-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району)
ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району) згідно документації.
Завершена
14 324 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 623.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 623.50 UAH
Номер:
3599fa904be94365bb27c8841cd1fee6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.04.2024 00:00
Період моніторингу:
30.04.2024 12:45 - 22.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-01-05-005080-a 05.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.12.2023 № ВТО/18 (далі – ТД), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол відхилення ТОВ «ПОНТЕМ.УА» від 19.01.2024 б/н, тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024, договір від 08.02.2024 № ВТО/18/КП, відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 06.05.2024 та від 16.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ТОВ «ПОНТЕМ.УА» з ціновою пропозицією 12 892 230,00 гривень з ПДВ та ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» з ціновою пропозицією 14 179 360,00 гривень з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що пропозицію учасника ТОВ «ПОНТЕМ.УА» відхилено Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Переможцем торгів обрано ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» з остаточною ціновою пропозицією 14 179 360,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» вимогам ТД з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу.
Орган державного фінансового контролю 13.05.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом щодо надання пояснень, зокрема, щодо надання Переможцем у складі ТП «копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 16.05.2024 Замовником зазначено, що «Замовник перевірив фінансову звітність учасника на Порталах відкритих даних за посиланнями https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9, https://opendatabot.ua/open/check-reports, самостійно відповідно до частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону».
Однак, зазначені вище пояснення Замовника жодним чином не співвідносяться з вимогами, викладеними у підпункті 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 ТД.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» відсутній звіт про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу у складі тендерної пропозиції, чим недотримано вимоги підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 ТД установлених Замовником.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
23.05.2024 16:46 - 07.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2024 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі — Управління) в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ), опрацьовано інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району).
На виконання норми ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель.
З метою забезпечення організації та проведення закупівель товарів / робіт / послуг, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для потреб управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, уповноваженою особою управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг призначено Філіц Матяш Л.О., економіст І категорії групи оренди та державних закупівель централізованої бухгалтерії.
Враховуючи те, що за минулі періоди роботи, щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, жодного зауваження, дисциплінарного стягнення у Філіц Матяш Л.О. немає, керівником Управління винесено усне попередження про недотримання законодавства зі зменшення на 20% премії у травні 2024 року.
Дата публікації звіту:
30.05.2024 21:41
Запити/Пояснення
Номер:
621031a27b2b4866bea38632d7cc20f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-005080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3eb5f971bb2c4a7ca4fef708b27913f4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.05.2024 19:33
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-01-05-005080-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-04-30-000021.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
30.04.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-005080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Виходячи зі змісту Запиту,, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Управлінням освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації опрацьовано запит про надання пояснення в рамках здійснення моніторингу Північним Офісом Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України за предметом закупівлі «ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району)”, ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-05-005080-a.
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю. Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) в своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі», чинними законодавчими та нормативно-правовими документами. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України та рекомендаціями Київської міської державної адміністрації (КМДА) щодо ціни сніданку для дітей від 6-11 років: 76,00 грн.; для дітей від 11-14 років: 78,00 грн., для дітей від 14-18 років: 80,00 грн. Кількісні характеристики надання послуги сформовано виходячи з чисельності учнів, кількості днів відвідування закладів освіти, прогнозованого коефіцієнту відвідування (за аналізом аналогічного періоду у попередні роки).
Розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 №7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» (за посиланням https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2024_rik/), та відповідно до призначення до КЕКВ 2230 «Продукти харчування», затвердженого кошторисом доходів та видатків на 2024 рік (кошторис додається).
Розрахунок видатків на харчування дітей у 2024 році у закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету, додається.
З метою забезпечення виконання натуральних норм харчування учнів у закладах освіти згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», та спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р.№ 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» здійснено закупівлю послуг з організації харчування для всіх учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей з інвалідністю, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів, дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, дітей киян – учасників антитерористичної операції, дітей учасників антитерористичної операції, загиблих (померлих) внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час участі в антитерористичній операції, та киян - учасників антитерористичної операції, які перебувають в полоні або зникли безвісти, дітей киян – Героїв Небесної Сотні та дітей киян постраждалих учасників Революції Гідності).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Послуги з організації шкільного харчування в закладах загальної середньої освіти Печерського району, код 55320000-9 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було обрано виходячи із законодавчих актів, які регулюють дану послугу, зокрема, в частині, норм харчування, організації харчування, кількості та якості, в тому числі: Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі – Постанова №305), додається. Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III, спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» від 02.02.2011 №116 (далі – Постанова 116), а також іншій нормативно-технічній документації та чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку. Відповідно до Постанови № 305 було визначено спосіб організації харчування як постачальником послуг з харчування (аутсорсинг); режим (кратність) харчування як одноразово – сніданок; форма організації харчування як мультіпрофільне меню; використовується примірне чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима - весна) для мультіпрофільного харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Процес організації харчування має складатися з відпрацьованого режиму і графіку харчування дітей закладів та дотриманням своєчасного завезення Виконавцями продуктів харчування і продовольчої сировини. Якість послуг повинна відповідати документації, якою встановлені вимоги щодо якості наданих послуг (ГОСТ, ДСТУ), умовам Договору з застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР. Харчування забезпечується безпосередньо в закладах. Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Виконавця, що забезпечує харчування учнів, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає державним стандартам та технічним умовам, вимогам Замовника, вимогам, що встановленні для такого виду послуги, умовам цього Договору. Виконавець надає послуги, забезпечуючи їх якість та безпечність, добрі смакові якості, відповідність санітарно-гігієнічним вимогам та дотримання законодавства щодо якості та безпечності харчових продуктів і продовольчої сировини. Продукти харчування та продовольча сировина повинні мати супровідні документи, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо).
Усі закупівлі Управлінням здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Посилання на офіційний сайт Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації: https://sites.google.com/view/pechosvita/. ».
Номер:
c18e64bc51b64a54aa4c4b1f7696b6bf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.05.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей*) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання «копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу»?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4 додатку 1 до ТД, а саме в частині надання «копії договору з проведення лабораторних та інструментальних досліджень у сфері санітарного та епідеміологічного благополуччя населення дійсні до кінця 2024 року»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f7983b162c7847e4a461ba4938ddfdb8
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.05.2024 18:32
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-01-05-005080-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-04-30-000021.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
13.05.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит Замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: «1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 4.1.2 пункту 4.1 розділу 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей*) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання «копії звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу»? 2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4 додатку 1 до ТД, а саме в частині надання «копії договору з проведення лабораторних та інструментальних досліджень у сфері санітарного та епідеміологічного благополуччя населення дійсні до кінця 2024 року»? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність».
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Поряд з цим, забезпечення платоспроможності, як критерій, визначено статтею 16 Закону і передбачає підтвердження фінансовою звітністю.
Дана вимога тендерної документації Замовником встановлюються з метою перевірки Учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконати вимоги з постачання товарів, надання послуг чи виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності Учасника
Замовник перевірив фінансову звітність учасника на Порталах відкритих даних за посиланнями https://data.gov.ua/dataset/24069422-5825-41f6-81f7-89567e5e2ac9 https://opendatabot.ua/open/check-reports самостійно відповідно до частини 5 статті 17 та частини 4 статті 22 Закону.
2. Визначення понять «достовірна інформація», «достовірність» у законодавстві немає, однак у пункті 15 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» розтлумачено, що недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені).
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися по підтвердження інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, перевірка достовірності наданих Учасником документів — право, а не обов’язок замовника. Відносини щодо відбору постачальника товарів, робіт чи послуг засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників, тож на них поширюються загальні засади цивільного законодавства, встановлені, зокрема, пунктом 6 статті 3 Цивільного кодексу України, а саме: добросовісність і розумність. Враховуючи, що договір від 19.12.2023 № 2033 про надання послуг за кодом 86.90 «Послуги сфері здоров’я, інші» укладений з ДУ «Дніпропетровський ОЦКПХ МОЗ України», Відокремлений структурний підрозділ «Дніпровський районний відділ Державної установи «Дніпропетровський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» у Замовника не виявив ознак підробки документа, тому й не звертався до відповідного суб’єкта, який сформував та видав цей документ із запитом на підтвердження або спростування факту видачі та достовірності цього документа.