-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95, Дизельне паливо ( ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти)
Завершена
393 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 968.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 968.00 UAH
Номер:
256dba8a64bf45af85f4bad6b289504d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:34 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 37
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2024 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-11-007632-a 11.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вирівської сільської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-11-003706-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.01.2024 № 1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ІФС» (далі – ТОВ «ТД «ІФС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 01.03.2024 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.02.2024 № 3311-р/пк-пз (опубліковане 26.02.2024); повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2024; Договір від 07.03.2024 № 07-03; Додаткові угоди від 11.03.2024 № 1, від 08.04.2024 № 2; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.05.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконано 01 березня 2024 року (скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Інтерференц Систем»).
Період усунення порушень:
27.05.2024 11:38 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
6c2f6ea122a644ea8ba481252729ef32
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2024 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо ( ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-007632-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Відповідно до додаткових угод від 11.03.2024 № 1, від 08.04.2024 № 2 до договору від 07.03.2024 № 07-03, оприлюднених в електронній системі закупівель, вносились зміни до істотних умов договору щодо ціни за одиницю товару, а саме погоджено зміну ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин збільшення ціни за одиницю товару і коливання ціни такого товару на ринку та внесення змін згідно з додатковими угодами від 11.03.2024 № 1, від 08.04.2024 № 2 до договору від 07.03.2024 № 07-03.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
26c89d5afb68449cba472d4fbd7bd2e6
Назва:
Пояснення Замовника на запит Західного офісу держаудитслужби:
Дата опублікування:
23.05.2024 12:15
Опис:
Пояснення Замовника на запит західного офісу держаудитслужби:
Щодо п.1 Запиту – Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124- VIII. Закупівля по предмету «Бензин А-95, Дизельне паливо ( ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистилянти)» ( інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-11-007632-а) проводилась за кошти підприємства отриманих від господарської діяльності, а саме: надання медичних послуг населенню. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі середніх цін на паливно-мастильні матеріали по Рівненській області у січні 2024 року що публікуються на офіційному сайті Державної служби статистики України. Інформування про проведення процедури закупівлі відбувалось відповідно до ст.10 та ст.21 Закону України « Про публічні закупівлі», сторінка веб-сайту у Замовника відсутня, повна і достовірна , вся інформація про закупівлю розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2024-01-11-007632-а.
Щодо п.2 Запиту надаємо наступні документи:
- копія експертного висновку № 0-73 від 07.03.2024р;
- копія експертного висновку № 0-96/02 від 27.03.2024р;
- копія додаткової угоди № 1 від 11.03.2024 року;
- копія додаткової угоди № 2 від 08.04.2024 року;