• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

7 186 294.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 940.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 13:59 - 28.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення про визнання переможця процедури закупівлі

Номер: e28f8642b0a04a3e9a3299808f2823a1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-009073-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення про визнання переможця процедури закупівлі
Вимога:
Під час прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель оформленого Протоколом розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 08.02.2024 року не взято до уваги невідповідність пропозиції учасника – переможця Приватного підприємства будівельно-монтажна фірма "Майстер" Технічному завданню та вимогам Тендерної документації. Вимоги до ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) встановлені в пп 1.6. п. 1 розділу V Тендерної документації. Відповідно до пп. 1.6. Ціна Тендерної пропозиції (Договірна ціна) повинна бути розрахована учасником процедури закупівлі відповідно до Технічного завдання Додаток 5 до Тендерної документації та відповідно до положень розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») з урахуванням наступного: 1.6.6. Кошти на покриття адміністративних витрат визначаються з урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (п.п.5.17-5.18). В порушення вищезазначеної вимоги учасником-переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством будівельно-монтажна фірма "Майстер", використано коефіцієнт 3,89, замість коефіцієнту по розрахунку підприємства за попередній рік. Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" в пояснювальній записці зазначило середньомісячну норму тривалості робочого часу 172,67 люд. год, замість 167,33 люд. год на 2024 рік. Також Приватним підприємством будівельно-монтажна фірма "Майстер" в інших витратах включено Главу 11 Підготовка експлуатаційних кадрів. З урахуванням вищевикладеного та керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вимагаємо переглянути рішення Уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель оформленого Протоколом розгляду тендерних пропозицій предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі травмо-урологічного відділення КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70» (капітальний ремонт конструкцій дахів та покрівель) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від 08.02.2024 року та постановити нове рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відсутність підстав для задоволення вимоги
Статус вимоги: Відхилено