• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції (ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби)

Торги не відбулися

3 405 261.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 026.31 UAH
Номер: 7d5f1d87664a4b1399bb8e9822792f87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.03.2024 17:58 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 30-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.03.2024 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2024-01-09-004635-a, 09.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Закону та Постанови № 1178 виявлено порушення ч. 2 ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Волинська обласна психіатрична лікарня м. Луцька» Волинської обласної ради (далі – Замовник) UA-2024-01-09-004635-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 року (із внесеними змінами від 12.01.2024 року) (із внесеними змінами від 16.01.2024 року); запитання потенційних учасників до процедури від 09.01.2024, 10.01.2024, 11.01.2024, запитання потенційного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» від 11.01. 2024, запитання потенційного учасника від 14.01.2024, запитання потенційного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» від 14.01.2024, 18.01.2024, 22.01.2024, запитання потенційного учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В» від 26.02.2024 та 21.03.2024, запитання потенційного учасника учасника ТОВ «Ренопласт» від 29.02.2024; надання роз’яснень щодо тендерної документації від 09.01.2024, 10.01.2024, 11.01.2024, 12.01.2024, роз’яснення потенційному учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» від 12.01.2024, роз’яснення потенційному учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» від 16.01.2024, надання роз’яснень від 16.01.2024, роз’яснення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В» від 26.02.2024 та 22.03.2024, надання роз’яснень від 26.01.2024, надання роз’яснень потенційному учаснику ТОВ «Ренопласт» від 29.02.2024 та 04.03.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН»; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В»; тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс»; протокол про відхилення учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН» від 28.02.2024; протокол про відхилення учасника процедури закупівлі» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОРІЯ-В» від 19.03.2024; протокол про відхилення учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс» від 20.03.2024; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 21.03.2024 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Закону та Постанови № 1178 виявлено порушення замовником в частині не встановлення обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Замовником в пунктах 2, 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» в рядку «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що фактом подання тендерних пропозицій учасники враховують та не порушують норми про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація / Республіка Білорусь, громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь, перелік документів які такий учасник має надати, а також в розділі «Відхилення тендерних пропозицій» наведено виключний перелік підстав для відхилення учасників, що мають належність до Російської Федерації / Республіки Білорусь. Однак замовником не встановлено жодних обмежень щодо участі учасників, які походять з Ісламської Республіки Іран. Відповідно до п. 28 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», що є чинною з 13.02.2023, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Натомість, на дату проведення вищевказаної закупівлі (22.02.2024) чинна редакція Постанови 1178 зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням з РФ / РБ Ісламської Республіки Іран. Відповідно до п. 28 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», що є чинною з 13.02.2023, замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Отже, замовником під час розробки тендерної документації до закупівлі не враховано та не дотримано вищевказаних норм, чим порушено ч. 2 ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН» встановлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, наявність працівників підтверджується документами на кожну особу зазначену у довідці (наказ/ трудова книжка/ цивільно-правова угода, тощо). Учасником ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН» на виконання даної вимоги в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка про наявність працівників), де інформація вказана в пункті 7 щодо працівника Шут Петра Івановича не відповідає інформації зазначеній в наданому учасником наказі, а саме в довідці про наявність працівників учасником зазначено наказ про прийняття на посаду № 01-к від 01.11.2024, в той час як в електронній системі закупівель учасником завантажено наказ № 01-к від 01.01.2024 (Файл «7. Наказ про прийняття Шут.pdf»). У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зауважити, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Ренопласт» в ході моніторингу не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органу оскарження. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать про те, що станом на дату завершення моніторингу замовником відхилено тендерні пропозиції усіх учасників в результаті чого процедура закупівлі була відмінена електронною системою.
Період усунення порушень: 10.04.2024 13:54 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 13:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «Волинська обласна психіатрична лікарня м. Луцька» Волинської обласної ради (надалі-Замовник) надає звіт про усунення порушень на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, затверджений начальником управління Салогуб Іриною Іванівною від 10.04.2024 року (опублікований в ЦБД Prozorro: 10.04.2024 13:54 ) за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації замовника вимогам Закону та Постанови №1178 виявлено порушення ч.2 ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей та за результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення пункту 43 Особливостей. Порушення пункту 43 Особливостей не вплинули на проведення процедури торгів і цілому не призвели до негативних наслідків, так як процедура закупівлі була відмінена електронною системою
Дата публікації звіту: 12.04.2024 15:32

Запити/Пояснення