• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Послуги щодо заміру опору ізоляції електрообладнання, перевірці захисних заземлюючих пристроїв діючих електроустановок в приміщеннях навчальних корпусів та гуртожитків НМУ імені О.О. Богомольця)

Завершена

703 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 515.00 UAH
Номер: bc8829c9cc7d4074b3acb84cd0be2e9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-20-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 20.09.2024 16:44 - 12.10.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-01-17-014297-a 17.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Електроград», виконання рішень АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом оприлюднення інформації щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору, притягнути до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДВНЗ «Національний медичний університет імені О.О. Богомольця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Електроград» (далі – ТОВ «Компанія Електроград»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02.02.2024 б/н, від 08.02.2024 б/н, від 22.02.2024 б/н, від 08.03.2024 б/н, від 13.03.2024 б/н, від 19.03.2024 б/н, від 10.04.2024 б/н, від 26.04.2024 б/н, від 03.08.2024 б/н, від 14.08.2024 б/н, від 03.09.2024 б/н, рішення комісії АМКУ від 13.12.2023 № 20100-р/пк-пз, від 31.01.2024 № 1922-р/пк-пз, від 05.03.2024 № 4125-р/пк-пз, від 26.03.2024 № 5486-р/пк-пз, від 22.04.2024 № 7078-р/пк-пз, від 28.08.2024 № 14453-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник 03.09.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Компанія Електроград» (протокол від 03.09.2024 б/н). Згідно з абзацом четвертим пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється». При цьому протягом п’ятнадцятиденного строку з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та на дату початку проведення моніторингу Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір з ТОВ «Компанія Електроград». З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 24.09.2024 та 01.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору, а у разі укладання договору, надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення його в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на запити Держаудитслужби, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.09.2024 та 01.10.2024, пояснень, інформації та документів не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей.
Період усунення порушень: 11.10.2024 15:26 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2024 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення щодо моніторингу надано
Дата публікації звіту: 11.10.2024 17:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 31.10.2024 17:13

Запити/Пояснення