-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок , в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області
Завершена
2 962 555.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 625.55 UAH
мін. крок: 1% або 29 625.55 UAH
Період оскарження:
29.12.2023 21:11 - 03.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
4d288d45109d4074835c0e7d2be7f238
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-008267-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 15.01.2024 12:17
- Скарга.PDF 15.01.2024 13:46
- Doc_№10.pdf 15.01.2024 14:58
- рішення від 17.01.2024 № 979.pdf 17.01.2024 17:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2024 № 1500.pdf 25.01.2024 14:34
- рішення від 24.01.2024 № 1500.pdf 29.01.2024 15:37
- Пояснення.pdf 18.01.2024 14:29
- ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ.docx 18.01.2024 14:29
- 23.pdf 31.01.2024 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.01.2024 13:03
Дата розгляду скарги:
24.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2024 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2024 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
№ 1500 -р/пк-пз від 24.01.2024р. Органу оскарження за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-29-008267-a.
Наступним повідомленням Замовник інформує про виконання рішення № 1500 -р/пк-пз від 24.01.2024р.
Рішення про про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ТРАНСІНТЕРБУД" скасовано протокольнім рішенням №23 від «31» січня 2024р.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
da7896994f974b4280ed68eda6fa706f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-008267-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
У наданій Замовником Тендерній документації на закупівлю робіт у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ сканкопією оригіналу ліцензії/декларації на провадження відповідної діяльності;
- (ознайомлення з об’єктом та складання акту огляду)
- декларацією на небезпечні роботи на висоті.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК»;
у розділі «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.»;
у розділі «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено:
«1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.2. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт.»
Всі документи , які надані Переможцем, відповідають вимогам Тендерної документації .
Договірна ціна складена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та згідно змін до Настанови, які є невід’ємною частиною Настанови. При складанні договірної ціни ураховані всі вимоги Настанови і змін №1-№3 до Настанови.
Посилання Уповноваженої особи на пункт 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" зроблено без урахувань зміни №3 до Настанови, як і посилання на рішення Комісії з розгляду скарг АМКУ 21.06.2023 № 9091 , рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 , №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 , №9091-р/пк-пз від 21.06.2023. Всі ці рішення були здійснені до виходу зміни №3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854.
Згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому повинні оговорюватись додатково у Тендерній документації на закупівлю , не можуть вимагатись Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій , якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою. Така вимога у Тендерній документації відсутня ,і тому не могла бути предметом оскарження чи уточнення умов тендерної документації Замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів . Тому не може бути помилкою відсутність у тендерній документаціїї Переможця того, що не вимагалось у Тендерній документації .
Посилання Уповноваженої особи на спосіб і форму підписання кошторисної документації - відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та мають бути завірені його особистим підписом – взагалі незрозуміло, тому що ніяких вимог відносно цього у Тендерній документації немає взагалі.
Таке враження , що зауваження надані по іншій Тендерній документації по закупівлі і до цієї закупівлі не мають ніякого відношення , що є порушенням Закону Про Закупівлі.
За
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає вісм умовам, визначеним в Тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного повторно вимагаємо надати пояснення, щодо рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 15:17
Вирішення:
Шановний ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"!
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a/
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f3dd4de25fa543dba6b7c56dbf017fb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-008267-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
У наданій Замовником Тендерній документації на закупівлю робіт у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
‒ договірною ціною;
‒ локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
‒ підсумковою відомістю ресурсів;
‒ проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України);
‒ сканкопією оригіналу ліцензії/декларації на провадження відповідної діяльності;
- (ознайомлення з об’єктом та складання акту огляду)
- декларацією на небезпечні роботи на висоті.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF та у програмному комплексі АВК»;
у розділі «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.»;
у розділі «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено:
«1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
1.2. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості робіт.»
Всі документи , які надані Переможцем, відповідають вимогам Тендерної документації .
Договірна ціна складена згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та згідно змін до Настанови, які є невід’ємною частиною Настанови. При складанні договірної ціни ураховані всі вимоги Настанови і змін №1-№3 до Настанови.
Посилання Уповноваженої особи на пункт 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" зроблено без урахувань зміни №3 до Настанови, як і посилання на рішення Комісії з розгляду скарг АМКУ 21.06.2023 № 9091 , рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 , №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 , №9091-р/пк-пз від 21.06.2023. Всі ці рішення були здійснені до виходу зміни №3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854.
Згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому повинні оговорюватись додатково у Тендерній документації на закупівлю , не можуть вимагатись Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій , якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою. Така вимога у Тендерній документації відсутня ,і тому не могла бути предметом оскарження чи уточнення умов тендерної документації Замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів . Тому не може бути помилкою відсутність у тендерній документаціїї Переможця того, що не вимагалось у Тендерній документації .
Посилання Уповноваженої особи на спосіб і форму підписання кошторисної документації - відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та мають бути завірені його особистим підписом – взагалі незрозуміло, тому що ніяких вимог відносно цього у Тендерній документації немає взагалі.
Таке враження , що зауваження надані по іншій Тендерній документації по закупівлі і до цієї закупівлі не мають ніякого відношення , що є порушенням Закону Про Закупівлі.
За
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає вісм умовам, визначеним в Тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного повторно вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2024 13:18
Вирішення:
Шановний ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"!
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a/
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про інформацію
Номер:
09ac7920781c47c5a58ff1bd10fb87c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-008267-a.c2
Назва:
Вимога про інформацію
Вимога:
Надання інформації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про інформацію.PDF 11.01.2024 14:52
Дата подачі:
11.01.2024 14:52
Вирішення:
Шановний ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"!
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a
Дана позиція підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 (UA-2021-12-31-000603-a), №6967-р/пк-пз від 22.05.2023 (UA-2023-04-17-006031-a), №9091-р/пк-пз від 21.06.2023 (UA-2023-05-22-002379-a)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
270360e26838420bb49b649f44bef098
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-29-008267-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом , щодо прийняття рішення уповноваженою особою, № 09 від 10.01.2024року була відхилена тендерна пропозиція Приватного підприємства «ТРАНСІНТЕРБУД» на суму 2600000,00грн.
У протоколі зазначено, що до договірної ціни не включено кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами і що ціна пропозиції Переможця складена не у відповідності до вимог «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва».
Це не відповідає дійсності, так як , згідно «Визначення вартості будівництва Зміна № 3 до Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854, зазначено, що :
«4.3. В абзаці першому пункту 5.31. слово «враховуються» замінити словами «можуть враховуватися».
«4.4. Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва»
Таким чином , включення до договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не є обов’язковими і тому не можуть вимагатись Замовником, якщо це не визначено у тендерній документаціїї окремою прямою вимогою.
Отже, пропозиція ПП «ТРАНСІНТЕРБУД» відповідає умовам, визначеним в тендерній документації про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за об’єктом: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі в с. Кобелячок, в т.ч для розміщення поліцейського офіцеру громади по вул. Світанкова, 16 в с. Кобелячок Кременчуцького району Полтавської області ", ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008267-a.
З урахуванням вищезазначеного вимагаємо скасувати:
- рішення Уповноваженої особи (Аліна СНОВАЛЬОВА) Виконавчого комітету Пришибської сільської ради , згідно протоколу №09 від 10.01.2024року , про відхилення пропозиції ПП «ТРАНСІНТЕРБУД».
В іншому випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , будемо змушені , у відповідності Закону України «Про публічні закупівлі» , звернутися до органу оскарження АМКУ.
Директор Володимир ГЕРАСИМЕНКО
.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 11.01.2024 12:41
- зміни №3 до настанови.pdf 11.01.2024 12:41
Дата подачі:
11.01.2024 12:41
Вирішення:
Шановний ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"!
На вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції наведеної у тендерній документації
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При цьому, документи, які складаються згідно кошторисних норм та надаються учасником у складі кошторисної частини пропозиції, повинні містити відбиток печатки інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (який зазначається Учасником у кваліфікаційній частині його пропозиції і має трудові відносини із цим Учасником) та мають бути завірені його особистим підписом.
Відповідно до пункту 5.1 частини 5 "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва:
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У Вас, як у учасника закупівлі було право на оскарження умов тендерної документації замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного вимога щодо скасування рішення замовника щодо відхилення Вашої пропозиції є безпідставною.
Також рекомендуємо Вам ознайомитись з рішенням Комісії з розгляду скарг АМКУ від 21.06.2023 № 9091 по аналогічному питанню за посиланням UA-2023-05-22-002379-a
Статус вимоги:
Відхилено