-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з нанесення захисного покриття, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління»
Завершена
3 201 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 007.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 007.50 UAH
Номер:
29d37115f591490ab2d17775994949ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 16:59 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14. UA-2024-01-10-006979-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, зміни до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, своєчасність розгляду звернень, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушень під час проведення тендеру, своєчасність розгляду звернень, розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Відокремленого підрозділу комунального підприємства "Київпастранс" "Служба енергетичного забезпечення та зв'язку" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.01.2024 №6, звернення з вимогою про усунення порушення UA-2024-01-10-006979-a.b1 від 29.01.2024, рішення Замовника від 31.01.2024, скарга до процедури від 29.02.2024 UA-2024-01-10-006979-a.c2, рішення органу оскарження від 31.01.2024 № 1890, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 18.01.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Детальспецсервіс», обґрунтування аномально низької ціни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 №9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24.01.2024, договір від 21.02.2024 №53.24-46 (далі – договір), пояснення від 22.03.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.04.2024 09:57 - 12.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 09:57
Запити/Пояснення
Номер:
9143693fabde47c29c6061aeff664be0
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
19.03.2024 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-006979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
В зв’язку з вищевикладеним, прошу надати пояснення чому проект договору та договір не містить порядку змін його умов?
3. Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 24.01.2024 року. Скарга UA-2024-01-10-006979-a.c2 подана до органу оскарження 29.01.2024. Рішення органу оскарження від 08.02.2024 №2464-р/пк-пз.
Відповідно до пункту 67 Особливостей перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
В зв’язку з вищевикладеним, обґрунтуйте строки укладення договору від 21.02.2024 №53.24-46.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a87bc44c76bd4dfc88aa402fc68f5be2
Назва:
Відповідь - пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 11:46
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 19.03.2024 р. до процедури закупівлі Послуги з нанесення захисного покриття, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-10-006979-a, про надання інформації (пояснень, документів) повідомляю наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено начальником Механічної майстерні Служби енергетичного забезпечення та зв’язку на основі потреб підрозділу необхідних для захисного покриття (гальваніки) сталевих деталей та конструкцій, які використовуються в контактній та кабельній мережах, у обсягах необхідних на 2024 р., що були надані службовою запискою від 12.12.2023 р.
Очікувана вартість визначена на основі цінового аналізу відповідно до наказу від 18.07.16 р. №378 «Про затвердження Порядку планування та організації проведення закупівель товарів, робіт та послуг в КП «КИЇВПАСТРАНС» та отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «МОХОВАТЕ» та ТОВ «ДЕТАЛЬСПЕЦСЕРВІС».
Також повідомляємо, що матеріали закупівлі Послуги з нанесення захисного покриття, код 45440000-3 за ДК 021:2015 «Фарбування та скління» було опубліковано на офіційному інтернет порталі «Київаудит» 20.12.2023 р. і на момент оголошення закупівлі зауваження відсутні:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/07A282147FE8D01DC2258A8B0038B496.
2. Відповідно до пунктів 3, 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерною документацією передбачено проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Які, в свою чергу, відображено в самому договорі, зокрема:
«12. Інші умови
12.1. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків передбачених законодавством України, зокрема п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178….
12.6. Зміни та доповнення до Договору вносяться шляхом укладання відповідної додаткової угоди до цього Договору, набувають чинності за умови їх підписання уповноваженими особами обох Сторін та вважаються невід’ємними його частинами».
Оскільки законодавством не конкретизовано ані форму, ані зміст вказаних вище положення, вважаю їх достатніми та такими, що не порушують вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
3. У відповідності до положень Особливостей договір про закупівлю має бути укладений не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. І якщо є обґрунтована необхідність, то строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Водночас законодавством не встановлено переліку підстав, коли саме замовник може продовжити строк для укладання договору про закупівлю. Підтвердженням цього є відповідь Мінекономіки на запит 2008/2020. У цій відповіді Мінекономіки зазначає, що Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх на власний розсуд. Як приклад, це може бути відсутність уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю у випадку відпустки або лікарняного тощо.
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Тобто рішення про продовження строку для укладення договору про закупівлю необхідно оформити у вигляді протоколу, однак обов’язку публікувати відповідне рішення ні Особливостями, ні Законом не передбачено. Оскільки електронною системою не передбачено жодного віконця для внесення даної інформації, уповноваженою особою не було підкріплено вказаний протокол.
Додається:
1. Службова записка від 12.12.2023 р.,
2. Комерційна пропозиція ТОВ «МОХОВАТЕ»,
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ДЕТАЛЬСПЕЦСЕРВІС»,
4. Протокол № 19 від 16.02.2024 р.