• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо))

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД втос бенз ДП на 24 р", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою

Завершена

873 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 368.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 19:37 - 18.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 07e7d487c8444450be56dd6e097138f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-010779-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ») не погоджується із прийнятим рішення та вважає його таким, що винесене в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступне: Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець чітко визначив критерії, яких повинен дотримуватись Замовник під час здійснення закупівлі. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на Ваше повідомлення/вимогу повідомляю наступне: 12 січня 2024 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2024-01-12-010779-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо), дизельне пальне ЄВРО по талонах (бланках дозволах, скретч-картках, смарт-картках тощо)) Проведення аукціону було призначено на 22 січня 2024 р. Участь у відкритих торгах приймали Учасники: 1. ТОВ "ТД "ІФС" 2. ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВА" За підсумками аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надав Учасник ТОВ "ТД "ІФС" та відповідно до протоколу №б/н від 26.01.2024 року було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів . 1. Щодо правомірності подання Вами повідомлення/вимоги: Відповідно до пункту 46 Особливостей – у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, на законодавчому рівні, у учасника відсутні підстави для подання вимоги на рішення Замовника на визначення переможця. Разом з тим, відповідно до пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Отже, якщо Ви, як учасник процедури закупівлі, вважаєте, що рішення Замовника суперечить Вашим правам та інтересам – Ви повинні скористатись процедурою оскарження такого рішення у Комісії АМКУ. 2. Щодо пропозиції Переможця процедури закупівлі: Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації - тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція повинна складатися з: - тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком №1; - специфікації повністю заповненої, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно Додатку 2; - документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі; - документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень пункту 28 Особливостей, вимогам, встановленим пунктом 47 Особливостей, відповідно до умов цієї Документації та Додатку №3; - технічної специфікації за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, з обов'язковим зазначенням згоди з умовами встановленими в Додатку 4 до тендерної документації; Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. У складі пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» надано документи та інформацію, в тому числі про: - найменування АЗС (файл «5. Договір УКРНАФТА ІФС.pdf» - в п. 1.6. договору надано посилання на джерело інформації, яке містить найменуваня бренду АЗС та файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» - на стор. 11 та стор. 52 надано інформацію про найменування АЗС). Тендерна документація не містить окремих вимог щодо виду назви АЗС. Також документація не містить вимог щодо зазначення торгової марки та/або бренду АЗС.. Учасник надав назву АЗС «Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Чортків, вул. Незалежності, буд. 131». Вами не доведено, що «Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Чортків, вул. Незалежності, буд. 131» - не вважається назвою АЗС. - Інформацію про відповідність запропонованого товару нормам ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови” та ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови” (файли «6. А95 ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF» та «4. 95 УКРНАФТА_watermark.pdf» - як доказ відповідності бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”, файли «6. ДП ІНТЕРФЕРЕНС СИСТЕМ.PDF» та «4. ДП УКРНАФТА_watermark.pdf» - як доказ відповідності дизельного палива ДСТУ 7688:2015 “Паливо дизельне Євро. Технічні умови”, файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» - на стор. 59 та стор 52. – також містять інформацію про відповідність запропонованого учасником товару відповідним нормам ДСТУ). - Інформацію про згоду з умовою документації про ціну товару (файл «0. ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ.pdf» - на стор.23 та на стор. 20 – надано інформацію про погодження виконати вимоги Замовника, визначені тендерною документацією ). Окрім цього, в тендерній документації визначено щодо вимоги надання згоди про понесення витрат на підготовку пропозиції, що не подання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. За таких обставин, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено