-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівельні матеріали (сітка)
Завершена
10 879 199.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 396.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 396.00 UAH
Період оскарження:
01.01.2024 14:18 - 10.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
c15eb9e64f9643b2a97a8624d7c67b0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-01-001353-a.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Обов’язковість надання саме банківського документу на підтвердження оплати за договором є штучним обмеженням законодавчо визначених можливостей для виконання (припинення) зобов’язань сторін за договором, а тому є дискримінаційною та підлягає скасуванню
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.asice 09.01.2024 10:16
- Вимога.pdf 09.01.2024 10:16
Дата подачі:
09.01.2024 10:16
Вирішення:
На підставі частини четвертої статті 22 Бюджетного кодексу України, Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації визначено головним розпорядники бюджетних коштів, яке проводить розрахунки за договорами з небюджетними організаціями лише у безготівковому розрахунку на банківські та казначейські (у разі авансових платежів) рахунки контрагентів. Відповідно до вимог пункту 7 частини п'ятої статті 22 Бюджетного кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів, здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів. Абсолютна більшість розрахунків за договорами поставки, купівлі-продажу товарів та інших договорів такого характеру проводиться у безготівковому вигляді через банківські установи. Тому вимога, щодо надання банківського документу на підтвердження оплати лише за одним договором ми не вважаємо дискримінацію для учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
39914537d8a441259559bcb6a7436a7c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-01-001353-a.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації Замовник передбачив низку дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству України, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють участь «незручних» учасників, зокрема ТОВ «ШЕЛТЕР УКРАЇНА», а саме:
- по-перше, необхідність подання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів;
- по-друге, обов’язкова наявність укладеного договору з бюджетною установою;
- по-третє, сума за договорами повинна бути не менше 40% від очікуваної вартості даної закупівлі, тобто не менше 4 351 679,60 гривень;
- по-четверте, необхідність подання у складі тендерної пропозиції податкової декларації платника єдиного податку;
- по-п’яте, фінансова звітність має підтвердити обсяг доходу (виручки) учасника у розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі, тобто не менше 4 351 679,60 гривень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.01.2024 20:01
- Скарга.pdf.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 1.png 07.01.2024 20:01
- Додаток 1.png.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 2.png 07.01.2024 20:01
- Додаток 2.png.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 3.png 07.01.2024 20:01
- Додаток 3.png.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 5.png 07.01.2024 20:01
- Додаток 4.pdf 07.01.2024 20:01
- Додаток 4.pdf.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 6.pdf 07.01.2024 20:01
- Додаток 7.pdf 07.01.2024 20:01
- Додаток 6.pdf.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 5.png.asice 07.01.2024 20:01
- Додаток 7.pdf.asice 07.01.2024 20:01
- Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf 08.01.2024 20:23
- Протокол УО № 3 від 08.01.2024.pdf 11.01.2024 14:48
- Пояснення АМКУ.docx 11.01.2024 14:48
- Пояснення.pdf 11.01.2024 14:48
- Перелік змін.docx 11.01.2024 14:48
- Тендерна документація будівельні матеріали (нова редакція) від 08.01.2024.doc 11.01.2024 14:48
- Протокол № 3 від 08.01.2024.docx 11.01.2024 14:48
- рішення від 09.01.2024 № 453.pdf 09.01.2024 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2024 № 910.pdf 17.01.2024 13:19
- рішення від 16.01.2024 № 910.pdf 18.01.2024 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.01.2024 20:09
Дата розгляду скарги:
16.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.01.2024 15:45
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2024 15:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2024 15:50
Вимога
Відхилено
Відміна тендеру
Номер:
42d3e68a59c54931915a842c857985c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-01-001353-a.b3
Назва:
Відміна тендеру
Вимога:
Дане звернення адресоване Замовнику, Запорізькій ОДА та Державній аудиторській службі України!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.asice 05.01.2024 21:27
- Вимога.pdf 05.01.2024 21:27
- Протокол УО № 5 від 08.01.2024.pdf 08.01.2024 20:39
Дата подачі:
05.01.2024 21:27
Вирішення:
Процедура закупівлі UA-2024-01-01-001353-a «Будівельні матеріали (сітка)» від 01.01.2024 року проводиться у рамках окремої потреби. По закупівлі UA-2023-12-02-000490-a «Будівельні матеріали (сітка)» від 02.12.2023 року рішення Антимонопольного комітету України № 21007-р/пк-пз від 27.12.2023 року виконано у повному обсязі та ваше підприємство повернуто до кваліфікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
0c1ce36fe4d34313b4d0ae8029badf65
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-01-001353-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність фінансової спроможності, а саме: надати оригінал або копію фінансової звітності за 2022 або 2023 рік до відповідних органів, а саме: оригінал або копія Балансу (форма № 1) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо); оригінал або копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) з підтвердженням (відміткою або квитанцією тощо). Фінансова звітність має підтвердити обсяг доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вимога щодо підтвердження обсягу доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною з огляду на наступне.
Ми складаємо фінансову звітність малого підприємства відповідно до норм чинного законодавства та звітуємося до відповідних органів, але обсяг доходу (виручки) за 2022 рік є меншим ніж 40% від очікуваної вартості, що відповідно не дозволяє нам прийняти участь в даній процедурі закупівлі.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (далі – Порядок), підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Таким чином, фінансової звітності за 2023 рік ми ще не складали, оскільки відповідно до норм чинного законодавства вона подається до 28.02.2024 року.
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Дякуємо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2024 12:22
Вирішення:
Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
8f7daa62507d4973b42ce08c0f602909
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-01-001353-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, в пункті 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимагається підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у кількості не менше двох. Сума за договорами повинна бути не менше 40% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Вимога щодо суми договорів, яка повинна бути не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі є для нас дискримінаційною, оскільки ми маємо аналогічні договори на поставку товарів, але їх сума не складає 40% від очікуваної вартості закупівлі, тобто сума договорів повинна бути 4 351 679,60 грн.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Повідомляємо, що Законом не встановлено обмежень та вимог щодо суми аналогічних договорів, тобто відповідно до Закону учасники мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на будь – яку суму.
Встановлюючи обмеження щодо суми аналогічних договорів, Замовник порушує норми чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того зазначаємо, що відповідно до пункту 48 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
Дякуємо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2024 12:21
Вирішення:
Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено