-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівельні матеріали (сітка)
Завершена
10 879 199.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 396.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 396.00 UAH
Номер:
f6b140acbf9646659220a64f90648646
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:27 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2024-01-01-001353-a 01.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель шодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «ФУНДАМЕНТ-М», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.01.2024 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2024 № 910-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ФУНДАМЕНТ-М» (далі – ПП «ФУНДАМЕНТ-М»), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2024, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2024 № 5, договір про закупівлю товару від 31.01.2024 № 31/01/С на суму 8 879 856,87 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 31.01.2024 № 1, пояснення Замовника, надані 20.02.2024 та 04.03.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Пунктом 4-1 Постанови № 710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже пункт 4-1 Постанови № 710 чітко визначає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити здійснення зазначених заходів, отже цей пункт несе зобов’язальний характер, а не рекомендаційний.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщених на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів).
За результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-01-01-001353-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
У поясненні, яке надано Замовником 20.02.2024 на запит Держаудитслужби, зазначено, що «У зв’язку з тим, що Управління не має свого власного вебсайту для опублікування інформації щодо проведення закупівель, Управління звернулося до спеціалізованих підрозділів головного розпорядника коштів шляхом направлення відповідного листа на електронну пошту (Департамент внутрішньої політики та інформаційної діяльності та Управління з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації апарату Запорізької ОДА – копія листа з додатком додається). Інформація щодо оприлюднення вищезазначеної інформації у Управління відсутня.».
Отже факт вищезазначеного порушення не спростовується.
Таким чином, за результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-01-01-001353-a Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
06.03.2024 15:19 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію про заходи направлені на недопущення порушень вимог частини 4-1 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». По управлінню винесено наказ, який посилює контроль за розміщенням на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з метою уникнення порушень в подальшому.
Керівником Управління проведено з уповноваженою особою роз’яснювальну бесіду стосовно виявленого Держаудитслужбою порушення по закупівлі з ідентифікатором UA-2024-01-01-001353-a.
Дата публікації звіту:
12.03.2024 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
104cb0c0b90a4adba8b97c6b2c5e3ea2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 13:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Будівельні матеріали (сітка) Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2ceb0322d5c94ea49b883788438eebba
Назва:
Пояснення на запит від 15.02.2024
Дата опублікування:
20.02.2024 11:18
Опис:
По першому питанню.
Визначення очікуваної вартості, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі товару «Будівельні матеріали (сітка)» Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-01-001353-a) ґрунтуються на підставі затвердженої кошторисної документації на об’єкт будівництва: «назва об’єкту у разі її оприлюднення в електронній системі закупівель може нести загрозу безпеці замовника та/або постачальника» та робочої документації Державного підприємства Міністерства Оборони України «ЦПІ» (споруди ВОП, збірні залізобетонні та металеві елементи. Альбом №2, редакція 04 шифр ВОП-04). Робоча документація має шифр ДСК.
Об’єми закупівлі відповідають специфікаціям опорних пунктів наданих Військовим Командуванням ОУВ «Запоріжжя» на час оголошення тендеру.
Додатки:
1. Наказ № 61 від 04.12.2023 Про затвердження кошторисної документації;
2. Копії з кошторисної документації (ціни в кошторисі вказані без урахування ПДВ).
По другому питанню.
У зв’язку з тим, що Управління не має свого власного вебсайту для опублікування інформації щодо проведення закупівель, Управління звернулося до спеціалізованих підрозділів головного розпорядника коштів шляхом направлення відповідного листа на електронну пошту (Департамент внутрішньої політики та інформаційної діяльності та Управління з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації апарату Запорізької ОДА – копія листа з додатком додається). Інформація щодо оприлюднення вищезазначеної інформації у Управління відсутня.
Додатки:
1. Лист щодо оприлюднення від 03.01.2024 вих. № 04-05/0002 з додатками;
2. Print Scrin екрану, щодо направлення листа електронною поштою.
Номер:
4c507a30a85443688ef63f1e03700a4f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2024 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів Будівельні матеріали (сітка) Код ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-001353-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cde486197ef14d99aa6a00cc3e13ca46
Назва:
Пояснення на запит від 28.02.2024
Дата опублікування:
04.03.2024 20:10
Опис:
31.01.2024 році відповідно до умов пункту 6 розділу VI Тендерної документації укладено з переможцем торгів Договір про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Додатки:
1. Скан-копія з оригіналу Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю;
2. Виписка з рахунка про зарахування коштів на рахунок Управління;
3. Платіжна інструкція.