-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44530000-4 Кріпильні деталі (44531300-4 Саморізи (Саморізи) 44531400-5 Болти (Болти) 44531600-7 Гайки (Гайки) 44532200-0 Шайби (Шайби) 44532000-8 Кріпильні деталі без нарізі (Гровера, стяжки нейлонові) 44532300-1 Шплінти (Шплінти) 44532100-9 Заклепки (Заклепки) 44531000-1 Кріпильні деталі з наріззю (Дюбеля) 44531100-2 Шурупи (Шурупи)
Завершена
477 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 770.00 UAH
Номер:
b76031f843704d9d998c2466d6a5e546
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2024 00:00
Період моніторингу:
10.07.2024 14:54 - 01.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2024 № 51-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.07.2024 № 51-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-01-24-003086-a 24.01.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлене порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФІРМА «ТЕХНІКА МОНТАЖУ», ТОВ «ВКП Арсенал», ТОВ «УА МАКС ТРЕЙДИНГ» та ТОВ «ТК «ТЕХНОКОМПЛЕКТ», своєчасності надання відповідей на звернення учасників з вимогами про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповідей на звернення учасників з вимогами про усунення порушення; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.01.2024 № 24/01/24ВТ (далі – тендерна документація); звернення учасників з вимогами про усунення порушення та відповіді, надані Замовником; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «ТЕХНІКА МОНТАЖУ» (далі - ТОВ «ФІРМА «ТЕХНІКА МОНТАЖУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП Арсенал» (далі - ТОВ «ВКП Арсенал»), товариства з обмеженою відповідальністю «УА МАКС ТРЕЙДИНГ» (далі - ТОВ «УА МАКС ТРЕЙДИНГ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТК «ТЕХНОКОМПЛЕКТ» (далі - ТОВ «ТК «ТЕХНОКОМПЛЕКТ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 24-1/01/24ВТ, від 06.02.2024 № 24-2/01/24ВТ, від 06.02.2024 № 24-3/01/24ВТ, від 09.02.2024 № 24-4/01/24ВТ; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 20.02.2024 № 124; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Відповідно до умов пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить умови для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям.
Період усунення порушень:
30.07.2024 13:04 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 13:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язань, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, вказаних у висновку Управління Південного офісу держаудитслужби в Миколаївській області в рамках моніторингу закупівлі 44530000-4 Кріпильні деталі (44531300-4 Саморізи (Саморізи) 44531400-5 Болти (Болти) 44531600-7 Гайки (Гайки) 44532200-0 Шайби (Шайби) 44532000-8 Кріпильні деталі без нарізі (Гровера, стяжки нейлонові) 44532300-1 Шплінти (Шплінти) 44532100-9 Заклепки (Заклепки) 44531000-1 Кріпильні деталі з наріззю (Дюбеля) 44531100-2 Шурупи (Шурупи) КП ММР "Миколаївелектротранс" повідомляє, що прийнято розпорядче рішення у формі наказу з подальшим направленням уповноваженої особи Бойко М.В. на підвищення кваліфікації з метою недопущення встановленого під час моніторингу порушення в подальшому.
Дата публікації звіту:
05.08.2024 13:46
Запити/Пояснення
Номер:
d951b925aabc4fd789ae468f0aae7abb
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.07.2024 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0914ef0a5b8f43f3bc00225b70d9d350
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.07.2024 10:56
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснення повідомляємо наступне:
Закупівля за кодом 44530000-4 Кріпильні деталі (44531300-4 Саморізи (Саморізи) 44531400-5 Болти (Болти) 44531600-7 Гайки (Гайки) 44532200-0 Шайби (Шайби) 44532000-8 Кріпильні деталі без нарізі (Гровера, стяжки нейлонові) 44532300-1 Шплінти (Шплінти) 44532100-9 Заклепки (Заклепки) 44531000-1 Кріпильні деталі з наріззю (Дюбеля) 44531100-2 Шурупи (Шурупи) (далі Закупівля) очікуваною вартістю 477 000 грн грн. відбувалась на підставі службової записки начальника відділу ВМТЗ та ТЗ Алієвої О.В. Службова записка базувалась на потребах підприємства, а саме Заявці від головного інженера підприємства, заявки начальника тролейбусного депо, заявки начальника депо №1, заявки начальника будівельно-ремонтної служби.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником на підставі та керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, а саме застосувавши метод порівняння ринкових цін (копії комерційних пропозицій додаються).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до потреби підприємства за зверненням начальників відповідних служб.
З приводу другого питання, щодо надання інформації, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування, повідомляємо наступне: відповідно до плану закупівлі UA-P-2024-01-24-000459-b джерело фінансування закупівлі Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). А також відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів Комунальне підприємство ММР «Миколаївелектротранс» не є Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) тому на нього не розповсюджується дія вищевказаної постанови, і Замовник не зобов’язаний прилюднювати на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення.
Додатково повідомляємо, що Закупівля була погоджена з Департаментом внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради.
Додатки: 1. Службова записка начальника ВМТЗ та ТЗ 2. Комерційні пропозиції у кількості 3 шт. 3. Заявки головного інженера підприємства, заявки начальника тролейбусного депо, заявки начальника депо №1, заявки начальника будівельно-ремонтної служби (в одному файлі). 3. Погодження миколаївської міської ради.