• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо))

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД втос бенз ДП на 24 р", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

873 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 368.00 UAH
Номер: 718d6f629bbd425dafcfcc86cdeb7d88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 27.02.2024 12:33 - 20.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2024 № 11-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 27.02.2024 № 11-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-01-12-010779-a від 12.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ІФС», встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Аналізом наявності підстав, щодо внесення змін у договір встановлено порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 09.02.2024 за №02/09-136 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чортківська центральна міська лікарня» Чортківської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.01.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – ТОВ «ТД «ІФС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.01.2024, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2024 року, договір про закупівлю від 09.02.2024 за №02/09-136, додаткову угоду від 01.03.2024 за №1, пояснення Замовника від 01.03.2024, від 08.03.2024 та від 13.03.2024, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне. Згідно додатку 4 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо))» тендерної документації Замовником зазначена вимога: «2. Заправка автотранспорту буде здійснюватись безпосередньо на АЗС Постачальника (Учасника) чи його партнерів по мірі потреби, цілодобово, по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо). АЗС Постачальника чи його партнерів повинні бути розташовані на віддалі, що не перевищує восьмикілометрової зони від місця розташування (адреси) замовника- 48500, Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Д. Пігута, 31Б (надати гарантійний лист)». У складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» зазначений вище гарантійний лист відсутній. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.03.2024, щодо не подання ТОВ «ТД «ІФС» вищевказаного гарантійного листа Замовник у відповіді від 08.03.2024 зазначив: «…Замовником було перевірено питання щодо відстані до АЗС згідно інформації яка розміщена в мережі інтернет в публічному доступі. Згідно карті Гугл АЗС за адресою м. Чортків, вул. Незалежності, буд. 131 знаходиться на відстані 1,1 км від місця розташування (адреси) Замовника- 48500, Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Д. Пігута, 31Б та згідно інформації на Мапі сайту мережі АЗС УКРНАФТА за посиланням https://azs.ukrnafta.com/9/.…». Також, згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначена вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі». ТОВ «ТД «ІФС» не подало у складі пропозиції вищезазначеного листа-гарантії. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.03.2024, щодо не подання ТОВ «ТД «ІФС» вищевказаного гарантійного листа Замовник у відповіді від 08.03.2024 зазначив: «…Учасником/Переможцем ТОВ «ТД «ІФС» надано у складі пропозиції у файлі: «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf»: - за вих. б/н від 19.01.2024 року Тендерну пропозиція, форма якої передбачає погодження з вищезазначеними вимогами тендерної документації, а саме наступного змісту: «Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ",, надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо)) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у даній тендерній пропозиції за наступною ціною: Загальна вартість пропозиції становить 646 800,00 (Шістсот сорок шість тисяч вісімсот гривень 00 копійок) грн. без ПДВ, сума ПДВ129 360,00 Сто двадцять дев'ять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійокгрн., загальна вартість тендерної пропозиції складає 776 160,00 _(_Сімсот сімдесят шість тисяч сто шістдесят гривень 00 копійок) грн. з ПДВ… …Тобто, Подаючи пропозицію, учасник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» погодився з вищезазначеними вимогами тендерної документації та визначив ціну з урахуванням вимог тендерної документації…». Крім цього, згідно додатку 4 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо))» тендерної документації Замовником зазначено вимоги: - «Надати перелік АЗС, де буде проводитись заправка автотранспорту згідно талонів (бланків дозволів, скретч-картках, смарт-картках тощо) відповідно таблиці №1»; - «Товар повинен відповідати наступній специфікації (таблиця №2)». Учасник ТОВ «ТД «ІФС» подав у складі пропозиції документ від 19.01.2024 Вих б/н «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо))» (файл 0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf,) який не відповідає вимогам згідно таблиці №1 та таблиці №2 додатку 4, а саме в таблиці №1 відсутня інформація щодо назви АЗС, в таблиці №2 відсутня відмітка (так/ні) відповідність товару або еквівалента технічним і якісним характеристикам. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.03.2024, щодо відповідності ТОВ «ТД «ІФС» вимогам додатку 4 Замовник у відповіді від 08.03.2024 зазначив: «…Учасником/Переможцем ТОВ «ТД «ІФС» надано у складі пропозиції у файлі: «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» за вих. б/н від 19.01.2024 року Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі погоджену та підписану директором, де в таблиці 1 визначено адреса АЗС партнера Постачальника (Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Чортків, вул. Незалежності, буд. 131)… …На виконання вимоги Технічної специфікації: «Товар повинен відповідати наступній специфікації (таблиця №2)» Учасником надано у складі пропозиції у файлі : «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» за вих. б/н від 19.01.2024 року Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, згідно якої визначено відповідність запропонованому учасником Товару вимогам Додатку № 4 до тендерної документації… …Також на підтвердження відповідності учасником надано: - Сертифікат відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» на Бензин А95, паспорт якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та декларація про відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»; - Сертифікат відповідності ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на Паливо дизельне, паспорт якості на відповідність ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та декларація про відповідність ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»». Згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 Замовником не оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ТД «ІФС» щодо подачі вищезазначених документів. Отже з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТД «ІФС» яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ТД «ІФС» укладено договір про закупівлю товару від 09.02.2024 за №02/09-136 на суму 759 552,00 гривень. У пункті 11.1 розділу 11 «Зміна умов даного договору» укладеного договору зазначено що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Також, у пункті 11.2 розділу 11 «Зміна умов даного договору» укладеного договору вказано, що «Внесення змін до Договору на підставі підпункту 2, пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., а саме зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, такі коливання ціни повинні бути обґрунтованими та документально підтвердженими довідкою ДП «Держзовнішінформ» або органів Державної служби статистики України (або іншим уповноваженим на це органом), виданою на дві дати (дату укладання договору або останніх змін до Договору на підставі підпункту 2 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. та дату, станом на яку Постачальник ініціює внесення змін до Договору), які відображають проміжок часу, протягом якого відбулося коливання ціни, з обов’язковим зазначенням зміни (коливання) ціни у відсотках (розрахункове середнє значення рівня цін у відсотках) та повинна враховувати умови поставки та оплати за цим Договором. Зміна ціни за одиницю товару (предмету Договору) можлива у тих розмірах та межах, які відображені у довідці ДП «Держзовнішінформ» або органів Державної служби статистики України. В подальшому, 01.03.2024 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одиницю товару. При цьому у додатковій угоді вказано, що «Керуючись підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладання, уклали дану додаткову угоду…». На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо збільшення ціни на товар від 11.03.2024, Замовником надано відповідь 13.03.2024 в якій зазначено: «…Після погодження Замовником внесення змін до договору у зв’язку з коливанням ціни на ринку (на підставі документального підтвердження - Експертний висновок № О-61 від 27.02.2024 року Торгово-промислової палати) було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору № 02/09-136 від 09.02.2024 року, яка передбачає внесення змін до Договору про закупівлю керуючись пп. 2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178»..» та додано до відповіді експертний висновок №О-61 від 27.02.2024 Черкаської торгово-промислової палати (далі – експертний висновок). При цьому необхідно зазначити, що Замовником договір за результатами закупівлі укладено - 09.02.2024, додаткову угоду укладено - 01.03.2024. У вищевказаному експертному висновку зазначено інформацію щодо визначення рівня ринкової вартості на бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо станом на 07.02.2024 та 27.02.2024 року. Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей 1178 встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Відповідно, дані, викладені в експертному висновку не підтверджують наявність коливання ціни станом на дату укладення договору, оскільки договір про закупівлю укладений 09.02.2024, а ціни на паливо зазначені станом на 07.02.2024. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 до договору укладено додаткову угоду від 01.03.2024 за №1 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни.
Період усунення порушень: 14.03.2024 17:33 - 29.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.03.2024 17:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень. КНП «Чортківська ЦМЛ» виконуючи вимоги, що викладені у висновку за результатами проведеного моніторингу UA-M-2024-02-27-000015 про наявність порушень законодавства у закупівлі , унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-01-12-010779-a від 12.01.2024 достроково розірвала договір № 02/09-136 від 19.02.2024 року що був укладений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» ( Постачальник) та КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРТКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ЧОРТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Замовник/Покупець) на постачання продуктів нафтоперероблення рідких, шляхом укладення додаткової угоди №2 від 19 березня 2024 року , яка додається. Таким чином КНП «Чортківська ЦМЛ» усунула виявлені порушення законодавства.
Дата публікації звіту: 20.03.2024 17:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionChanges: Так
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 21.03.2024 16:33

Запити/Пояснення