-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби 530, 630, 720, 820, 1020, 1220
Завершена
10 866 108.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 108 661.08 UAH
мін. крок: 1% або 108 661.08 UAH
Номер:
8e544cd7d1cb4645b5cab99918d73bb9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 15:52 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 26-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.04.2024 року № 26-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-01-23-005100-a від 23.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-01-23-002154-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 23.01.2024 № 39/2024, із змінами, внесеними протоколом від 30.01.2024 № 59/2024 (далі – тендерна документації); перелік змін до тендерної документації, оприлюднений 30.01.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.02.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Трубоізолкомплект» (далі – ТОВ «Торговий дім «Трубоізолкомплект»); протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 09.02.2024 № 84/2024 та від 12.02.2024 № 87/2024; повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024; договір про закупівлю товарів від 01.03.2024 № 4362/ДЗЗ-24; пояснення Замовника разом з документами, надані 25.04.2024 через електронну систему закупівель; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 23.02.2024 № 3439-р/пк-пз.
Стосовно тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав, відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону моніторинг не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.04.2024 11:30 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
56c41ac13f8d4e9fbb7e2e1792ac45c5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Труби 530, 630, 720, 820, 1020, 1220» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-005100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Чому Вами договір про закупівлю товарів від 01.03.2024 № 4362/ДЗЗ-24, укладений за результатами проведення процедури закупівлі, оприлюднено з порушенням термінів, визначених законодавством про закупівлі, а саме: на 18 день з дня його укладення?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e1235476491643f8b9c6d5c9051919c7
Назва:
Пояснення та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Труби 530, 630, 720, 820, 1020, 1220» ( UA-2024-01-23-005100-a)
Дата опублікування:
25.04.2024 16:05
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № №UA-M-2024-04-18-000004 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби 530, 630, 720, 820, 1020, 1220), оголошення № UA-2024-01-23-005100-a повідомляємо наступне:
1. Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі була визначена виходячи з мінімальної отриманої цінової пропозиції на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, зокрема:
ДСТУ 9219:2023 Труби сталеві зварні для магістральних газонафтопроводів. Технічні умови
ДСТУ EN 10217-2:2019 Труби сталеві зварні для роботи під тиском. Технічні умови постачання. Частина 2. Труби з нелегованих та легованих сталей з нормованими властивостями за підвищених температур (EN 10217-2:2019, IDT)
ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої якісної конструкційної сталі. Загальні технічні умови
ДСТУ EN 10027-1:2019 Сталь. Системи позначення. Частина 1. Назви сталі (EN 10027-1:2016, IDT)
ДСТУ EN 10027-2:2019 Сталь. Системи позначення. Частина 2. Система нумерації (EN 10027-2:2015, IDT)
ДСТУ 8541:2015 Прокат сталевий підвищеної міцності. Технічні умови
ДСТУ EN 10028-2:2018 Вироби пласкі сталеві для використання під тиском. Частина 2. Нелеговані та леговані сталі з точно визначеними властивостями за підвищених температур (EN 10028-2:2017, IDT)
НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском.
Трубопроводи теплових мереж піддаються тиску 25 кгс/см² та циклічній напрузі температурою до 150°С. Це викликає циклічні напруги в стінках трубопроводів на протязі їх довготривалої експлуатації. Вибір матеріалу здійснюється з урахуванням нижніх граничних значень температур робочого середовища для робочого та неробочого станів обладнання під тиском. Труби призначаються для їх використання на трубопроводах гарячої води з робочим тиском, вищим 0,5 бар, і температурою води вище 110 °C. (Трубопроводи теплових мереж являються обладнанням підвищеної небезпеки і відносяться до ІІІ-ї та ІV-ї категорії, відповідно до НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»).
В Посібнику з виготовлення, монтажу та випробування технологічних трубопроводів, які працюють під тиском зазначено, що виготовлення трубопроводів пари і гарячої води слід здійснювати відповідно до вимог даного стандарту.
В ДСТУ-Н Б А.3.1-30:2015 «Посібник зі зварювання трубопроводів пари та гарячої води.» зазначено, що зварні труби виготовляються діаметром до 2500 мм. Вони дешевші безшовних, але менш надійні і міцні. Спочатку проводиться формування плоскої заготовки в трубу, далі зварюється поздовжній стик, проводиться обробка та правка. Заготовка виготовляється у вигляді стрічки або беруться листи, шириною рівної довжині труби.
Відповідно до Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (ПОСТАНОВА Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 труби, які придбає КП«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відносяться до обладнання, що працює під тиском та яке повинно задовольняти суттєвим вимогам щодо безпечності, викладеним у додатку 1:
2) обладнання, що працює під тиском, місткістю більш як 2 літри та призначене для утворення пари або перегрітої води за температури більш як 110 °C, яке підігрівається полум'ям або іншим чином і якому загрожує небезпека перегріву, зокрема автоклави/скороварки (діаграма 5 додатка 2);
3) трубопроводи для: газів, зріджених газів, розчинених під тиском газів, пари і робочого середовища з тиском пари за максимально допустимої температури вище нормального атмосферного тиску (1013 мілібар) більш як на 0,5 бара у межах таких граничних значень:
(абзац другий підпункту 3 пункту 7 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2021 р. № 938)
- для робочого середовища групи 2, якщо DN перевищує 32 і добуток PS на DN перевищує 1 тис. бар (діаграма 7 додатка 2);
Згідно п.12 ДБН В.2.5-39:2008 «Теплові мережі» розрахунок сталевих трубопроводів на міцність слід виконувати за нормами розрахунку на міцність трубопроводів теплових мереж згідно з ДСТУ-Н Б В.2.5-35:2007 «Інженерне обладнання будівель та споруд. Зовнішні мережі та споруди. Теплові мережі та мережі гарячого водопостачання із використанням попередньо теплоізольованих трубопроводів. Посібник з проектування, монтажу, приймання та експлуатації».
5.1.2.2 При проектуванні прокладання трубопроводів ПТПУ виду СТ/ПЕ в каналах, тунелях та при надземному прокладанні трубопроводів ПТПУ виду СТ/НМ необхідно провести:
розрахунок на міцність провідних труб, провідних елементів фасонних виробів, арматури згідно з ОСТ 108.031.08 - ОСТ 108.031.10 та НПАОП 0.00-1.11;
розрахунок навантаження на рухомі (ковзні, коткові, кулькові), нерухомі опори та сильфонові компенсатори згідно з додатком 8 СНиП 2.04.07;
розрахунок навантаження на тунелі та канали згідно зі СНиП 2.09.03 та СНиП 2.04. 07;
розрахунок на стійкість (поздовжній вигин) згідно з додатком Б до цього стандарту;
теплові розрахунки згідно з розділом 2 СНиП 2.04.07 і розділом 3 СНиП 2.04.14.
гідравлічні розрахунки згідно з розділом 5 СНиП 2.04.07 і додатком 10 СНиП 2.04.02.
Відповідно до вимог ОСТ 108.031.09-85 «КОТЛИ СТАЦІОНАРНІ І ТРУБОПРОВОДИ ПАРУ І ГАРЯЧОЇ ВОДИ. НОРМИ РОЗРАХУНКУ НА МІЦНІСТЬ.»:
3.1. Розрахунок товщини стінки прямих труб.
3.1.1. Номінальна товщина стінки прямої труби поверхні нагрівання або трубопроводу повинна бути не меншою за формулою
s = sR+ c
3.1.3. Номінальна товщина стінки труб має бути не менше значень, наведених у табл.2.
Номінальна товщина стінок труб, що обігріваються газами з температурою понад 900С, повинна бути не більше 8мм, а за безпосередньої дії променистої теплоти топки -не більше 6,5 мм.
Допускається застосування труб, що обігріваються, з більшою товщиною стінки за погодженням з базовою організацією зі стандартизації.
3.2. Розрахунок товщини стінки колін та змійовиків3.2.1. Розрахункова товщина стінки на зовнішній, внутрішній та нейтральній сторонах (дільницях) коліна та змійовика повинна бути не менш визначеною за формулою
sRt = sRKiYi(i = 1, 2, 3)
Розрахункова товщина стінки прямої труби sR повинна визначатися згідно з п.3.1.1. Для ділянки коліна, де поздовжній зварний шов відсутній, коефіцієнт міцності зварного шва φw= 1,0.
Виходячи з вищенаведеного Підприємство замовляло труби на тепломеханічні об’єкти виходячи із механічних властивостей та характеристик міцності даного виду труб, які відповідають розрахункам, нормативним та експлуатаційним документам.
2. Договір №4362/ДЗЗ-24 від 01.03.2024 оприлюднено 01.03.2024 року – тобто в день укладення.
Згідно пункту 55 Особливостей (Постанова КМ №1178 від 12 жовтня 2022 р Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 65 Особливостей датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель.
Згідно з пунктом 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Згідно з абзацом 4 пункту 67 Особливостей Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Абзац 6 пункту 67 Особливостей передбачає, що перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" замовником було розміщено в електронній системі закупівель 12 лютого 2024 року.
В електронній системі закупівель 14 лютого 2024 о 13:04 оприлюднено скаргу № UA-2024-01-23-005100-a.c1 від ТОВ "ЗСП", (Код ЄДРПОУ:40903202). Відповідно до норм пункту 67 Особливостей з 14.02.2024 перебіг строків зупинено та заборонено замовнику укладення договору.
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3439-р/пк-пз від 23.02.2024 (Дата публікації: 28 лютого 2024 10:47) у задоволенні скарги від 14 лютого 2024 №UA-2024-01-23-005100-a.c1товариству з обмеженою відповідальністю "ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ" - відмовлено.
Згідно з нормами абзацу 6 пункту 67 Особливостей перебіг строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги. Тобто перебіг строків для укладення договору, який був зупинений 14.02.2024, продовжується з 24.02.2024 року.