• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Моноблок відповідно до коду ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп’ютери

Завершена

354 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 548.00 UAH
Номер: 46dda2598bbe4547a855fd9114820477
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-22-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 22.04.2025 13:26 - 14.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 №39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 49. UA-2024-01-25-015745-a, яку проводить Комунальне підприємство "Градпроект";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, o.p.filatova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 28 » квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Градпроект» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; договір про закупівлю від 08.03.2024 № 10за; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 24.04.2025. Пунктом 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Отже, з 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Моніторингом встановлено, що відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем - ТОВ «КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК» укладено договір про закупівлю від 08.03.2024 № 10за на суму 299 994,00 грн з ПДВ. Згідно з умовами вказаного договору, цей договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань в частині проведення розрахунків. Пунктом 4 Особливостей встановлено обов’язок Замовника оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону (20 робочих днів). Проте станом на 22.04.2025 (дата початку моніторингу закупівлі) звіт про виконання договору був відсутній в електронній системі закупівель. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 22 квітня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів), зокрема щодо відсутності звіту про виконання договору про закупівлю. На зазначений запит Замовником 24 квітня 2025 року надано пояснення, що уповноваженою особою було оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю, однак з невідомих причин вказаний звіт не зберігся та не відображається в електронній системі закупівель. За твердженням Замовника, інформація не оприлюднювалась в електронній системі закупівель через технічні збої. Слід зазначити, що після оприлюднення запиту органу державного фінансового контролю, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (23 квітня 2025 року о 16:46), що підтверджується фіксацією електронною системою закупівель електронного підпису Уповноваженої особи. Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівель визначено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок). Відповідно до Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до пункту 10 Порядку, оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. З огляду на вище зазначене, Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (23 квітня 2025 року о 16:46) з порушенням строку оприлюднення інформації, визначеного пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 28.04.2025 17:52 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.04.2025 17:52

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 08/0026пр/2025

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Замовником здіснено усі належні заходи щодо недопущення у подальшому порушень пожень ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме проведено роз'яснювальну роботу відповідним підрозділам підприємства та уповноваженим особам та заплановано здійснення підвищення рівня кваліфікації відповідних працівників на курсах підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 02.05.2025 16:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: відсутній механізм
Дата публікації: 13.08.2025 11:14

Запити/Пояснення