-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому
Завершена
10 349 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 495.51 UAH
мін. крок: 1% або 103 495.51 UAH
Номер:
7620921799494bc68af8cb58404817cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:29 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-01-15-010419-a 15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «САНТЕХМОНТАЖ» та ПП «Алгоритм-В», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.01.2024 №б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «САНТЕХМОНТАЖ» (далі – ТОВ «САНТЕХМОНТАЖ»), тендерну пропозицію приватного підприємства «Алгоритм-В» (далі – ПП «Алгоритм-В»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції від 29.01.2024 № б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 01.02.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 07.02.2024 №39 на суму 7 512 321,00 грн, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 06.03.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.03.2024 16:26 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
c4c14e169fc249d2bef521733aa51830
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-15-010419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
070d791716a7489196763da90f493fa9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 15:31
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України, про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому», код ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA -2024-01-15-010419-а), надаємо наступну інформацію та документи:
1. Очікувана вартість а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (експертний звіт №23-0177/01-23, щодо розгляду проектної документації на будівництво позитивний ). Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, експертний звіт, додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання» додається у pdf.форматі.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів ) оскільки в розумінні статті 22 Бюджетного кодексу України, замовник торгів, Комунальне підприємство «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради, не являється розпорядником бюджетних коштів, тому до нього не застосовується норма п.4.1 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р №710.