-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі №131/1 смт. Тростянець (1 черга)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
11 082 561.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
Номер:
d5819621f327487a97ef614ac35392f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:10 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-12-29-007389-a 29.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Квартирно - експлуатаційного відділу м. Вінниця (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29 грудня 2023 року №129, вимогу про усунення порушення від 27 січня 2024 року UA-2023-12-29-007389-a.a1, рішення Замовника від 30 січня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «БМП КЕНТАВР», вимогу про усунення невідповідностей ПП «БМП КЕНТАВР» до 24 січня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 17 та 25 січня 2024 року (протоколи №16 та № 27), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 08 лютого 2024 року №7313, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12 лютого 2024 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 08 лютого 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 24 квітня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.04.2024 17:35 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2024 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
b0a9bea279584ee9839d0cac3ce47b27
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2024 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №131/1 смт Тростянець (1 черга) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-29-007389-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином переможцем торгів ПП БМП КЕНТАВР виконано вимоги тендерної документації щодо надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю (не пізніше 14 календарних днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) забезпечення виконання договору (оригінал платіжної інструкції, яка підтверджує перерахування коштів на платіжні рахунки Замовника)?
4. На виконання вимог п.п. 5.1.8. розділу 5 договору підряду від 08 лютого 2024 року №7313 (далі – Договір) надайте обґрунтування обставини, що спричинили внесення змін додатковою угодою від 08 лютого 2024 року №1 до Договору в частині зміни термінів виконання окремих видів робіт та до календарного графіку виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9005b6658aa743ddbc08e92b073305fd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.04.2024 14:42
Опис:
В квартирно-експлуатаційному відділі (далі КЕВ) м. Вінниця уважно розглянуті питання, які були задані аудиторами Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в процесі моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі № 131/1 смт. Тростянець (1 черга) (UA-2023-12-29-007389-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі, відповідно до вимог постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» були відпрацьовані відповідальною за дану закупівлю особою – начальником групи капітального ремонту. Обґрунтування опубліковане на офіційному сайті КЕВ м. Вінниця.
Відповідальна посадова особа за даний договір надала пояснення по суті поставлених Вами питань. Скан-копії документів надаються додатково.