-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
3 177 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 887.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 887.50 UAH
Номер:
b0c2c78a4b7b4b83a52f920fc207b189
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 12:56 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.06.2024 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-01-03-004056-a 03.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів (з урахуванням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження)), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-01-03-002003-c на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.01.2024 №9, від 17.01.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір, скаргу на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» та про скасування рішення при визначення переможцем учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1), рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз (опубліковане 06.02.2024), договір про закупівлю від 08.02.2024 №1, додаткові угоди від 21.03.2024 №1 та від 22.04.2024 №2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 19.06.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Відповідно до рішення Органу оскарження від 01.02.2024 №2006-р/пк-пз ТОВ «УКРАНАФТА-ПОСТАЧ» відмовлено у задоволенні його скарги від 18.01.2024 (номер ID: UA-2024-01-03-004056-a.b1).
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» укладений договір про закупівлю від 08.02.2024 №1 на загальну суму 2 931 450,00 гривень.
Період усунення порушень:
20.06.2024 17:01 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2024 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
189bcf601fba4452946bf5a45ae6d474
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-03-004056-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору.
Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ff72824c30314fe6a0bc57d993a76783
Назва:
Пояснення на Запит Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Дата опублікування:
19.06.2024 11:03
Опис:
19.06.2024
Західному офісу
Держаудитслужби
в Рівненській області
Пояснення на Запит Замовнику Західному офісу Держаудитслужби в Рівненській області
КП «Благоустрій» ВМР повідомляє наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
З метою забезпечення потреб Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради для безперебійної роботи, підприємство здійснює закупівлю даного виду товару, а саме: закупівлю бензину А-95, дизельного палива, оскільки саме ці види палива використовуються транспортними засобами підприємства, та за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам і потребам. Тому з метою ефективного та раціонального використання коштів замовник здійснює закупівлю саме даного виду товару: Пально-мастильні матеріали: Бензин А-95, Дизельне пальне (талони) Код національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника.
Розрахунок очікуваної вартості товарів (пально-мастильних маеріалів) розрахований методом отримання цінових пропозицій від офіційних постачальників палива у м. Вараш.
Так, КП «Благоустрій» ВМР отримані комерційні пропозиції від постачальників ПММ у м. Вараш Рівненської області, а саме: від ПП «ОККО-СЕРВІС» та ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ». Відповідно, на підставі яких виведена середня ціна на ПММ.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
2. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=1955:ua-2024-01-03-004056-a&catid=159
3. Згідно п.1 Додаткової угоди від 22.04.2024 №2 до Договору про закупівлю №1 від 08.02.2024 у зв’язку із коливанням ціни Товару на ринку, що підтверджується Експертним висновком Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, збільшивши ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку, що не призведе до збільшення суми Договору. Надайте Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024 чи інший підтверджуючий документ на підставі якого проводились зміни до Договору.
Надаємо Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС» б/н від 02.01.2024р.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» №680 від 02.01.2024р.
3. Розрахунок очікуваної вартості.
4. Експертний висновок Рівненської Торгово-промислової палати №В-88 від 22.04.2024р.
Уповноважена особа –
Фахівець з публічних закупівель Оксана КОВАЛЬЧУК