-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне)
Завершена
1 703 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 25 545.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 25 545.00 UAH
Номер:
c1c509945b324dbe950bd15eb1800902
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
02.04.2024 18:15 - 24.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 № 24-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-01-26-015170-a 26.01.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 41 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, оприлюднення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму виконавчого комітету Тишківської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2024 № 02, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Щербаков Дмитро Андрійович (далі – ФОП Щербаков Д.А.), товариства з обмеженою відповідальністю «Приватмаркет» (далі – ТОВ «Приватмаркет»), товариства з обмеженою відповідальністю «Перша паливно-енергетична корпорація» (далі – ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація»), товариства з обмеженою відповідальністю «Західмаркет» (далі – ТОВ «Західмаркет»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2024 № 01 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Щербаков Д.А., вимогу про усунення невідповідностей до 02.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2024 № 02 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Приватмаркет», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.03.2024 № 04 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Західмаркет», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.03.2024, договір про закупівлю вугілля кам`яного від 19.03.2024 № 1 на суму 1 702 999,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Західмаркет» (далі - Договір), додаткові угоди від 20.03.2024 № 1, від 04.04.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення Замовника надані 08.04.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено наступне.
В ході моніторингу встановлено, що згідно додатка 1 «Специфікація», який є невід`ємною частиною Договору, Замовник придбав у ТОВ «Західмаркет» вугілля кам`яне марки Г 13-100 в кількості 127 тонн, а також вугілля кам`яне марки ДГ 25-200, вугілля кам`яне марки П 13-25, вугілля кам`яне марки Д 25-200, вугілля кам`яне марки А 100-200 в кількості по 1 тонні кожної марки. Ціна за одиницю тонни вугілля перерахованих марок вугілля склала 12 999,9924 грн без ПДВ.
Додатковою угодою від 20.03.2024 № 1 до Договору сторонни домовились зменшити суму Договору без зміни кількості, обсягу та якості товару на 0,76 грн та виклали додаток 1 «Специфікація» до Договору в новій редакції. На підставі внесених змін до Договору відбулася зміна ціни за одиницю товару, а саме, ціна за тонну вугілля кам`яного марки Г 13-100 та марки ДГ 25-200 збільшена та становить 13 302,33 грн, а ціна за тонну вугілля кам`яного марки П 13-25, марки Д 25-200 та марки А 100-200 зменшена та склала 100,00 грн за тонну вугілля без ПДВ.
Тобто, на підставі додаткової угоди від 20.03.2024 № 1 до Договору збільшено ціну вугілля кам`яного марки Г 13-100, марки ДГ 25-200 з 12 999,9924 грн до 13 302,33 грн за одну тонну, а ціна вугілля кам`яного марки П 13-25, марки Д 25-200, марки А 100-200 зменшена з 12 999,9924 грн до 100,00 грн за одну тонну.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Слід зазначити, що в ході моніторингу на запит на пояснення Держаудитслужби щодо надання документального підтвердження коливання ціни на ринку вказаних в Договорі марок кам`яного вугілля, Замовником такого підтвердження не надано.
Отже, враховуючи вищезазначене, при укладенні додаткової угоди від 20.03.2024 № 1 до Договору, на підставі якої збільшено ціну за тонну вугілля, Замовник документально не підтвердив коливання ціни на ринку, відповідно не обгрунтував збільшення ціни за одиницю товару, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
В ході моніторингу Замовник в електронній системі закупівель 08.04.2024 оприлюднив додаткову угоду від 04.04.2024 № 1 до Договору, згідно якої додаткова угода від 20.03.2024 № 1 до Договору втратила свою чинність та є такою, що не має юридичної сили.
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 15.04.2024 щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 17.04.2024 повідомив про неоприлюднення відповідної інформації, чим порушено вимоги пункту 41 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
19.04.2024 09:34 - 04.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2024 09:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ВІДПОВІДЬ НА ВИСНОВОК ТА ВЧИНЕНІ ЗАХОДИ
Що стосується укладання додаткової угоди на зміну ціни за одиницю товару, у результаті коливання цін на ринку, то наступного разу нами такі додаткові угоди без отримання відповідної довідки від Торгово-промислової палати України укладатися не будуть. Станом на сьогодні, укладена додаткова угода щодо зміни ціни за одиницю товару є скасованою. Про це було повідомлено ще під час проведення моніторингу. Тож наразі порушення повністю усунуті.
Крім того, у майбутньому, окрім публікації інформації щодо обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик на веб-порталі Прозорро (як нами це було зроблено в цій закупівлі), така інформацію буде дублюватися на веб-сайті замовника. Наразі вживаються відповідні заходи щодо створення такої сторінки. Водночас, в цій закупівлі наголошуємо на тому, що така інформація є публічно доступною, оскільки оприлюднена на порталі Прозорро.
А отже, нами було проаналізовано висновок за результатом моніторингу, всі зауваження нами були прийняті, опрацьовані та у подальшому, при проведенні інших закупівель, ми вже цього не припустимося.
Дата публікації звіту:
22.04.2024 13:23
Запити/Пояснення
Номер:
acd1840e7e864827882482f98f51f236
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2024 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (Вугілля кам`яне)», ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-015170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7a2359bd6a5340d4b69b2b3c5a1fed8c
Назва:
На виконання Запиту УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2024-04-03 на надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2024 11:43
Опис:
Повідомляємо Вам, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі ДСТУ 7146:2010 «ВУГІЛЛЯ КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ. Технічні умови» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, камʼяне та антрацит. Класифікація».
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі було проведено на підставі розрахунку середньо ринкових цін на вугілля, та шляхом аналізу проведення закупівель за аналогічним кодом ДК, та аналогічною продукцією.
Номер:
cec1d67faa8348b89a6655e16a4d9324
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2024 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (Вугілля кам`яне)», ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-015170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Договором про закупівлю вугілля кам`яного від 19.03.2024 № 1, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Західмаркет» (далі – Договір), придбано вугілля кам`яне марки Г 13-100, ДГ 25-200, П-13-25, Д 25-200, А 100-200. Згідно Додатка 1 до Договору «Специфікація» ціна за одиницю кожної марки вугілля становить 12 999,9924 грн без ПДВ. Додатковою угодою від 20.03.2024 № 1 до Договору ціну за одиницю тонни вугілля марки Г 13-100, ДГ 25-200 збільшено до 13 302,33 грн, а ціну за одиницю тонни вугілля марки П 13-25, Д 25-200, А 100-200 зменшено до 100,00 грн за тонну. Тобто, з моменту укладення договору про закупівлю 19.03.2024 до укладення додаткової угоди 20.03.2024 відбулося коливання ціни такого товару на ринку.
На підставі яких підтверджуючих документів відбулося коливання ціни однієї тонни вугілля вказаних марок на ринку з моменту укладення договору про закупівлю у зв`язку з чим відбулася зміна ціни за одиницю товару ?
2. Пункт 19 Особливостей передбачає вичерпний перелік випадків, які надають право Замовнику вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, які не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі. Істотними умовами договору є, зокрема, ціна за одиницю товару.
На підставі якої норми пункту 19 Особливостей Вами були внесені зміни до істотних умов договору, а саме, зміна ціни за одиницю товару ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b95efe82dc5e4a049424c320570a668f
Назва:
На виконання Запиту УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2024-04-03 на надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2024 11:49
Опис:
19.03.2024 року ми отримали лист від ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» (Вих.№1) в якому зокрема було запропоновано скористатись пп.5 п.19 Особливостей та відповідно редагувати загальну вартість договору про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), оскільки ціна учасника/переможця після результату аукціону складала 12 999,9924 грн. за 1 тонну вугілля.
Проте в момент підписання Додаткової угоди №1 від 20.03.2024 до Договору про закупівлю вугілля камʼяного №1 від 19.03.2024 виникла технічна помилка і було неправильно зазначено ціну за одиницю товару. Ще до початку моніторингу ми виявили цю помилку і відразу почали її вирішувати.
Станом на зараз Додаткова угода №1 від 20.03.2024 до Договору про закупівлю вугілля камʼяного №1 від 19.03.2024 втратила свою чинність на підставі нової Додаткової угоди №1 від 04.04.2024 до Договору про закупівлю вугілля камʼяного №1 від 19.03.2024.
Також повідомляє Вам, що на сьогодні ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» не здійснило жодної поставки вугілля, відповідно ніякі кошти згідно умов договору не сплачувались.
Номер:
eeef4898dfbb4f088dd654f3fe340e24
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2024 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо (Вугілля кам`яне)», ДК 021:2015: 09110000-3: Тверде паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-015170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
60095e992ed24d24bdcb16560d80d2d6
Назва:
На виконання Запиту УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2024-04-15 на надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2024 19:11
Опис:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься у відкритому доступі і міститься на порталі прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-26-015170-a. 26 січня 2024 року на майданчик було завантажено файл під назвою «ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», в цьому документі міститься повне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також міститься Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи це, інформація, яка була розміщена нами 26.01.2024 року на майданчику відноситься до публічно розміщеної інформації, яка містить повне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Окремого веб-сайту, у нас, як у Замовника нема, відповідно надати посилання на веб-сайт якого не існує ми не можемо.