-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)
Завершена
2 480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 400.00 UAH
Номер:
d2eb4c239b0540a39fdb0e2cc15bcab7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 12:51 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-01-12-010375-a 12.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження)), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного професійно-технічного навчального закладу «Острозьке вище професійне училище» (далі – Замовник) UA-P-2024-01-12-004738-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 10.01.2024 №4; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ФОП Дігтяр Т.О. в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Марчук Віктор Юрійович; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 №8 та від 29.01.2024 №9; рішення Органу оскарження від 21.02.2024 № 3304-р/пк-пз (опубліковане 26.02.2024); повідомлення про намір укласти договір від 29.01.2024; Договір від 28.02.2024 №15; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.06.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до рішення Органу оскарження від 21.02.2024 № 3304-р/пк-пз ФОП Дігтяр Т.О. відмовлено у задоволенні його скарги від 03.02.2024 (номер ID: UA-2024-01-12-010375-a.c2).
Період усунення порушень:
28.06.2024 11:48 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2024 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
368e3f6e75354e4e9b175b2fc1d3c1d9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо (паливна гранула з деревини (пелети), брикети паливні та напівбрикети торф’яні)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-12-010375-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4e744c4093a249a89fe4066d4abe2cb5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
21.06.2024 13:58
Опис:
Доброго дня!
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик було здійснено у відповідності з вимогами ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови» та державного стандарту РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні», на підставі фактичного використання твердого палива у 2023 році з відповідними якісними характеристиками, які давали високу тепловіддачу та мали хороші експлуатаційні характеристики (протоколи випробувань на продукцію додаються).
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі розрахованої потреби на 2024 рік та відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік згідно отриманих комерційних пропозицій від постачальників (додаються). Також здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації в електронній системі закупівель «ProZorro».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті закладу за посиланням: https://ovpu.rv.ua/public.htm.