-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією
Кількість 1 послуга передбачає онлайн -доступ для 150 користувачів.
Завершена
998 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 991.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 991.25 UAH
Номер:
acda7dbcf80c4d59890842dece29f351
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-25-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2024 00:00
Період моніторингу:
25.06.2024 16:39 - 17.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2024 № 132
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 № 132.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-01-15-009238-a, 15.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання Замовником рішень Органу оскарження; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Клінічний центр дитячої медицини» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-15-005022-c); оголошення про проведення відкритих торгів; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.02.2024, від 26.02.2024 та від 20.03.2024; тендерні пропозиції ТОВ «АСКЕПНЕТ» та ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА»; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ТОВ «АСКЕПНЕТ» порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарги UA-2024-01-15-009238-a.b1 та UA-2024-01-15-009238-a.b2) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення №2153-р/пк-пз від 05.02.2024 та рішення №4400-р/пк-пз від 11.03.2024); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «АСКЕПНЕТ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір №2024-2629; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ТОВ «АСКЕПНЕТ» та прийняття Органом оскарження відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
09.07.2024 10:20 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
0089304b959a438a9a90be85e399c350
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.07.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
Дата: 01.07.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-01-15-009238-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a19a1764e79743438a7c63b0f548220f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2024 13:14
Опис:
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 р. № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» здійснюється впровадження програмних продуктів, необхідних для використання електронної системи охорони здоров’я в рамках реалізації державних гарантій медичного обслуговування населення відповідно до етапів реалізації державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення згідно із Законом України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”. Таким програмним продуктом є, зокрема, електронна медична інформаційна система Helsi. З метою надання необхідної та якісної медичної допомоги населенню виникла необхідність у здійсненні закупівлі послуг доступу до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією на 2024 р. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються з урахуванням регламентів, методики та сучасних вимог до надання медичної допомоги.
Щодо питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Закупівля проведена на основі потреби встановленої згідно службової записки погодженої медичним директором та керівником відділу інформаційних технологій та програмного супроводу, що була надана в.о. генерального директора Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" та спрямована на виконання уповноваженій особі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі службової записки сформованої за участю фахівця відділу інформаційних технологій. Технічні вимоги передбачають опис побудови МІС, функціональні можливості, що передбачають наявність можливості авторизації користувача, протоколювання роботи, резервного копіювання, вимоги щодо забезпечення надійності, логічну структуру , вимоги до інтерфейсу, мінімальний функціонал для адміністратора, функціонал модулів «лікаря», «реєстратура», «лаборант», «облік медичних послуг», «стаціонарне лікування», «медсестра». Система також повинна надавати можливість контролю ЗОЗ та лікарів шляхом формування звітів, адміністрування та облік лікарських засобів, рецептів. Окремим блоком є захист інформації що забезпечується шифруванням даних. Надважливим є взаємодія з ЦБД електронної системи охорони здоров’я та іншими системами, з мобільним додатком для пацієнтів. Обов’язковим є функціонал онлайн-консультацій, наявність відеозв’язку та ін. Тобто, всі перелічені функції спрямовані на забезпечення максимально комфортної і широкої взаємодії модулів, обміну інформації між ними, а також надання послуг пацієнтам.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, зокрема, шляхом здійснення моніторингу аналогічних закупівель в електронній системі закупівель (Prozorro).
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням обсягу надаваної послуги, а саме надання доступу до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією для 150 користувачів на 11 місяців.
Так, замовником здійснено моніторинг ринку, встановлено цінові пропозиції на основі яких розраховано очікувану вартість послуги. Так, відповідна програмна продукція відпускалася учасником за ціною 605 грн з ПДВ за 1 користувача за 1 міс (цінові пропозиції учасника подані на торги , знайдені замовником у відкритому доступі в електронній системі PROZORRO, додаються).
На основі даних зроблено розрахунок очікуваної вартості : 150*605*11=998250 грн.