-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з цілодобової охорони об’єктів Замовника
Завершена
6 271 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 712.00 UAH
мін. крок: 1% або 62 712.00 UAH
Номер:
dff2e4b625a2416ca887f2c07662055b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 15:39 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з Переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-01-05-004574-a 05.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09.01.2024 № 8 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2024 № 12, від 23.01.2024 № 14, від 24.01.2024 № 15, від 09.02.2024 № 19, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.02.2024 № 2158-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024, договір від 16.02.2024 № 21-ВТ/24, додаткову угоду від 16.02.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.03.2024 року. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» з ціною пропозиції 6 089 817,60 грн (з ПДВ), ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» з ціною пропозиції 6 147 705,60 грн (з ПДВ). Тендерну пропозицію ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 14 відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» з ціною пропозиції 6 147 705,60 грн (з ПДВ).
ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» подано скаргу від 25.01.2024 № 01 до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.02.2024 № 2158-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» та рішення про визначення ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» переможцем процедури закупівлі – послуги з цілодобової охорони об’єктів Замовника. На виконання вимог АМКУ Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» та рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» були скасовані. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» з ціною пропозиції 6 089 817,60 грн (з ПДВ). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
12.04.2024 16:22 - 18.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2024 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
307223b7b16b4dea8c5916c9f698fe74
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-05-004574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічнихта якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d8e1bb3ba5ce43c395fbf9fec05a4604
Назва:
пояснення на Запит
Дата опублікування:
21.03.2024 13:45
Опис:
пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі