-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
запасні частини до автотракторної техніки
Завершена
14 350 501.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 287 010.03 UAH
мін. крок: 2% або 287 010.03 UAH
Номер:
df74853d1e9d4ed492d23b9db9a00db8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 16:48 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 №24-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 18 березня 2024 року №003100-18/3653-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.03.2024 №24-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-01-03-002649-a 03.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178 та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального виробничого підприємства «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03 січня 2024 року №07, звернення щодо усунення порушення від 08 січня 2024 року, відповідь Замовника від 09 січня 2024 року, тендерні пропозиції ПП «Інтеграл - Авто Плюс», ТОВ «Сервісно - Технічний Центр «Укравтозапчастина»», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 00:00 год. 17 січня 2024 року, вимоги про усунення невідповідностей до 09:46 год. 19 січня 2024 року та до 10:39 23 січня 2024 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17, 19, 23 січня 2024 року №№35, 44, 50, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 05 лютого 2024 року №2572-002м/21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 06 лютого 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 22 лютого 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21 березня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Згідно із нормами абзацу 2 пункту 54 Постанови №1178 визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
При цьому абзацом 6 пункту 54 Постанови №1178 визначено, що для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІ «Порядок внесення змін до тендерної документації» тендерної документації Замовником зазначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.
Отже, моніторингом установлено, що Замовник на порушення пункту 28 Постанови №1178 та частини третьої статті 22 Закону не врахував чинні норми Постанови №1178 та включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень:
08.04.2024 17:54 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 17:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-03-002649-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне.
ОКВП «Дніпро – Кіровоград» прийнято до уваги Ваші зауваження щодо недопущення порушень викладених у висновку про проведення моніторингу від 08.04.2024 та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення аналогічних помилок у майбутньому шляхом проведення відповідної роз’яснювальної роботи з Уповноваженими особами підприємства з питань здійснення публічних закупівель.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК
Дата публікації звіту:
09.04.2024 09:33
Запити/Пояснення
Номер:
d67c241eea5b4d9ea782afc77f38a1f4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 14:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до автотракторної техніки (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-03-002649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03 січня 2024 року №07 (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме в пункті 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як абзацом 15 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що переможець повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
711c8fea212b49e391919d694a583d64
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
25.03.2024 13:15
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 21.03.2024 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2024-01-03-002649-a та повідомляємо Вам про наступне.
1. Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника і як наслідок, наявність необхідних запасних частин прямо впливає на швидкість усунення аварійних ситуацій та виконання виробних задач підприємства, що в свою чергу в результаті виражається у належному забезпеченні населення м. Кропивницький та частини Кіровоградської області послугами водопостачання та водовідведення.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі виробничої необхідності підприємства у запасних частинах до автотранспортних засобів, що потребують ремонту та вчасного обслуговування. Крім того, вказані вище відомості були визначені на підставі службової записки заступника головного механіка ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 29.11.2023 №100844. Орієнтовна вартість обраховувалась на підставі відомостей минулих закупівель та інформації, що є доступною у інтернет - мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних запасних частин, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.
2. Щодо зазначення у тендерній документації посилань на ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що положеннями документації визначено обов’язок щодо учасників, зокрема відповідно до абз. 1, п. 28 Особливостей в частині надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, та відсутності підстав для відхилення їх тендерних пропозицій. Вказаний обов’язок визначений, зокрема ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, зазначені обставини продубльовані повній відповідності за своїм змістом у п. 47 Особливостей, що затверджені постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022. Окремо зазначаємо, що положеннями п. 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Підпунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відтак, в якості виконання вищевказаного, нашим підприємством передбачено додаток 1 у тендерній документації до Закупівлі. Розділом 2 вказаного додатку визначено підстави та спосіб їх підтвердження учасником, про обставини відхилення тендерної пропозиції. Вказаний додаток містить у своєму змісті посилання як на статтю 17 Закону, так і на п. 47 Особливостей. Таким чином, у тендерній документації до закупівлі відображено положення п. 44, 47 Особливостей у повній відповідності за їх змістом до положень чинного законодавства про закупівлі. Окрім того повідомляємо, що примітками до розділу 2, додатку 1 визначені дії замовника у разі ненадання учасником документів, визначених абз. 15 п. 47 Особливостей з посиланням на відповідний пункт 47 Особливостей.
Додатки: 1 арк.
З повагою
В. о. генерального директора Микола РОМАНЮК