• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району)

ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району) згідно документації.

Завершена

14 324 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 623.50 UAH
Номер: 3599fa904be94365bb27c8841cd1fee6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.04.2024 12:45 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.04.2024 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-01-05-005080-a 05.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023 № ВТО/18 (далі – ТД), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол відхилення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» від 19.01.2024 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024, договір від 08.02.2024 № ВТО/18/КП, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.05.2024 та від 16.05.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ТОВ «ПОНТЕМ.УА» з ціновою пропозицією 12 892 230,00 гривень з ПДВ та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» з ціновою пропозицією 14 179 360,00 гривень з ПДВ. Моніторингом встановлено, що пропозицію учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Переможцем торгів обрано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» з остаточною ціновою пропозицією 14 179 360,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» вимогам ТД з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу. Орган державного фінансового контролю 13.05.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом щодо надання пояснень, зокрема, щодо надання Переможцем у складі ТП «копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу». Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 16.05.2024 Замовником зазначено, що «Замовник перевірив фінансову звітність учасника на Порталах відкритих даних за посиланнями https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9, https://opendatabot.ua/open/check-reports, самостійно відповідно до частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону». Однак, зазначені вище пояснення Замовника жодним чином не співвідносяться з вимогами, викладеними у підпункті 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 ТД. Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній звіт про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу у складі тендерної пропозиції, чим недотримано вимоги підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 ТД установлених Замовником. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 23.05.2024 16:46 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2024 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району). На виконання норми ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель. З метою забезпечення організації та проведення закупівель товарів / робіт / послуг, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для потреб управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, уповноваженою особою управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг призначено Філіц Матяш Л.О., економіст І категорії групи оренди та державних закупівель централізованої бухгалтерії. Враховуючи те, що за минулі періоди роботи, щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, жодного зауваження, дисциплінарного стягнення у Філіц Матяш Л.О. немає, керівником Управління винесено усне попередження про недотримання законодавства зі зменшення на 20% премії у травні 2024 року.
Дата публікації звіту: 30.05.2024 21:41

Запити/Пояснення