-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Продуктові набори
Завершена
3 237 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 376.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 376.00 UAH
Номер:
00343b4aebda48598b44e942b8e0bddf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 09:10 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.03.2024 № 20-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 21.03.2024
№ 20-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Тернопільський міський територіальний центр соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) UA-2024-01-18-001780-a 18.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та розглянути питання забезпечення притягнення до відповідальності осіб якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, дотримання рішень АМКУ, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Тернопільського міського територіального центра соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2024, роз’яснення до процедури закупівлі, реєстр пропозицій від 29.01.2024, протокол розкриття, , тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ «ВІКОНТ»» (далі – ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Вектор-Рітейл» (далі – ТОВ «Вектор-Рітейл»), Товариства з обмеженою відповідальністю «КРОСС ПРАЙМ» (далі – ТОВ «КРОСС ПРАЙМ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТРЕЙД МІКС» (далі – ТОВ «ІНТРЕЙД МІКС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» (далі – ТОВ «ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ») та учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» (далі – ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ»), Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.01.2024 № 10 про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія АМКУ) від 13.02.2024 № №2763-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»», Протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2024 № 16 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»», від 26.02.2024 № 18 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вектор-Рітейл», від 28.02.2024 № 19 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРОСС ПРАЙМ», від 04.03.2024 № 22 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТРЕЙД МІКС», від 07.03.2024 № 23 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ», вимоги про усунення невідповідностей, Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2024 № 25 про визнання переможцем ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024, договір на поставку товару від 21.03.2024 № 19 на загальну суму 3081258,00 грн. з ПДВ, додаткову угоду від 21.01.2024 № 1, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 28.03.2024 та від 09.04.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, встановлено наступне.
Для участі у процедурі закупівлі було подано пропозиції шести учасниками.
При розгляді пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» Замовником встановлені наступні невідповідності: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Учасник у складі своєї пропозиції надає: документ (и), що засвідчує(ють) якість товару (наприклад: посвідчення про якість та/ або сертифікат якості та/ або декларацію виробника та/або декларація про відповідність тощо). У декларації якості та безпечності на крупу гречану ядрицю, яку надає Учасник, вказана інформація про те, маса гречки 7200,00 кг, та відсутня інформація про фасування гречки по 900 грам. У посвідченні про якість борошна та манних круп відсутня інформація про масу(кг) борошна та фасування по 2 кг. На фотографічному зображенні рису вага 900 грам, а на сертифікаті якості упаковка вказана мішки поліпропіленові, вмістом 50 кг нетто кожний. На декларації виробника на цукор вказане ДСТУ 4623:2023, що не є вірним, оскільки декларація видана 23.10.2023, а дане ДСТУ набуло чинності 01.11.2023 року. На декларації виробника на макаронні вироби відсутній номер і дата видачі документу.
Пунктом 43 Особливостей № 1178 встановлено що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 Замовник не скористався можливістю оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідностей в інформації та/або документах, поданих Учасником ТОВ «ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» в складі тендерної пропозиції, а протоколом від 07.03.2024 № 23 відхилив тендерну пропозицію учасника в сумі 3 047 462,00 грн. та уклав договір на поставку товару від 21.03.2024 № 19 на загальну суму 3 081 258,00 грн. з Учасником який запропонував найменшу за економічною вигодою пропозицію ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ».
Період усунення порушень:
15.04.2024 19:01 - 30.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2024 19:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведено аналіз змісту виявлених органом фінансового контролю порушень законодавства у сфері закупівель.
Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою та зобов’язано пройти додаткові навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційних, що здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Дата публікації звіту:
18.04.2024 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
46699504189443c29a760a1371d2921d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Продуктові набори», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-001780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
22b0077cbb704b46902dbab6ef965f36
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.03.2024 09:20
Опис:
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. 1. Розмір бюджетного призначення становить 3 300 000,00 згідно з затвердженим кошторисним призначенням відповідно до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету, КПКВК 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» на 2024 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закупівля здійснюється на виконання Програми "Турбота" на 2022-2024 роки щодо соціальної підтримки мешканців громади, які перебувають у складних життєвих обставинах, згідно Рішення Виконавчого Комітету Тернопільської міської ради № 51 від 10.01.2024 р. Вимоги щодо якості предмета закупівлі визначаються відповідно до обов’язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 Господарського кодексу України, а у разі їх відсутності – в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товару. Якісні характеристики повинні відповідати вимогам законодавства України про якість та безпечність продукції, державним стандартам, технічним умовам, що затверджені в установленому порядку, іншим вимогам законодавства України, що підтверджується відповідними документами. Товари повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України.
Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаної на упаковці товару. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на основі аналізу медіанної ціни за кілограм в електронному каталозі Prozorro Market на продукти харчування, які входять до складу продуктового набору станом на дату оголошення закупівлі. Середня вартість одного продуктового набору становить 456,00 грн.
Також надаємо Вам документи, які вимагаються запитом, а саме:
-паспорт бюджетної програми;
- скріншоти цін з електронного каталогу Prozorro Market на кожну позицію, яка входить до складу продуктового набору.
Номер:
898c478fe49542cfbd79531b67d52e87
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2024 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Продуктові набори», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-001780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Згідно Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації зазначено що до продуктових наборів зокрема входить - борошно пшеничне вищого ґатунку, пакування – паперові пакети, вагою 2 кг;
Крім того цим додатком зокрема вимагалось що з метою забезпечення постачання якісної продукції Учасник надає документ (и), що засвідчує(ють) якість товару (наприклад: посвідчення про якість та/ або сертифікат якості та/ або декларація виробника та/або декларація про відповідність тощо).
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» встановлено що у складі тендерної пропозиції надано посвідчення № 001460 про якість борошна без ГМО від 22.11.2023 (файл – Якісні чай печиво борошно вермішель.pdf) в якому вказана вага пакета борошна -4 кг. замість 2 кг. як вимагалось тендерною документацією замовника та вказано на фотографічному зображенні борошна (файл-Борошно.pdf). Викладене свідчить що надане у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» посвідчення № 001460 про якість борошна без ГМО від 22.11.2023 не відповідає товару запропонованому цим учасником.
У зв’язку з чим, прошу повідомити причину невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2526234e257f40e5a93ae7200852c983
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.04.2024 10:55
Опис:
Доброго дня. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Продуктові набори», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-18-001780-a), надаємо пояснення на запит.
ПОСВІДЧЕННЯ №001460 ПРО ЯКІСТЬ БОРОШНА, надане Учасником ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ», у складі тендерної пропозиції, складено згідно ТИПОВОЇ ФОРМИ №40, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 08 квітня 2021 року N 728 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 червня 2021 р. за N 748/36370 «Про затвердження Галузевих типових форм облікових документів, які використовуються під час зберігання і переробки зерна та продуктів його переробки»).
Де кількість місць визначається штуками – 2 штуки, а маса (вага) кілограмами – 4 кг, тобто звичайним арифметичним способом 2штуки*2кг=4 кг.
Отже, враховуючи вищенаведену інформацію, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «КРАЇНА ВІЛЬНИХ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також надаємо Вам документи, які вимагаються запитом, а саме:
- типова форма № 40