• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією

Кількість 1 послуга передбачає онлайн -доступ для 150 користувачів.

Завершена

998 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 991.25 UAH
Період оскарження: 15.01.2024 14:39 - 16.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: 7077e617fbbf4f368bbf5c5a62ef243b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-009238-a.b2
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скарга на відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем учасника ТОВ "ХЕЛСІ УКРАЇНА"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.03.2024 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2024 17:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги UA-2024-01-15-009238-a.b2 було прийнято рішення №4400-р/пк-пз від 11.03.2024 р. комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно до якого було зобов'язано комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Клінічний центр дитячої медицини" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АСКЕПНЕТ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХЕЛСІ УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі — "Доступ до онлайн-сервісів з правом користування програмною продукцією", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-15-00923. Враховуючи наведене Уповноваженою особою скасовано рішення про визначення переможця - ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» та скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «АСКЕПНЕТ».
Автор: ТОВ «АСКЕПНЕТ», Камінський Владислав Любомирович +380932050807 vladyslav_kaminskyi@askep.net

Пункт скарги

Номер: 951e50c88f304797a41fa9c8d9e6d8ea
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Відповідно до розміщеного Замовником Протоколу без номеру від 23 лютого 2024 року ним було відхилено пропозицію Скаржника, згідно підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;.
Підставою для відхилення відповідно до протоколу без номеру від 23 лютого 2024 року є те, що в складі тендерної пропозиції Скаржника не поданий сертифікат реєстрації відповідності на впровадження та повне функціонування у відповідності до: ISO 27001:2013 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги. Система управління має поширюватись як мінімум на таку сферу діяльності: Розробка програмного забезпечення: медична інформаційна система (MIS) і програми для пацієнтів і лікарів, пов'язані з охороною здоров'я; Надання консультаційних послуг закладам охорони здоров'я та навчання лікарів; Продаж онлайн-доступу до розроблених програм і систем.
Скаржник повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника та вважає таку дію неправомірною.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Відповідно до пункту 8 Додатку №2 Технічної специфікації Учасник повинен надати сертифікат реєстрації відповідності на впровадження та повне функціонування у відповідності до: ISO 27001:2013 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги. Система управління має поширюватись як мінімум на таку сферу діяльності: Розробка програмного забезпечення: медична інформаційна система (MIS) і програми для пацієнтів і лікарів, пов'язані з охороною здоров'я; Надання консультаційних послуг закладам охорони здоров'я та навчання лікарів; Продаж онлайн-доступу до розроблених програм і систем. Відповідно до підпункту 2 пункту 5.4. Розділу 5 Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису. Скаржник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікат на систему управління інформацiйною безпекою стосовно надання послуг щодо комп'ютерного програмування, в т.ч: розробка програмного забезпечення: медичної iнформацiйної системи (MIS) i програми для пацієнтів i лікарів, пов’язані з охороною здоров'я послуг щодо консультування стосовно комп'ютерної технiки; послуг щодо керування комп'ютерними засобами; послуг у сфері інформаційних технологій та стосовно комп’ютерної техніки; послуг щодо обробляння даних, розміщування iнформацiї на веб-вузлах та сумiжнi послуги, в т.ч. надання онлайн-доступу до розроблених програм i систем; розміщування інформації на веб-порталi; послуг інформаційних; послуг консультаційних щодо керування пiдприємствами та iншого керування, в т.ч. надання консультаційних послуг закладам охорони здоров'я та навчання лiкарiв. Згідно ДСТУ ISO/IEС 27001:2023 (ISO/IEС 2700I:2022,IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» від 16.02.2024 № UА.СУ.27001.240116.01-24. Також в складі тендерної пропозиції надано Лист № 134/і від 16.02.2024 року згідно якого надано пояснення із посиланням на законодавчі підстави: Разом iз цим повідомляємо, що згідно iз наказом національного органу iз стандартизації ДП УкрНДНЦ Наказ вiд 17.08.2023 № 210 «Про прийняття національних стандартів, змiни до нацiонального стандарту та скасування нацiональних стандартiв» скасовано дiю ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2015 (ISО/ІЕС 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Iнформацiйнi технологiї. Методи захисту системи управлiння iнформацiйною безпокою. Вимоги» та ДСТУ ISО/IЕС 27001:2015 ISO/IЕС 27001:2013; Соr 2:2015 ,IDT Поправка № 2:2019 (ISО/IЕС 27001:2013/Соr 2:2015, IDT) «Iнформацiйнi технологiї. Методи захисту. Системи управлiння iнформацiйною безпекою. Вимоги», а починаючи з 22.08.2023 року в Україні набув чинностi ДСТУ ISО/IЕС 27001:2023 «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфiденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги (ISО/IЕС 27001:2022, IDT)». З огляду на вищевикладене, станом на складення цього листа, сертифiкацiя СУIБ може бути проведена на вiдповiднiсть вимогам чинного в Українi вищевказаного нормативного документу. Разом iз цим звертаемо Вашу увагy що нормативного дощументу: ISO 27001:2013 «Iнформацiйнi технологii. Методи захисцу системи управлiння iнформацiйною безпекою. Вимоги.” Мiжнародною органiзацiею iз стандартизацiї (ISO) - не приймалось. Міжнародний стандарт, завтерджений Міжнародною орагнізацією стандрартизації (ISO) ,має назву "ISO 27001:2013 INFORMATION SECURITY MANAGEMENT SYSTEMS (ISMS)". Водночас, стандарт у цій редакції було скасовано у 2022 році, що підвтерджується інформацією, розміщеною на офіційному веб-сайті Міжнародної орагнізації стандрартизації (ISO) https://www.iso.org/contents/data/standard/05/45/54534.html. Таким чином, з 2022 року загалом існують лише два відповідні стандарти: міжнародний "ISO/IEC 27001:2022 Information security, cybersecurity and privacy protection" та національний "ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2022, IDT)". Отже, оскільки стандрату "ISO 27001:2013 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги." НЕ ІСНУЄ, сертифікат про відповідність системи упраління не передбачений законодавством та не може бути виданий, а відтак ненадання сертифікату, якого в правовому полі не може існувати, не може бути піlставою для відхилення. Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону, Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На підвтердження орагну, сертифікації, що видав сертифікат надаємо Атестат про акредитацію, зареєстрований в реєстрі 29 листопада 2023 року за №8О095 виданий Товарист.ву з обмеженою відповідальністю “Центр оцінки відповідності “ФАКТУМ”. Отже, за наяності в ТД посилання на конкретний сертифікат (який взагалі не може бути отримано) та зважаючи на надання Скаржником еквівалентного сертифікату, який підвтерджує відповідність системи упраління чинному відповідному стандарту ISO 27001, який виданий органом з оцінки відповідності,компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, Замовник зобовʼязаний прийняти наданий Скаржником сертифікат. Враховуючи викладену вище інформацію вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. Відтак, Замовник своїми діями порушив: - вимоги пункту 44 Особливостей відхиливши тендерну пропозицію Скаржника; - принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Опис суті пункту скарги: Враховуючи викладену вище інформацію вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. Відтак, Замовник своїми діями порушив:
- вимоги пункту 44 Особливостей відхиливши тендерну пропозицію Скаржника;
- принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: a2c27404d6314237bf4a588442adaf80
Заголовок пункту скарги: Замовником неправомірно визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Хелсі Україна" переможцем
Опис заперечення: Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» підлягає відхиленню ,а саме згідно підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, через те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Відповідно до Додатку №2 Технічна специфікація до тендерної документації Система повинна мати інтеграцію з посібником, що містить точну інформацію про внутрішні хвороби (Empendium або аналог з не гіршими характеристиками), яка є необхідною у повсякденній практиці, відповідає українським стандартам лікування, з рекомендаціями міжнародних наукових товариств, адаптований групою українських експертів. Функціонал інтеграції з Empendium (або аналогом) має дозволяти: при внесенні діагнозу в системі підтягувати посилання на саме цей діагноз на https://empendium.com/ua/ (або аналогічний за функціоналом сайт), учасник на підтвердження надає гарантійний лист зі скріншотом). Аналогом Empendium вважається інформаційна система – україномовний безкоштовний ресурс, який дозволяє практичному лікарю знаходити необхідні клінічну інформацію для полегшення процесу диференціальної діагностики у складних клінічних ситуаціях (на підтвердження учасник має надати лист Державного експертного центру МОЗ, який підтверджує дану інформацію). Також відповідно до примітки до Додатку №2 Технічної специфікації * Всі скріншоти та відеозаписи мають містити назву запропонованої МІС у вигляді адреси веб- сторінки та/або логотипу та/або товарного знаку. Замовник залишає за собою право перевірити наявність відповідної інформації. В разі відсутності інформації за посиланням та/або логотипу та/або товарного знаку – Замовник відхиляє пропозицію, як таку, що містить недостовірну інформацію. Учасником ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» надано файл «наявність інтеграції з Empendium_ на підтвердження надаємо скріншот (2).png», який не містить назву запропонованої МІС у вигляді адреси веб- сторінки та/або логотипу та/або товарного знаку. Відповідно не дає змогу ідентифікувати наявність зазначеного функціоналу в медичній інформаційні системі. Також надано Скриншот у файлі «Документи до ТЗ додаток 2.pdf» на сторінці 6 текст скріншоту якого є не розбірливим і не підтверджує наявність відповідного функціоналу в системі.
Опис суті пункту скарги: Визначивиши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ХЕЛСІ УКРАЇНА" Замовник порушив - вимоги пункту 44 Особливостей;
- принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: b96b42805671402faedaa91c73689999
Заголовок пункту скарги: Замовником неправомірно визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Хелсі Україна" переможцем
Опис заперечення: Скаржник вважає, що учасник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 17 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Відповідно до Додатку 2 Технічної специфікації до тендерної документації Система повинна мати інтеграцію з посібником, що містить точну інформацію про внутрішні хвороби (Empendium або аналог з не гіршими характеристиками), яка є необхідною у повсякденній практиці, відповідає українським стандартам лікування, з рекомендаціями міжнародних наукових товариств, адаптований групою українських експертів. Функціонал інтеграції з Empendium (або аналогом) має дозволяти: при внесенні діагнозу в системі підтягувати посилання на саме цей діагноз на https://empendium.com/ua/ (або аналогічний за функціоналом сайт), учасник на підтвердження надає гарантійний лист зі скріншотом). Аналогом Empendium вважається інформаційна система – україномовний безкоштовний ресурс, який дозволяє практичному лікарю знаходити необхідні клінічну інформацію для полегшення процесу диференціальної діагностики у складних клінічних ситуаціях (на підтвердження учасник має надати лист Державного експертного центру МОЗ, який підтверджує дану інформацію). Учасник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» лист Державного експертного центру МОЗ №4622/08-8 від 02.12.2014 року в якому вказано, що Аналогом Empendium вважається інформаційна система – україномовний безкоштовний ресурс, який дозволяє практичному лікарю знаходити необхідні клінічну інформацію для полегшення процесу диференціальної діагностики у складних клінічних ситуаціях. Однак, Скаржник також звертався з листом до Державного експертного центру МОЗ і у відповідь на запит Скаржника Державний експертний центр МОЗ в листі №343/21.1-24 від 13.02.2024 року (лист додається до скарги) зазначив наступне: Реєстр медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги є єдиним державним інформаційним ресурсом, що містить чинні галузеві стандарти у сфері охорони здоров’я, в тому клінічні настанови, медичні стандарти та клінічні протоколи, розроблені на принципах доказової медицини Відповідно до Методики, при опрацюванні медико-технологічних документів пошук клінічних настанов для адаптації та інших інформаційних джерел здійснюється по міжнародних електронних базах даних, перелік яких наведено у додатку 4 до Методики. Станом на 13 лютого 2024 року електронний посібник Empendium відсутній у вищезазначеному додатку. Враховуючи наведене, Замовник не виявив недостовірну інформацію у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА». Відповідно до абзацу 2 пункту 42 Особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Замовник не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» порушив вимогу пункту 42 Особливостей та абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Опис суті пункту скарги: Визначивиши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ХЕЛСІ УКРАЇНА" Замовник порушив - вимоги пункту 44 Особливостей;
- принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 957cc3aed2e544bf86b89d591486d96a
Заголовок пункту скарги: Замовником неправомірно визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Хелсі Україна" переможцем
Опис заперечення: Скаржник вважає, що в складі тендерної пропозиції містяться невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей, а саме Додатком 4 до тендерної документації є форма «Пропозиція», яка подається учасником на фірмовому бланку (для юридичних осіб).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» надано форму «Пропозиція», в якій зазначено в колонці «одиниця виміру» користувачі, в колонці «орієнтовна кількість» 150, «ціна, грн без ПДВ» 504,17, «ціна, грн з ПДВ» 605,00, «Загальна вартість в гривнях з урахуванням усіх загальнообов’язкових платежів» 998 250,00 з ПДВ. Враховуючи, що ціна за одного користувача 605,00 грн з ПДВ а користувачів 150, то загальна вартість пропозиції мала б становити 90 750,00 грн з ПДВ, проте учасником вказано саме вартість 998 250,00 грн з ПДВ. Варто зазначити, що Замовником не встановлено вимоги вказувати в колонці вартість за 1 користувача у місяць. Навіть якщо учасник ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» розраховував свою пропозицію 650,00 грн з ПДВ за 1 користувача в місяць то виникає питання 998 250,00 / 90 750,00 грн = 11 місяців. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19 лютого 2024 року. Відповідно до пункту 4.4. Розділу 1 Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2024 року. Враховуючи за найшвидшого сценарію укладення договору із учасником ТОВ «ХЕЛСІ УКРАЇНА» припаде на останні числа лютого то в кращому випадку залишиться лише повних 10 місяців на виконання умов договору. Відтак, із таким чином заповненою формою «Пропозиція» не зрозуміло, як учасник вийшов на вартість 998 250,00 грн з ПДВ.
Опис суті пункту скарги: Визначивиши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ХЕЛСІ УКРАЇНА" Замовник порушив - вимоги пункту 44 Особливостей;
- принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником

Встановлення замовником дискримінаційних вимог

Номер: 9fcdf4003f8b42eda05772fab063517c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-15-009238-a.b1
Назва: Встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Замовник встановив в тендерній документації вимоги, що обмежують участь Скаржника в закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ «АСКЕПНЕТ», Камінський Владислав Любомирович +380932050807 vladyslav_kaminskyi@askep.net