-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морква, цибуля, буряк, капуста, капуста рання, виноград, груша, слива, яблука, банани, лимони, мандарини
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Чорновола,будинок 180. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
613 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 069.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 069.25 UAH
Номер:
b846eedf352d42458aef75c8acf0f207
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-09-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2024 00:00
Період моніторингу:
09.04.2024 17:25 - 01.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2024 № 28-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 09.04.2024 № 28-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2024-01-18-008568-a; 18.01.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлені порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей під час формування тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Хмельницького спортивного ліцею (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.01.2024 № 10, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.01.2024, тендерну пропозицію фізичної особі-підприємця Сімєнкова Ірина Вікторівна (далі – ФОП Сімєнкова І. В.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сімєнкова І. В. від 05.02.2024 № 16, скаргу до процедури від 09.02.2024 за номером ID: UA-2024-01-18-008568-a.a1, рішення органу оскарження від 21.02.2024 № № 3277-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження розгляду тендерної пропозиції учасника від 01.03.2024 № 21, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Сімєнкова І. В., документи, завантажені учасником ФОП Сімєнкова І. В. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 11.03.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.03.2024, пояснення від 17.04.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо зазначення у тендерній документації підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення для переможця процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
При цьому, відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення для переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
29.04.2024 16:42 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
0f2c31b96dcd43beadc1720e1288941a
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
12.04.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008568-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.1 пункту 5 розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначена наступна інформація: «Перелік документів/інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в електронних полях цієї тендерної документації та Додатку 1. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; для учасника-переможця – у Додатку 1 до цієї тендерної документації.».
Проте, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо зазначення у тендерній документації підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення для переможця процедури закупівлі.
Натомість, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднений файл «Додаток 1 зі змінами.docx» в якому Замовником зазначена інформація щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей.
- чому під час розроблення тендерної документації не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
40c5d73be324451b9c8762e8becb4556
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.04.2024 21:21
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-008568-a)
надаємо наступну інформацію.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до
рішення Хмельницької міської ради від 21.12.2023 № 15 «Про бюджет Хмельницької
міської територіальної громади на 2024 рік » та затвердженого кошторису на 2024 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від
18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі” шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний предмет закупівлі,
шляхом моніторингу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у
т.ч. на сайтах виробників, постачальників, прайс-листах, в електронній системі закупівель
“ProZorro”), використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо.
Розрахунок розміру очікуваної вартості здійснено з урахуванням фінансувань із
місцевого бюджету у розмірі 613850 грн. з ПДВ.
Щодо вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, а саме зазначення підстав для
відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 цих особливостей, та
інформаціЇ про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, то повідомляємо,
що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 47 цих
особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення
міститься у додатку 1 до тендерної документації, але, у зв’язку з допущеною помилкою, не у Додатку 1 із змінами, що розміщена додатково до попередньої редакції додатку, а у
попередній редакції Додатку 1 (файл розміщений в електронній системі закупівель у розділі
«Історія змін» з найменуванням «Додаток 1.docx»).