-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
вугілля кам'яне марки Г(Г1)-13-100 (09111100-1 – Вугілля), вугілля кам'яне марки П-6-100 (09111100-1 – Вугілля), брикет паливний з соломи (09110000-3 - Тверде паливо)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
4 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
Номер:
c5a3828aff784d59b99beff64102fc5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 16:40 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2024-01-25-015396-a , 25.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оболонської сільської ради на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2024 р. № 2; тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2024 № 4; тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2024 № 4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; обґрунтування аномально низької ціни учаснику ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ»; протокол рішення уповноваженої особи від 13.02.2024 № 5; протокол рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024; договір про закупівлю від 26.02.2024 № 27; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену 21.06.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://obolonska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-kulturi-molodi-ta-sportu-obolonskoi-silskoi-radi-11-05-06-16-11-2022/.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ» укладено договір про закупівлю від 26.02.2024 № 27 на суму 4299750,00 грн (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень:
25.06.2024 17:16 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2024 17:16
Запити/Пояснення
Номер:
dcf33a6918f14d76b76af42c3db6521f
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2024 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 4300000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-25-015396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5b723141e0c24d06b681014ad19d8167
Назва:
Надано відповідь на запит
Дата опублікування:
21.06.2024 10:58
Опис:
Надаємо інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надаємо посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.