фактичних обсягів споживання.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://chudeyska-gromada.gov.ua/news/1707204198/
Документи до закупівлі додаються