-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Послуги щодо заміру опору ізоляції електрообладнання, перевірці захисних заземлюючих пристроїв діючих електроустановок в приміщеннях навчальних корпусів та гуртожитків НМУ імені О.О. Богомольця)
Завершена
703 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 515.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 515.00 UAH
Номер:
bc8829c9cc7d4074b3acb84cd0be2e9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:44 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-17-014297-a 17.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Електроград», виконання рішень АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом оприлюднення інформації щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору, притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДВНЗ «Національний медичний університет імені О.О. Богомольця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Електроград» (далі – ТОВ «Компанія Електроград»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02.02.2024 б/н, від 08.02.2024 б/н, від 22.02.2024 б/н, від 08.03.2024 б/н, від 13.03.2024 б/н, від 19.03.2024 б/н, від 10.04.2024 б/н, від 26.04.2024 б/н, від 03.08.2024 б/н, від 14.08.2024 б/н, від 03.09.2024 б/н, рішення комісії АМКУ від 13.12.2023 № 20100-р/пк-пз, від 31.01.2024 № 1922-р/пк-пз, від 05.03.2024 № 4125-р/пк-пз, від 26.03.2024 № 5486-р/пк-пз, від 22.04.2024 № 7078-р/пк-пз, від 28.08.2024 № 14453-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник 03.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Компанія Електроград» (протокол від 03.09.2024 б/н).
Згідно з абзацом четвертим пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється».
При цьому протягом п’ятнадцятиденного строку з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та на дату початку проведення моніторингу Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір з ТОВ «Компанія Електроград».
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 24.09.2024 та 01.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору, а у разі укладання договору, надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, Замовник на запити Держаудитслужби, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.09.2024 та 01.10.2024, пояснень, інформації та документів не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей.
Період усунення порушень:
11.10.2024 15:26 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення щодо моніторингу надано
Дата публікації звіту:
11.10.2024 17:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
31.10.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
04a8902406a74463ba0b9883bb970531
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги щодо заміру опору ізоляції електрообладнання, перевірці захисних заземлюючих пристроїв діючих електроустановок в приміщеннях навчальних корпусів та гуртожитків НМУ імені О.О. Богомольця» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-014297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1231733ae4474308a6e476595c9baf96
Назва:
Про надання пояснень (повторно)
Дата опублікування:
01.10.2024 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги щодо заміру опору ізоляції електрообладнання, перевірці захисних заземлюючих пристроїв діючих електроустановок в приміщеннях навчальних корпусів та гуртожитків НМУ імені О.О. Богомольця» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-014297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Документально підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору. У разі укладання договору, надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2803c1d4dde94fcfa93d132dfff14c22
Назва:
Пояснення до моніторину
Дата опублікування:
11.10.2024 16:58
Опис:
При проведенні закупівлі «Послуги щодо заміру опору ізоляції електрообладнання, перевірці захисних заземлюючих пристроїв діючих електроустановок в приміщеннях навчальних корпусів та гуртожитків НМУ імені О.О. Богомольця» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-014297-a) визначення очікуваної вартості визначено з урахуванням кошторисних норм України" Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 за допомогою програмного комплексу АВК-5 останньої версії програмного комплексу на дату складання тендерної документації.