-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому
Завершена
10 349 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 495.51 UAH
мін. крок: 1% або 103 495.51 UAH
Період оскарження:
15.01.2024 15:11 - 20.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню
Номер:
f665e490d6d540aa81bdaa3d4d5fa75f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010419-a.c4
Назва:
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281.
Згідно з пунктом 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Згідно з пунктом 5.31 Настанов у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Договірна ціна учасника ПП "АЛГОРИТМ-В" не включає кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, тобто тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Ви можете ознайомитись з практикою Колегії АМКУ (№5477-р/пк-пз, UA-2023-03-28-000722-a).
Просимо повернути тендерну пропозицію ПП "АЛГОРИТМ-В" на етап кваліфікації та переглянути її повторно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2024 21:11
Вирішення:
Добрий день. Уповноваженою особою, розглянуто Ваш запит, проте, він не підлягає задоволенню.
По-перше, Ви керуєтеся застарілою практикою Комісії АМКУ.
По-друге, Вами не враховані зміни до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281, а саме зміну № 3, яка була затверджена Наказом Мінфраструктури від 22.09.2023 № 854 та набрала чинності 02.10.2023 року.
Серед внесених змін до Настанови, в тому числі, було внесено зміни до пункту 5.33 Настанови, на який Ви посилаєтеся в Вашому запиті. Наразі у пункті 5.33. вказано наступне: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) МОЖУТЬ враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва». Таким чином, станом на сьогодні включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – це право, а не обов’язок учасників, як це було до 02.10.2023 року.
Також додатково інформуємо, що чинна практика розгляду скарг Комісією АМКУ підтверджує, законність прийнятого Замовником рішення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
скасування протокольного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5788bb9faf794a088630836b80cfc922
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010419-a.b3
Назва:
скасування протокольного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ВИМОГА
про скасування протокольного рішення уповноваженої особи
від 29.01.2024 року
29 січня 2023 року протокольним рішенням уповноваженою особою Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальність «Сантехмонтаж», код ЄДРПОУ 32630220, на закупівлю «Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому (код ДК 021:2015 – 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи), було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Уповноваженою особою здійснено розгляд документів тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» в процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну та Локальний кошторис (файл під назвою «ДОГОВІРНА ЦІНА») однак виконані розрахунки не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема надана Учасником договірна ціна складена із порушеннями положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281 (далі також - Настанова).
Положенням пункту 5.31. Настанови передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Таким чином, враховуючи, що положеннями додатку №3 до тендерної документації передбачено, що договірна ціна є динамічною Учасники процедури не можуть включити до договірної ціни кошти на покриття ризиків. Проте, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» включено до договірної ціни Розрахунок №11 Кошти на покриття ризиків у розмірі 121 318,00 гривень. Таким чином, договірна ціна надана учасником складена із порушенням положень Настанови.
Недолік, що допущений учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» при складані договірної ціни не підпадає під усунення відповідно до пункту 43 Особливостей.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» не погоджується з рішенням Замовника про те, що недолік, який допущений учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» при складані договірної ціни не підпадає під усунення відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник визначив, що предметом закупівлі є роботи на Капітальний ремонт мереж водопостачання та водовідведення частини приміщень будівлі Комунального підприємства «Хмельницький міський перинатальний центр» Хмельницької міської ради по вул. Івана Пулюя, 6 в м. Хмельницькому; код ДК 021:2015 – 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
Окрім того, пунктом 5 Приміток до Додатоку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Замовником чітко визначено, що якщо тендерна пропозиція закупівлі Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Відповідно до пункту 4.40 НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат,
характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та
уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних
норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Під час огляду об’єкту, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» ознайомилось з проектно-кошторисною документацією та об’єктом будівництва. Під час огляду було встановлено, що проектно-кошторисною документацією враховані кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, що свідчить про те, що проектувальник передбачив можливість наявності додаткових робіт характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат. Відповідно до пункту 5.32. Настанови, під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну
документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
На стадії подачі пропозиції не можливо вносити зміни до проектної документації, тому Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» включило кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва. Включення даних коштів не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж», в складі своєї тендерної пропозиції, надало Локальний кошторис з повним переліком видів, обсягів та складу робіт, які повністю відповідають найменуванню робіт викладених в Технічному завданні, тому пропозиція не може вважатися такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхилятися Замовником.
Усунення помилки щодо включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків у розмірі 121 318,00 гривень не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Товариством з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, видів, обсягів та складу робіт, та не може бути відхилена Замовником без надання можливості її усунення відповідно до пункту 43 Особливостей.
Додатково зауважуємо, що виправлення помилки щодо включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків призведе до зменшення ціни пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж», в разі усунення даної помилки, та забезпечить Замовнику зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі, які передбачені в Додатоку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» та забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Враховуючи вище викладене вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 29.01.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж».
3. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.
Директор ТОВ «Сантехмонтаж» Килимник В.М.
М.П .
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 30.01.2024 14:13
- Відповідь на оскарження.pdf 31.01.2024 11:33
Дата подачі:
30.01.2024 14:13
Вирішення:
Шановний учаснику, рішення уповноваженої особи від 29.01.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Сантехмонтаж» ґрунтується на нормах Закону України «Про публічні закупівлі» та практиці рішень колегії АМКУ. Окрім того, змінити своє рішення замовник технічно не може, оскільки такого функціоналу в електронній системі нема. В даному випадку тільки скарга, яку задовільнив АМКУ дозволить це зробити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Уточнення дискримінації
Номер:
e0a917f6d68c4e28be3e41e6165b8b5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010419-a.a2
Назва:
Уточнення дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику.
Просимо Вас повторно та детальніше ознайомитись з попередньою вимогою. Замовники мають право вимагати в тендерній документації надання сертифікат ISO, які підтверджують якість виконаних робіт/наданих послуг. Разом з тим, сертифікати, ISO, які вимагаються, повинні стосуватись виключно предмету закупівлі. Дискримінація - це не у вимога ТД щодо надання таких сертифікатів, дискримінація, якщо замовник у вимогах тендерної документації робить прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010) або до виду робіт, що не стосується предмету закупівлі. Наприклад, з якої метою вимагати в учасників надання сертифікату ISO щодо нового будівництва чи реконструкції, якщо предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ? Тому, як варіант, пропонуємо встановити вимогу надання учасниками закупівлі сертифікатів ISO стосовно виконання капітального ремонту будівель. Аналогічна ситуація з іншими сертифікатами.
Тому наполегливо просимо внести зміни до тендерної документації для забезпечення проведення цієї закупівлі у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 19.01.2024 15:09
Дата подачі:
18.01.2024 16:13
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ви вірно зазначили, що сертифікати ДСТУ ISO видаються суб’єктам підприємницької діяльності із зазначенням сфери поширення яка співпадає із сферами діяльності відповідного суб’єкта господарювання. Сфери діяльності які можуть бути відображені у сертифікатах ДСТУ ISO не визначаються довільно, формулювання та назви відповідних сфер діяльності беруться із Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та Національного класифікатора України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010.
Предметом закупівлі виступають роботи із капітального ремонту.
У Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 містяться наступні коди які стосуються капітальних ремонтів:
1) 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти);
2) 41.00.30 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти);
3) 41.00.30-00.00 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти);
4) 41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти);
5) 41.00.40 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти);
6) 41.00.40-00.00 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти).
Важливим є те, що це єдині посилання на капітальні ремонти у ДК 016:2010.
У Національному класифікаторі України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 не згадується такий вид діяльності як капітальний ремонт.
У тендерній документації встановлено вимогу: «Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO EN 9001:2018, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Формулювання «Будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт)» - це не примха Замовника, а зазначення виду діяльності згідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 за кодів секції 41.00. Замовник не може скорочувати чи перекручувати формулювання які відображені у нормативних документах, тому не буде змінювати вимогу тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірні вимоги
Номер:
80a2682534574ec8abbda7acd8b7851a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-15-010419-a.a1
Назва:
Неправомірні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 3.7.5. тендерної документації Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ISO EN 9001:2018, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Також згідну пункту 3.7.6. тендерної документації Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Також, відповідно пункту 3.7.7. тендерної документації Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему екологічного управління. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Хочемо зауважити, що предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ. З якою метою Замовник вимагає вищезазначені сертифікати стосовно виконання нового будівництва, реконструкції та поточного ремонту? Така вимога є дискримінаційною, тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 18.01.2024 14:49
Дата подачі:
17.01.2024 15:27
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне.
Щодо встановлення власне вимог надання сертифікату ISO повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, Закон не містить визначення дискримінація. Встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів. Встановлення цих вимог також не свідчить, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 30.11.2018 року № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Таким чином, міжнародний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015), який був прийнятий у якості Національного стандарту України є частиною національного законодавства. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі закладу охорони здоров’я, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у соціальному закладі повинно бути забезпечене вчасне та безпечне виконання робіт. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що Учасник також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і не завдає шкоди навколишньому середовищу. Таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей. Вимога надання діючого сертифікату ISO 45001:2019 систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (далі ОЗіБП) полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці, що є вкрай важливим при виконанні робіт, особливо в нашій установі. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів. З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено