-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги дитячих таборів
Завершена
328 440.00
UAH без ПДВ
Номер:
d0b1b96213ea44ada48ba033a020ac7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-20-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2021 00:00
Період моніторингу:
20.09.2021 15:03 - 12.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
20.09.2021 № 555
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-05-16-000721-c.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції – 27.01.2018).
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Таврійського навчально - реабілітаційного центру Херсонської обласної ради (далі – Замовник) на 2018 рік; підстави застосування переговорної процедури; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 16.05.2018; договір про закупівлю від 04.06.2018 № 1-В (далі – Договір), додаткові угоди від 11.06.2018 № 1, від 15.06.2018 № 2, відповідь на запит від 24.09.2021.
За результатом проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10.1 Договору, строк його дії спливає 31.12.2018.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про подальше продовження строку дії Договору.
Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон) (в редакції – 27.01.2018) звіт про виконання договору Замовником має бути оприлюднений протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, а саме до 04.01.2019.
Надана Замовником відповідь від 24.09.2021 не містить документально підтверджену інформацію щодо наявності підстав не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону.
Неоприлюднення звіту про виконання Договору протягом трьох днів з дня закінчення строку його дії призвело до порушення Замовником вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
27.09.2021 17:19 - 12.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2021 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
4c52b4ec24fc4ac98c0795f378cfcdad
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
21.09.2021 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів, що проводив Таврійський навчально-реабілітаційний центр Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за # UA-2018-05-16-000721-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:
Просимо надати документально підтверджену інформацію щодо наявності підстав не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю від 04.06.2018 № 1-В відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 27.01.2018).
Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6a395850bfaa45c3a514d4ad2dcba7eb
Назва:
лист-пояснення
Дата опублікування:
24.09.2021 13:51
Опис:
Таврійський навчально-реабілітаційний центр надає пояснення на ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015 55243000-5 — Послуги дитячих таборів № UA-2018-05-16-000721-c щодо наявності підстав не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю від 04.06.2018 № 1-В відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції 27.01.2018).
Звіт про виконання договору про закупівлю не маємо можливості оприлюднили в зв’язку зі збоем роботи на майданчику «Держзакупівлі. Онлайн».
Надаємо скриншоти проходження етапів для усунення помилки: