-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морква, цибуля, буряк, капуста, капуста рання, виноград, груша, слива, яблука, банани, лимони, мандарини
Місцезнаходження замовника: місто Хмельницький, вулиця Чорновола,будинок 180. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
613 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 069.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 069.25 UAH
Період оскарження:
18.01.2024 13:15 - 25.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення
Номер:
0d25d2690c1e44a3bbab7582368d9007
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-008568-a.a1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Хмельницький спортивний ліцей оголосив процедуру закупівлі за предметом: «Морква, цибуля, буряк, капуста, капуста рання, виноград, груша, слива, яблука, банани, лимони, мандарини» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-18-008568-a).
Скаржник прийняла рішення взяти участь у даній закупівлі та 27 січня 2024 року подала свою тендерну пропозицію.
Розкриття пропозицій відбулося 29 січня 2024 о 12:56.
За результатами розкриття пропозицій учасників, були встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подані тендерні пропозиції наступних учасників:
1) ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна;
2) ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ";
3) ФОП ЧЕПЕНКО ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА.
05 лютого 2024 замовником було прийнято рішення відхилення моєї пропозиції.
Однак, я не погоджуюсь із прийнятим рішенням та вважаю дане рішення незаконним і таким, що порушує мої права, законні інтереси та завдає економічної
шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга спортліцей.pdf 09.02.2024 18:09
- Скарга спортліцей.pdf.p7s.zip 09.02.2024 18:09
- Додаток 1.pdf 09.02.2024 18:09
- sign.p7s 09.02.2024 18:19
- рішення від 13.02.2024 № 2642.pdf 13.02.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2024 № 3277.pdf 22.02.2024 12:58
- рішення від 21.02.2024 № 3277.pdf 26.02.2024 16:44
- пояснення по суті скарги.docx 15.02.2024 16:38
- Пояснення по суті скарги 15.02.2024 16:38
- Виконання рішення АМКУ 01.03.2024 13:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 21:17
Дата розгляду скарги:
21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2024 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21 лютого 2024 року № 3277 рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сімєнкової Ірини Вікторівни від 05.02.2024 року №16 закупівлі UA-2024-01-18-008568-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Номер:
9b4b40241d8c4abf9838d6bdb99abadc
Заголовок пункту скарги:
Відсутність Протоколу випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу, який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році
Опис заперечення:
Відповідно до підпункту 1.6 частини 1 Додатку №1 до ТД, на підтвердження дотримання санітарно-мікробіологічного контролю об'єктів реалізації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу, який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році.
Учасником у складі пропозиції не надано у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу, який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році.
У складі пропозиції Учасника міститься Експертний висновок №006990 з/23 від 28.12.2023 року, однак такий документ не є протоколом випробувань, як те вимагалося умовами ТД.
Учасником у складі пропозиції не надано у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу, який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році.
У складі пропозиції Учасника міститься Експертний висновок №006990 з/23 від 28.12.2023 року, однак такий документ не є протоколом випробувань, як те вимагалося умовами ТД.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Учасником дійсно не надано не надано у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу, який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару. Проте надано Експертний висновок, в якому зазначено усі показники та навіть більше досліджень, ніж вимагалося Замовником. Дані документи є однаковими за своєю суттю, а різниться лише їх назва.
Скаржник взмозі виправити дану неточність. Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі - Особливості).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Опис доказу:
Протокол № 16 уповноваженої особи замовника від 05 лютого 2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
4210c12d112e40c1a0c40b5c2f73a76a
Заголовок пункту скарги:
Наявність транспортного засобу
Опис заперечення:
Згідно підпунктів 1.2.1 та 1.2.2. частини 1 Додатку №1 ТД, Замовником було встановлено наступну вимогу:
« 1. 2.1. Учасник обов 'язково у довідці повинен вказати наявність:
- не менше 1-го спеціалізованого транспортного засобу (фургона-рефрежиратора та/або вантажного фургона з ізотермічним покриттям, та/або вантажного фургона з холодильною установкою), який буде залучено до поставки товару, вимога обумовлена тим, що д.7я збереження якісних характеристик товару та попередження псування продукту необхідне дотримання відповідного температурного режиму під час його транспортування у різних погодних умовах впродовж року);
1.2.2. В підтвердження інформації; зазначеної в довідці про наявність обладнання, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації; копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтво про реєстрацію ТЗІ технічні паспорта).
Учасником надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці Учасником вказано наявність «Автомобіль спеціалізований вантажний фургон Renault Master ВХ 7258 НК з встановленою холодильною установкою».
На виконання вимог підпункту 1.2.2. частини 1 Додатку №1 до ТД , Учасником було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії СТР № 1 О 1765 від 12.01.2023 на транспортний засіб: марка - Renault, комерційний опис - Master, особливі відмітки - спеціалізований вантажний фургон. Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії СТР №101765 не підтверджено наявність встановленої холодильної установкою, як те зазначено в інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, що у свою чергу не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 частини 1 Додатку №1 тд.
Учасником всупереч підпунктів 1.2.1 та 1.2.2. частини 1 Додатку № 1 ТД не надано підтвердження наявності не менше 1-го спеціалізованого транспортного засобу ( фургонарефрижератора та/або вантажного фургона з ізотермічним покриттям, та/або вантажного фургона з холодильною установкою).
« 1. 2.1. Учасник обов 'язково у довідці повинен вказати наявність:
- не менше 1-го спеціалізованого транспортного засобу (фургона-рефрежиратора та/або вантажного фургона з ізотермічним покриттям, та/або вантажного фургона з холодильною установкою), який буде залучено до поставки товару, вимога обумовлена тим, що д.7я збереження якісних характеристик товару та попередження псування продукту необхідне дотримання відповідного температурного режиму під час його транспортування у різних погодних умовах впродовж року);
1.2.2. В підтвердження інформації; зазначеної в довідці про наявність обладнання, Учасник надає посвідчені, відповідно до умов тендерної документації; копії документів, що підтверджує право власності на обладнання (свідоцтво про реєстрацію ТЗІ технічні паспорта).
Учасником надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці Учасником вказано наявність «Автомобіль спеціалізований вантажний фургон Renault Master ВХ 7258 НК з встановленою холодильною установкою».
На виконання вимог підпункту 1.2.2. частини 1 Додатку №1 до ТД , Учасником було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серії СТР № 1 О 1765 від 12.01.2023 на транспортний засіб: марка - Renault, комерційний опис - Master, особливі відмітки - спеціалізований вантажний фургон. Свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу серії СТР №101765 не підтверджено наявність встановленої холодильної установкою, як те зазначено в інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, що у свою чергу не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 частини 1 Додатку №1 тд.
Учасником всупереч підпунктів 1.2.1 та 1.2.2. частини 1 Додатку № 1 ТД не надано підтвердження наявності не менше 1-го спеціалізованого транспортного засобу ( фургонарефрижератора та/або вантажного фургона з ізотермічним покриттям, та/або вантажного фургона з холодильною установкою).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Скаржник взмозі виправити дану неточність. Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
b5e15b8fdc7f40469b6a240fbddc99ab
Заголовок пункту скарги:
Навчання з питань охорони праці (а саме - правил охорони праці на автомобільному транспорті), виданий водію (-ям) (або водію -експедитору) (посвідчення та/або свідоцтво).
Опис заперечення:
Також, відповідно до підпункту 2.3 частини 2 Додатку №1 ТД, Учасник повинен надати у складі пропозиції документ, що підтверджує проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці (а саме - правил охорони праці на автомобільному транспорті), виданий водію (-ям) (або водію -експедитору) (посвідчення та/або свідоцтво). В складі пропозиції даного документа не надано.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Скаржник взмозі виправити дану неточність. Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
fedf5707353a4243b58185aed96c87eb
Заголовок пункту скарги:
Працівники відповідної кваліфікації
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 2 частини 2 Додатку №1 до ТД, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, згідно Форми.
Окрім того, згідно підпункту 2.1 частини 2 Додатку №1 ТД, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«2.1. Учасник повинен підтвердити залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну посаду
- не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну
- не менше 1-го водія транспортного засобу.»
Учасником надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівника (-ів) відповідної кваліфікації. У довідці Учасником вказано наявність наступних прашвниюв: Сімєнкова Ірина Вікторівна - експедитор, водій
Учасником не виконано вимогу підпункту 2.1 частини 2 Додатку № 1 до ТД. а саме не підтверджено залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну посаду; - не менше 1-го водія транспортного засобу.»
Окрім того, згідно підпункту 2.1 частини 2 Додатку №1 ТД, Замовником було встановлено наступну вимогу:
«2.1. Учасник повинен підтвердити залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну посаду
- не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну
- не менше 1-го водія транспортного засобу.»
Учасником надано Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівника (-ів) відповідної кваліфікації. У довідці Учасником вказано наявність наступних прашвниюв: Сімєнкова Ірина Вікторівна - експедитор, водій
Учасником не виконано вимогу підпункту 2.1 частини 2 Додатку № 1 до ТД. а саме не підтверджено залучення до поставки товару наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - не менше 1-го експедитора або менеджера з продажів, або особи, яка займає аналогічну посаду; - не менше 1-го водія транспортного засобу.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Повідомляю, що мною виконано вимогу, оскільки вимагалася інформація про працівника (-ів) відповідної кваліфікації. Також немає конкретної вимоги щодо кількості працівників, а лише щодо посад, які займає працівник.
Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
ee1876b40010412fafc3b1c999842e36
Заголовок пункту скарги:
Ненадання Протоколів випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора), разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендарю, суборендарю, лізингоотримувачу, тощо) або надавачу послуг (перевізнику), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році
Опис заперечення:
Відповідно до підпункту 2.5 частини 2 Додатку № 1 ТД «На підтвердження дотримання санітарно-мікробіологічного контролю, учасник надає у складі пропозиції Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора), разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об'єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендарю, суборендарю, лізингоотримувачу, тощо) або надавачу послуг (перевізнику), не менше 2 випробувань, один з яких має бути виданий у 2023 році.»
Учасником дійсно не надано не надано у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора). Проте надано Експертний висновок, в якому зазначено усі показники та навіть більше досліджень, ніж вимагалося Замовником. Дані документи є однаковими за своєю суттю, а різниться лише їх назва.
Учасником дійсно не надано не надано у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора). Проте надано Експертний висновок, в якому зазначено усі показники та навіть більше досліджень, ніж вимагалося Замовником. Дані документи є однаковими за своєю суттю, а різниться лише їх назва.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Скаржник взмозі виправити дану неточність. Проте, згідно законодавства, якщо Замовником встановлено невідповідність вимогам, він повинен був опублікувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно положень п. 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що усунення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, замовник повинен був звернутися до Скаржника з вимогою про усунення даної невідповідності та надати Скаржнику час на виправлення виявлених замовником невідповідностей, а саме 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У будь-якому випадку замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію скаржника, адже наявність чи відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції не має жодного відношення до технічних, якісних чи кількісних вимог щодо предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником, оскільки всі ці невідповідності відносяться до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Опис суті пункту скарги:
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу неправомірного відхилення пропозиції скаржника полягає у тому, що Суб’єкт оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді тендерної пропозиції Замовником було порушено положення тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям ізловживанням. У разі дотримання замовником вимог Закону, він повинен був обрати переможцем закупівлі Скаржника та укласти з нами договір про закупівлю. Це беззаперечно порушує наші права як учасника процедури закупівлі.
Тому, рішення, яке прийняте замовником, є неправомірним і підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання змовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника