-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні твердих порід, колоті
Завершена
1 209 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 045.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 045.00 UAH
Номер:
1a20da828dd240ffa9d374c272899d57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 20:42 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 № 78
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.05.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 78
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2024-01-19-015545-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Законодавства; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень до процедури закупівлі; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вільхівської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-19-015545-a, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 №09; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) від 22.02.2024 № 3372-р/пк-пз; тендерну пропозицію ФОП КАЗБАН ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ, тендерну пропозицію ФОП «ЗАПОРІЖСЬКИЙ НІКІТА ВІТАЛІЙОВИЧ», тендерну пропозицію ФОП «ТРОФІМОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі – учасник, учасник - переможець); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 01.03.2024; договір про закупівлю від 07.03.2024 №4Д на загальну суму 1 055 000,00 грн (далі – Договір), додаткові угоди від 29.03.2024 №1 та від 10.04.2024 №2; пояснення Замовника, отримане 29.05.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.06.2024 18:06 - 14.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2024 18:06
Запити/Пояснення
Номер:
9b09cc04445741218deca245cf7a06b8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2024 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-19-015545-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bbc032bae5a844f2ba74f69c924fe1ec
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24 травня 2024 року щодо закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-19-015545-a), надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2024 15:45
Опис:
23.01.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповідь:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення на підставі документу - кошторис на 2024 рік за КЕКВ 2730 (Інші виплати населенню), затвердженого розпорядженням Вільхівської сільської військової адміністрації Харківського району Харківської області №927 від 22.12.2023 року (зі змінами) (додається).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за минулі календарні роки (бюджетні періоди). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, проведення ринкових консультацій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, а саме замовником використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі Інтернет, в електронній системі закупівель «Prozorro» по аналогічних закупівлях, які відбулися в регіоні Харківської області, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та в електронній системі «Prozorro» по аналогічних закупівлях, які відбулися в регіоні Харківської області, а саме закупівлі: UA-2023-12-20-000950-a, UA-2023-12-22-009550-a, UA-2023-12-28-007145-a, UA-2024-01-08-003763-a, де ціна за один куб. метр коливалася від 2469,10 грн. до 2870,00 грн. Але, так як закупівля даного товару здійснюється для вжиття заходів щодо підтримки населення пільгових категорій Вільхівської сільської територіальної громади щодо забезпечення деревиною паливною для обігріву, в зв’язку з чим технічними вимогами (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що доставка товару здійснюється транспортними засобами постачальника під кожне домоволодіння, яких налічується 155 згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. А це додаткові витрати на паливно-мастильні матеріали та на послуги з навантаження/розвантаження товару, тому очікувана вартість закупівлі визначена з розрахунку 2600,00 грн за один куб. метр.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником здійснювалось на підставі виконання Програми соціального захисту населення «ТУРБОТА» Вільхівської сільської ради на 2022-2024 роки, мета якої є підтримка населення пільгових категорій, а саме: особи похилого віку, мати-одиночки, інваліди 1 групи та інші.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформульовано у відповідності до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», згідно діючих стандартів та викладені в Додатку№2 до тендерної документації.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Вільхівської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03413000-8 Паливна деревина), відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://vilh.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-14-23-05-28-07-2021/
Додатки:
кошторис на 2024 рік».