• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

вугілля кам'яне марки Г(Г1)-13-100 (09111100-1 – Вугілля), вугілля кам'яне марки П-6-100 (09111100-1 – Вугілля), брикет паливний з соломи (09110000-3 - Тверде паливо)

дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178

Завершена

4 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
Номер: c5a3828aff784d59b99beff64102fc5a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.06.2024 16:40 - 10.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2024 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.06.2024 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16. UA-2024-01-25-015396-a , 25.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оболонської сільської ради на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2024 р. № 2; тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2024 № 4; тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2024 № 4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; обґрунтування аномально низької ціни учаснику ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ» ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»; тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ»; протокол рішення уповноваженої особи від 13.02.2024 № 5; протокол рішення уповноваженої особи від 15.02.2024 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024; договір про закупівлю від 26.02.2024 № 27; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену 21.06.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://obolonska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-kulturi-molodi-ta-sportu-obolonskoi-silskoi-radi-11-05-06-16-11-2022/. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем приватне підприємство «ПРОФІТПОСТАЧ» укладено договір про закупівлю від 26.02.2024 № 27 на суму 4299750,00 грн (в т.ч. ПДВ).
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:16 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:16

Запити/Пояснення