• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 186 294.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 940.00 UAH
Номер: 7e2852cf4a1349618b40ca2741cb2ef1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-01-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 01.05.2024 15:35 - 23.05.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.05.2024 № 34-З Миколаїв Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.05.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.05.2024 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2024-01-22-009073-a 22.01.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень на вимогу про усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ПП БМФ «Майстер», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз’яснень на вимогу про усунення порушення; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024; звернення до Замовника з вимогою про усунення порушення та рішення Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства будівельно-монтажна фірма «Майстер» (далі – ПП БМФ «Майстер»); протокол розгляду тендерних пропозицій по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель)» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 08.02.2024; повідомлення про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель)» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 08.02.2024; договір підряду від 23.02.2024 № 7 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.03.2024; додаткова угода до Договору про закупівлю від 28.02.2024 № 1; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 15.05.2024 17:11 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2024 17:11

Запити/Пояснення