-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області
Завершена
2 962 555.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 625.55 UAH
мін. крок: 1% або 29 625.55 UAH
Номер:
6bcda1d89d0148dc9bf6a4286d851950
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-26-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2024 00:00
Період моніторингу:
26.02.2024 18:56 - 19.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2024 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.02.2024 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-12-29-008267-a, 29.12.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПРИШИБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 29.12.2023 № 2056; тендерну документацію учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; вимога про усунення порушень від 11.01.2024 № UA-2023-12-29-008267-a.c1 та рішення замовника від 12.01.2024; вимога про усунення порушень від 11.01.2024 № UA-2023-12-29-008267-a.c2 та рішення замовника від 12.01.2024; вимога про усунення порушень від 12.01.2024 № UA-2023-12-29-008267-a.a3 та рішення замовника від 15.01.2024; вимога про усунення порушень від 12.01.2024 № UA-2023-12-29-008267-a.a4 та рішення замовника від 15.01.2024; скарга до процедури № UA-2023-12-29-008267-a.b5 від 15.01.2024 ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) від 24.01.2024 № 1500-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2024 № 24; повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2024; договір про закупівлю робіт від 13.02.2024 № 21 на суму 2 600 000,00 грн (з ПДВ) з ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 28.02.2024 та 07.03.2023 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://pryshybska-gromada.gov.ua/.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, встановлено, що замовник в тендерній документації (підпункт 1.1.2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації) зазначив, що учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою).
На виконання цієї вимоги учасник надав довідку про наявність у Учасника торгів обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 05.01.2024 № 6, яка містить інформацію, зокрема, про орендовану матеріально-технічну базу (виробничі та складські приміщення) договір оренди від 01.01.2021 № ЕБ01/01-21. Також, на виконання вимоги щодо права користування матеріально-технічної бази учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди від 01.01.2021 № ЕБ01/01-21 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025.
Слід зазначити, що договір оренди від 01.01.2021 № ЕБ01/01-21, наданий в тендерній пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД», нотаріально не посвідчений як це передбачено частиною 2 статті 793 Цивільного кодексу України.
Так, частиною 2 статті 793 Цивільного кодексу України визначено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Таким чином, наданий договір оренди від 01.01.2021 № ЕБ01/01-21 не підтверджує в законний спосіб діюче право користування орендованим приміщенням, що не виконує вимоги тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення в ході моніторингу замовнику 05.03.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит. Відповідь замовника від 07.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зауважив: відповідно до вимог наведених у п.1.1.1 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від учасника вимагається заповнення форми довідки наведеної у додатку 4. Учасником у складі пропозиції надано довідку вих. № 6 від 05.01.2024 (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF). З урахуванням вимог п.1.1.2 ч. 1 Додатку 2 - У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці. Виходячи із змісту наданої довідки вих. № 6 від 05.01.2024 (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF) відсутні додаткові примітки про аренду обладнання та матеріально – технічної бази. Також зазначаємо, що замовником не вимагається подання договорів, або інших документів щодо наявності нерухомого майна у будь якій формі власності. Якщо учасник на свій власний розсуд надав додаткові документи котрі на вимагались умовами тендерної документації замовник не зобов’язаний їх розглядати, відповідно наявність, відсутність або виявлені помилки у документах та інформації які не вимагались для подання учасниками у складі пропозиції не можуть бути підставою для відхилення такого учасника
Вказане твердження замовника є безпідставним, оскільки в тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи протокол від 29.12.2023 № 2056, а саме, у підпункті 1.1.2 пункту 1 Додатку 2, наявна чітка вимога, що «У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою)».
Про що і зазначено учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» у пункті 4 довідки про наявність у учасника торгів обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 05.01.2024 № 6, а саме: «орендована матеріально-технічна база (виробничі та складські приміщення), договір оренди від 01 січня 2021 р. № ЕБ01/01-21». А також на виконання вимоги щодо надання скан-копій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021.
Вимога щодо нотаріального посвідчення договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше чітко передбачена нормами частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України.
У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, на що вказують норми частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Також, моніторингом даного питання встановлено, що замовник в тендерній документації (абзац 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації) зазначив, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником вищевказані зміни до тендерної документації в частині вимоги, що договірна ціна є динамічною, не вносились.
Згідно відомостей електронної системи закупівель учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» на виконання вищевказаної вимоги завантажено файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено: «вид договірної ціни: тверда», натомість абзацом 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації замовника чітко визначено: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною)».
Враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
Натомість, учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» обрано переможцем та укладено договір про закупівлю робіт від 13.02.2024 № 21.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення в ході моніторингу замовнику 05.03.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит. Відповідь замовника від 07.03.2024 не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки у своїй відповіді замовник зазначив, що під час формування тендерної документації уповноваженою особою припущена технічна помилка, яка наведена у п.1.7 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: 1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Прямо протилежна вимога зазначена у п.3.1. та 3.3. Проекту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, та оприлюднено під час оприлюднення оголошення щодо проведення даної закупівлі. Відповідно до вищенаведеного для усунення розбіжностей та подвійного тлумачення умов тендерної документації уповноважена особа склала протокол №22 від 29 січня 2024 р. для виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі.
Разом з відповіддю замовник додатково завантажив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.01.2024 № 22 про виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі № UA-2023-12-29-008267-a у ЕСЗ та прийняття рішення про її виправлення.
Слід зазначити, що вищевказаний протокол складено 29.01.2024, тобто після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (06.01.2024), та відповідно не свідчить про внесення змін до тендерної документації замовника, що не відповідає абзацу 3 пункту 54 Постанови № 1178.
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Постанови № 1178 Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень:
15.03.2024 17:19 - 30.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.03.2024 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про усунення порушень встановлених Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, яка зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовником прийнято рішення виконати висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 15.03.2024 та надіслати підряднику листа від 20.03.2024 № 02.1-23/196 з пропозицією розірвати договір підряду № 21 від 13.02.2024 р.
Дата публікації звіту:
21.03.2024 14:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
01.05.2024 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
951da9ca021d4b3b82b53df108270017
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.02.2024 19:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7f069a76900842a8a7d790b2c14a2588
Назва:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
28.02.2024 11:20
Опис:
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 26.12.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит:
«Яким чином замовником забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель(п. 4-1)?»
Відповідь:
Замовник під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На час проведення закупівлі № UA-2023-12-29-008267-a від 02.01.2024 року о 10:59 год. замовником оприлюднено інформацію про Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Пришибської громади (додається у форматі png).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з метою забезпечення безпечних та належних умов праці працівників та поліцейського офіцера громади задля надання кваліфікованої, якісної та ефективної допомоги населенню, що постійно звертається за допомогою до старости села Кобелячок та спеціаліста-землевпорядника. Також, незабаром в адмінбудівлі буде працювати поліцейський офіцер громади.
Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо цін схожих робіт, які міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.). До того ж, Замовник має зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва, який складено за поточними цінами станом на 25.12.2023 року, який пройшов експертну оцінку та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:6300-1384-0602-0585. Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області». (Інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: № UA-2023-12-29-008267-a).
Отже, з метою дотримання вимог п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), замовником оприлюднено необхідну інформацію про предмет закупівлі на своєму офіційному веб-сайті за посиланням - https://pryshybska-gromada.gov.ua/
у розділі «Публічні закупівлі».
Номер:
74f4a82e18c043fdad86ed25c6c03a9e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?
- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88a1f07e6f6347cebf605221d7150a62
Назва:
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
07.03.2024 14:58
Опис:
Виконавчий комітет Пришибської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 05.03.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області», 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, з очікуваною вартістю 2 962 555,20 грн з ПДВ, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-29-008267-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2 надає наступні пояснення на запит:
1.
«- учасник ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 1.1.2 пункт 1 Додатку 2 тендерної документації надав файл «Договір оренди.pdf», який містить договір оренди № ЕБ01/01-21 від 01.01.2021 термін дії якого, з урахуванням внесених змін до нього становить до 31.12.2025. При цьому, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено договір, який не посвідчений нотаріально, що суперечить нормам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. З якої причини Замовником не надано учаснику вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178)?»
Відповідь:
Відповідно до вимог наведених у п.1.1,1.1.1, та 1.1.2 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації, які є предметом запиту, а саме:
1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі":
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Додаток 4).
1.1.2. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації.
Пояснюємо наступне:
Відповідно до вимог наведених у п.1.1.1 ч. 1 Додатку 2 та Додатку 4 до Тендерної документації щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від учасника вимагається заповнення форми довідки наведеної у додатку 4.
Учасником у складі пропозиції надано довідку вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF).
З урахуванням вимог п.1.1.2 ч. 1 Додатку 2
- У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці.
Виходячи із змісту наданої довідки вих.No 6 від 05.01.2024р (файл під назвою Інформація про МТБ.PDF) відсутні додаткові примітки про аренду обладнання та матеріально – технічної бази.
Також зазначаємо, що замовником не вимагається подання договорів, або інших документів щодо наявності нерухомого майна у будь якій формі власності. Як що учасник на свій власний розсуд надав додаткові документи котрі на вімагались умовами тендерної документації замовник не зобовязаний їх розглядати, відповідно наявність, відсутність або виявлені помилки у документах та інформації які не вимагались для подання учасниками у складі пропозиції не можуть бути підставою для відхилення такого учасника.
2.
«- відповідно до абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Також згідно з встановленою вимогою замовника в пункті 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена, зокрема, договірною ціною. Учасником ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надано файл «Договірна ціна.PDF», в якій зазначено вид договірної ціни: тверда, в той час, як Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною (що підтверджується умовами абзацу 2 підпункту 1.7. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме відповідями Замовника на звернення за роз’ясненнями). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Чому не було забезпечено відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ТРАНСІНТЕРБУД»?
Пояснюємо наступне:
Під час формування тендерної документації уповноваженою особою припущена технічна помилка, яка наведена у п.1.7 ч.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме:
1.7. Ціна тендерної пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Прямо протилежна вимога зазначена у п.3.1. та 3.3. Проекту договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, та оприлюднено під час оприлюднення оголошення щодо проведення даної закупівлі, а саме:
3.1. Договірна ціна є твердою та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору, враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, визначена Замовником і Підрядником за результатами проведених торгів та становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету.
Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів.
Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток №3).
Сума бюджетних асигнувань на 2024 рік становить_________________________ (____________________________) гривень з ПДВ/без ПДВ.
3.3. Договірна ціна робіт тверда та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 281 від 20.10.2016 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383).
Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України.
Договірна ціна є твердою на весь термін виконання робіт та може уточнюватися в наступних випадках та умовах:
- замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників;
- виникають обставини непереборної сили, надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору;
- змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт.
Відповідно до вищенаведеного для усунення розбіжностей та подвійного тлумачення умов тендерної документації уповноважена особа склала протокол №22 від 29 січня 2024 р. для виправлення технічної помилки у тендерній документації за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області» за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» № UA-2023-12-29-008267-a у ЕСЗ.
Протокол додається.